^^Kaza^^

56 6 2
                                    

31 Aralık perşembe 2022
20.51
Kaza günü
"Alo? sevgilim şıçtık. Annem o herifle eveneceğini söyleyip duruyor." gerçekten bu sefer büyük sıçmıştım. Annem eğer o herifle evlenirse ben biterdim.

"Ne sevgilim şunu doğru bir şekilde anlatır mısın?" derken konuştum.

"Annem bizide öğrenmiş ayrılmam için baskı yapıp duruyorlar sevgilim birşey yap!" dediğimde kendimi tutamayıp ağlamaya başlamıştım. Benim tae'den ayrılmam demek ruhumu tesilm etmem demek ki bu benim için daha kolay.

"Tamam. Bana güveniyorsan ve korkmuyorsan sana yardım edebilirim ikimizede yardım edebilirim." dediğinde ilk duraksasamda sonra konuştum.

"Sana herşeyden daha çok güveniyorum ve sen yanımda olduğun sürece asla korkmam." dediğimde aldığı nefesi bile duymuştum.

"Peki o zaman hazırlan ve beni bekle bugün bu iş biticek..." sona doğru söylediği şey biraz sessiz çıksada duymuştum. Hepsini suymuştum, her zaman duymuştum. Birşey dememe fırsat bile vermeden telefonu kapatmıştı. Bende banyodan çıkıp odama koşmuştum. Oradaki işlerimi halledip içeri geçip beklemeye başlamıştım. Zilin sesini duymam ile kapının önüne fırlamış ve kapıyı açmıştım. Karşımda taehyung'u görmemle birlikte boynuna atlamıştım.

"Hadi gidelim." demişti bana. Hiç itraz etmeden arkamızdan kapıyı çekip çıkmıştım. Yukarı çıktığımızda evin önünde bir araba ve taehyung ona doğru gidiyordu. Arabayı gösterince bindim bindiğimde sordum.

"Kimin arabası bu?" tae cevap vermeyince soför koltuğuna baktım. 20'li yaşlarının sonlarında bir adam oturuyordu ve son sürat arabayı sürüyordu. Taehyung bana doğru döndü.

"Bana güvendiğini ve korkmadığını söylemiştin değil mi? Şimdi senden gözlerini kapatmanı ve bana sarılmanı istiyorum." dediğinde her şey yerine oturmuştu, anlamıştım, acı gerçek ile yüzleşmiştim sonumuzun ne olacağı çok açıktı ama ben bu sondanda zere kadar korkmuyordum. Sonuçta o hala yanımdaydı.

Dediğini yapıp ona sıkıca sarıldım ve gözlerimi kapadım. Aynı şekilde oda bana sarıldığında arabanın ışık hızında gittiğini gördüm ve beyaz ışığı gördüm. Kulağıma gelen tek ses acı içinde olan inlemelerim ve taehyung'umun ağlayışlarıydı...

Gerisi yok buradan sonrası bende bitiyordu. Asla ama asla kafamda bu sahneden sonra bi sahne canlandıramıyordum olmuyordu. Bu haykırışların sonu , sonrası gelmiyordu, gelemiyordu ne yazık ki... asla anlamamıştım o zamanlar cidden neydi tüm bunlar bu yaşananlar devamı var mıydı? yada devam edecek miydi? hangisiydi hangi seçenekti gerçekten...

Touch //vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin