Táto kapitola bude kratšia, aspoň nech niečo máte :3 Vidíme sa/ čítame na konci kapitolky :*
Bye :)
V minulej kapitole
Moje vzlyky ich vyrušili a hneď sa odlepili od seba. ,, Zoe, ehm... ''
,, Nehovor nič, všetko si skazil. Vypadni z tohto domu, navždy!! '' zahučala som naň a utekala do jeho a Kevinovej izby pre jeho veci.
Všetko som mu nahádzala do kufra a odvliekla dole k nemu. Okamžite ho zobral a odišiel, ako keby ho to vôbec netrápilo.
---------------------
,, Zoe, zoe... '' hovoril ku mne hlas.
,, Dajte mi pokoj! '' zahučala som pomedzi vzlyky.
,, Čo ? Sníval sa ti len zlý sen. "
,, Chvala bohu. Počkať, ako to, že... Bola som s Robertom na streche? "
,, Bola ale potom si na tej streche aj zaspala, " zasmiala sa Wendy.
Postavila som sa z postele a nemo na ňu pozrela. ,, Ako som sa sem dostala? ''
,, No... to ti radšej nebudem hovoriť, '' uškrnula sa.
,, Bojím sa... Ale aj tak mi to povedz! "
,, Nie, " otočila sa na päte a odkráčala preč z izby.
,, Wendyy, " kričala som na ňu. ,, Poveeedz! "
,, Nie, zabudni! "
Naháňali sme sa po dome ako splašené kobyly. Nebudem hovoriť kone, predsa sme ženského pohlavia. (nevšímajte si to moc, písala som to v škole cez písomku :D )
,, Prosiiim, " no nezmenila názor. ,, Okej, toto si zapamätám! "
,, Mne je to jedno, '' uškrnula sa.
,, Povedz mi tooo, '' tá baba je tvrdohlavejšia než sa zdá.
,, Nie! A to je moje posledné slovo! '' prekrížila si ruky na hrudi a odišla do obývačky.
,, Robert! '' zvýskla som ako ho moje oči zbadali. ,, Ako som zaspala? Ako som sa dostala do svojej izby? Ako som- '' hrnula som naňho všetky otázky, ktoré ma napadli.
,, Zoe! Zoe, počúvaj ma. ''
,, Počkaj a ako som... '' hrnula som ďalšie a ďalšie otázky, chudák chlapec.
,, Nič ti nepoviem, " sakra! Prečo nechcú aby som to vedela?
,, Ale... "
,, Nie! A toto je moje posledné slovo! "
Všetkým šibe alebo čo? Neviem čo majú za problém... Argh!!
,, Ach... Nikto mi to nechce povedať! "
,, Smola, " povie s úškrnom na tvári a dodá, ,, poď sa najesť, kašli na to! " usmeje sa a spolu vyrazíme do kuchyne.
Zachytila som smiech, ktorý sa rozplýval okolo kuchyne. Všetci sa smiali, ale akonáhle sme vošli stíchli.
,, Ďakujem za milé privítanie! " zazvonil zvonček a ja som sa rozutekala ako splašená kobyla k dverám. Ani neviem prečo, proste moje nohy sa rozhodli prebehnúť.
Pomaly otváram dvere a pomaly sa odhaluje telo, ktoré stojí za nimi. Vysoká a chudá postava, o dve hlavy vyššia sa vynorí spoza dverí.
,, Čo chcete? " objaví sa tam aj druhá postava.
,, Ideme za Canadym. "
,, Aj ty? " ukážem na Lukasa.
,, Áno, " zamrmle a prikývne.
Pustím ich dovnútra a zatvorím za nimi dvere. ,, Canadyyy!!! " zakričím a spokojne odídem z haly späť do kuchyne.
,, Čo chceš? " opýta sa podráždene.
,, Máš tu návštevu! "
Nechápavo sa pozrie a odíde za nimi. Po chvíli zakričí na Kevina a následne na Roberta.
,, Čo tu tak asi chcú? " opýtam sa Wendy počas našej debaty.
,, Asi si chcú prelistovať Playboy ale nemajú na to odvahu, " uchechtne sa. ,, Kde máš psa? " opýta sa Wendy.
,, Neviem, " dnes som ju ešte nevidela. ,, Peees!! Poď sem! " (takto volám na psa aj normálne :D ) za chvíľu započujem cupot labiek po parketách.
,, Tak tu je! " zvolá Wendy.
,, Máš už darčeky? "
,, Nie, ty? "
,, Vôbec, " uchechtnem sa. ,, Vianoce sú za dva dni, nestíhame. "
,, Ani mi nehovor! " uškrnie sa.
********
,, Canady? "
Znova sedíme potichu na streche zababušení do deky. Studený vánok prechádza mojím telom a vyvoláva v ňom zimomriavky.
,, No. "
,, Ako budeme oslavovať Vianoce? "
,, O tom som chcel s tebou hovoriť. No... " začal smutne... ,, Naši trvajú na tom aby som šiel za nimi do Austrálie. "
,, Kam? " skoro som od prekvapenia spadla.
,, Do Austrálie, chcú so mnou tráviť veľa času, ale ja s nimi nie. Toto je neopätovaná láska. "
,, Musíš tu byť! "
,, Zajtra odlietam, prepáč. "
,, Na ako dlho? "
,, Asi do Júna, " povie smutne a ja sa na to rozplačem. ,, Uteče to ako voda. "
,, Nie, nikdy to neutečie ako voda, nikdy!!! " poviem potichu ale s dôrazom a s zvlykmi.
,, Ak tam bude internet a naši budú mať veľa práce tak si budeme volať každý deň. "
,, A čo ak nie? "
,, Prežijeme to, prisahám! "
Why all happy days and things ended? Why all happy thing had problems?
-by miminnie305 (ja :D)------------------------------------------
Kratšia kapitolka :3 konečne mám ,,voľno'' a dokopala som sa napísať ďalšiu kapitolu :D a ako naschvál sa mi pokazí notebook takže jedine cez mobil sa teraz dá... A moc príjemné to nie je :D
Je to trocha nudnejšia časť ale podstatná :)) inak nevedela som ako spomenúť Nikolasa keď prišli za Canadym... Tak bol to Lukas a Nikolas :D
A viem, ten sen :D aspoň, že nie je Canady a Amy spolu :3
Ale znova smutná správa Canady nebude so Zoe na Vianoce...
Chcela by som sa vám poďakovať za skoro 4k reads a skoro 400 votes :O ja vás milujem ❤❤ chcelo by to viac srdiečok :D
Uvidíme sa pri ďalšej kapitole tejto šialenej story... :D budem rada za votes, komentáre po prípade follow alebo správu ^.^ dúfam, že prekonáme tie štvorky :"3 kto chce venovať ďalšiu kapitolu napíšte koment ;)
People, I love you so so much <3
Hope U like it :*
S pozdravom miminnie305 :*
BINABASA MO ANG
Stratená hviezda [DOKONČENÉ]
Teen FictionObyčajné dievča, ktoré ma talent na hudbu. Žije pre ňu. Každý ju poznal, každý chcel byť ňou, každý chcel byť s ňou. Po situácií s jej hlasivkami, nechala všetkoho čo mala rada. Spevu. Hudbe sa venovala len pri hraní na gitare a klavíri. Prezývka ,S...