"PARTİ!"

56 6 0
                                    

14 aralık pazatesi 2022
08.40
Taehyung'dan
Jisoo ile son konuşmamızın üzerinden yaklaşık 2 hafta geçmişti. Havalar iyice soğumuştu ve kar tatilide yaklaşıyordu. Herşey baya iyi gidiyordu bu oldukça garipti aslında. Birden adımı duymamla bakışlarmı o tarafa çevirdim.

"Hey taehyung!" bu jimindi. Bu 2 haftalık sürede en çok konuştuğum kişi jimin olmuştur. İlk başta ondan ne kadar gıcık kapsamda o iyi biriydi ve jisoo'ya karşı arkaşalıktan başkada bir duygu beslemiyordu.

"Selam!" dedi yanıma gelirken. O hep neşeli biriydi ki bu neşeside bulaşıcıydı. Hep jisoo'nun mutluluğunun sebebini merak ederdim ki bu da çok bariz bir şekilde jimin sayesindeydi.

"Selam!" dedim bende ona karşı.

"Sana çok önemli bir haberim var sıkı dur şimdi." dediğinde heyecanlanmıştım.

"Tamam neymiş söyle baklım." dediğimde yüzüme baktı ve o güzel gülümselerinden birini sunarak

"Cuma günü bil bakalım kimin yaş günü" dediğinde şaşkınlıkla ona baktım. Cuma günü doğum günü mü vardı?

"Ahh senin mi yoksa?" dedim heyecanla.

"Eh yaklaştın ama değil." dediğinde kaşlarımı çattım çünkü geriye kalan herkesin doğum günlerini ezbere biliyordum.

"Hadi ama çatlatmada söyle" dedim çünkü cidden bulamamı-

"Jisoo'nun" dedi sevinçle. Ben kaşlarımı çatarken ne yani cuma günü doğum günüydü ve ben bunu şimdi mi öğreniyordum!

"Aaa sen niye sevinmedin ya?" diye sordu jimin merakla.

"Benim neden bundan şimdi haberim oluyor acaba?" dedim birden bire.

"Taehyung herkes yeni öğrendi grupta bilen tek kişi bendim. Hem ayrıca senin ne özelliğin var ki şimdi öğrenmekten rahatsızsın?" dedeği şeyle donup kalmıştım. Haklıydı benim ne özelliğim vardı ki? birden omuzumda hissettiğim ellerle bakışlarımı orya çevirdim.

"Hello!" dedi jennie neşeyle yanında hoseok ve yoongi'de vardı. Herkes selamlaştıktan sonra

"Sen niye bu kadar durgunsun?" dedi jennie bana bakarak.

"İyiyim ben yok birşeyim" dedim geçiştirerek.

"Olmuş buna bişey" dedi yoongi ve hoseokc buna cevaben başını salladı.

"Ya iyiyim diyosam iyiyim darlamayın adamı" dedim biraz sesimi yükselterek. Hepsi sanki beni tanımıyormuşlar gibi konuşuyorlardı.

Karşıdan gelen ikiliye gözüm takılmıştı. Bunlar jungkook ve jisoo'ydu birşeyler konuşa konuşa ve gülüşe gülüşe! buraya doğru geliyorlardı. Tanrı bugün beni sınıyordu galiba.

Yanımıza geldiklerinde jungkook selam verdi "Selam çocuklar"
aynı şekilde jisoo'da selam verdi ve jungkook'a dönerek

"Kook" dedi jungkook'da ona dönüp baktığında

"Kook mu?" dedim. Hepsi dönüp bana baktığında döylediğim şeyin farkına varabilmiştim.

"Evet" dedi jungkook bana dönerek.

"O öyle söylememi istedi yani-" jisoo durumu kurtarmaya çalışırken

"Bence kimseye açıklama yapmamıza gerek yok çoğu kişi bana böyle seslenir." bunu nesi vardı. Tamam kaykayını yanlışlıkla kırmış olabilirdim ama bu kadarıda fazlaydı. Herkes bizim aramızda bir gelginlik olduğunun farkında varmıştı. Bugün berbat geçiyordu.

Biz bir bahane ile jisoo'yu yanımızdan gönderdiğimizde jimin muhteşem doğum günü organızasyonunu anlatma halindeydi. Herkes doğum günü için oldukça heyecalı görünüyordu. Birden jungkook bir soru sordu

Touch //vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin