20. kapitola - Prehováranie, tričko, telefonát, reportáž a darček?

3.1K 227 11
                                    

V minulej kapitole

Keď som bola pri ňom hodila som sa mu na krk a pobozkala ho na pery. Neopísateľný pocit... Všetci skoro až plakali, prežívali to s nami.

,, Ty si blázon! '' povedal pomedzi bozky.

,, Ale menší ako ty! '' zasmiala som sa a spustila sa na zem. ,, Tak, svoju prácu som vykonala. Budem na tento moment spomínať kým sa nevrátiš, '' ešte raz ma objal a odišiel.

Pomaly som sa vrátila späť sprevádzaná pohľadmi druhých. Zamrmlala som niečo v tom zmysle ,, Ďakujem, '' SBS-karovy a on iba kývol hlavou a usmial sa.

Keď som sa obhliadla naspäť, Canady tam už nebol a moje srdce sa mi rozpolilo na dve časti. Jedno ostalo vo mne a druhé išlo na výpravu do Austrálie.

-----------------------------------------------

********

Celú cestu bolo ticho, ako inak. Akonáhle som otvorila dvere, do očí mi padli dve osoby sediace na sedačke.

,, Čaute, " pozdravil nás Nikolas.

,, A-ahoj, č-čo tu robíte? "

,, Rozhodli sme sa, že ideme za Canadym, ale ako sme počuli... Asi za ním nepôjdeme. "

,, Asi nie... "

,, Idete niekam von? " navrhol Lukas.

,, Môžeme, " odpovedal okamžite Robert.

,, Užite si to! " povedala som a vybrala sa na odchod.

,, Poď aj ty! " zavolal na mňa Nikolas.

,, Nemám, ani tu najmenšiu chuť! "

,, Vážne nejdeš? "

,, Nie, čaute! "

Odišla som odtiaľ a vybehla do Kevinovej izby, ktorú ma odteraz len sám pre seba. Podišla som k posteli a zvalila sa naň. Našla som vedľa seba jeho tričko a pritisla som si ho k hrudi. Nadýchla jeho parfúm, ktorý sa ešte nevyparil. Dúfam, že ani nevyparí. Okamžite som sa postavila a zobrala tričko so sebou do izby.

********

,, Dobrú chuť, " zapriala som všetkým na večeri.

,, Dobrú, " popriali aj oni mne a pustili sme sa do jedenia.

Bolo počuť, len ako sa lyžičky búchajú o taniere, teda ich štrngotanie. Všetci boli ticho, až kým sa neozval Kevin.

,, Že môžem ísť spoločne s Nikolasom a Lukasom na party, zajtra? "

,, Akým Nikolasom? " opýtala sa mama.

,, Ten, čo si písal so Zoe. "

,, On tu býva?! " pozrela sa udivene. Len som prikývla hlavou. ,, Môžeš... A kto je Lukas? "

,, Môj spolužiak... " odpovedala som otrávene.

,, Tak to môžeš ísť s nimi! " navrhla, ale ja tam nepôjdem aj tak.

,, Vidíš! Poď s nami aj ty! "

,, Nebudem tam jediná baba! "

,, Môže ísť aj Wendy alebo tá Samantha! "

,, Samantha je odcestovaná, tak asi ťažko! A pri poslednej party s Wendy to nedopadlo dobre. "

,, Ako to dopadlo?!! " opýtala sa mama.

,, Nom... To je na dlho! "

,, Máme času až až, " uškrnula sa.

,, Ale... No dobre. Wendy ma pozvala na party, viezol nás tam Canady. Vtedy som ho ešte neznášala, namyslený a egocentrický človek. Nehovorím, že to nie je aj teraz. Nechcela som nič piť, ale nakoniec ma prehovorili a...- "

Stratená hviezda [DOKONČENÉ]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon