Şart

79 5 0
                                    

12.09
O kız...
O kız çok...
O kız çok tanıdıktı.
Aynıydı hiç değişmemişti gerçekten. Daha önceden tanıyormuydum ki onu. Hayır sanırım.

Şimdi karşımda oturmuş yine yalnızdı. Yine tek başına oturmuş bir şeyler karalıyordu. Biliyordum çünkü uzun zamandır onu izliyordum. Yanyana oturuyor olmamıza rağmen o günden sonra hiç konuşmamıştık, konuşamamıştık bi kaç kez denesemde asla başarılı olamamıştım. Çok zordu.

"Hey taehyung! " arkamdan duyduğum sesle kafamı o tarafa çevirdim. Tahmin ettiğim gibi bu jennieydi.

"Selam! " dedi yanıma oturarak.

"Selam! " dedim yüzümdeki sahte tebessüm ile.

"Ondan hoşlandığını biliyorum. " dedi bi anda jennie.

"NE!? NE SAÇMALIYORSUN SEN!? " dedim aniden cidden nerden anlamıştı beni bu kadar iyi tanıyor olması hiç iyi değildi.

"Taehyung, gerçekten jisoo dan hoşlandığını anlamamak için salak olmak lazım. ona nasıl baktığını görebiliyorum! " dediğinde çok şaşkındım ne yani o kadar belli ediyormuydum.

"Madem bu kadar belli ediyorum o zaman neden okuldaki bütün kızlar bana yavşıyor acaba? " gerçekten anlamıyordum bütün kızlar bana tapardı hatta bazı erkekler bile ama o bir kere bile dönüp bakmadı asla...

"Onlar oruspu çünkü aşktan ne anlarlar! " dedi ufak bi gülüş geçti aramızda.

"Ona neden açılmıyorsun? Bence açılmalısın. Eminim kabul edecektir. " dediğinde ona döndüm.

"Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun ki? " dedim zorlukla ona açılma fikri beni hep korkutmuştu.

"Bilmiyorum sadece hissediyorum" dediğinde rahatlamamıştım.

...
20.51
Şu anda sinirden delirmek üzereydim. Jungkook beni sakinleştirmeye çalışsada başarılı olamıyordu asla. Lanet olsun bu fotoğrafta neyin nesiydi böyle. Sinirden patlamak üzereydim.

"Biraz sakin olabilir misin lütfen? Hiç birşeyi bilmiyoruz! "

"Sakin olmakmı? Ya o jimin adlı herif onun sevgilisiyse !? " gerçekten sakin olamıyordum. Gördüğüm o fotoğraf o fotoğraf.. Ah...

"Ya değilse? " ciddi miydi bu yoksa beni mi kandırmaya çalışıyordu?
"Sakin ol! Bak senin için araştırıp öğrenmeye çalışacağım ama sen böyleyken yapamam anladın mı? " dediği şeyle gözlerim büyürken.

"Ne!? Gerçekten bunu yapar mısın, yapabilir misin? " çok heyecanlanmıştım çünkü bu fotoğrafın sırını gerçekten öğrenmek istiyordum.

"Evet ama bi şartım var" derken gülümsemem kayıp olmuştu.

"Ne şartı bu? " merakla diyeceği şeyi bekliyordum.
"Söyliyecek mısın artık? " uzunca bi süre düşünmüştü. Ne isteyecekti ki şimdi bu?
...

Jungkook taehyung'dan ne isteyebilirdi ki?
Byby aşklarım...

Touch //vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin