01.44
Kaza günü
Jimin'den
Saat sabahın bilmem kaçıydı ama telefonum zırıl zırıl susmuyordu. Chaeyeong beş bininci kez beni arıyordu. Gece gecen ne istiyordu bilmiyodum ama önemli birşey olsa gerek aksi taktirde olay çıkartacaktım."Sen manyak mısın saat sabahın ikisi!" dedim telefonu açtığımda bağırarak.
"Jimin bi sorunumuz var." dediğinde sesine odaklanmıştım ağlıyor muydu yoksa ben hala ayakta uyuduğum için bana mı öyle gelmişti.
"Bak şimdi söylicem ama sakin olcaksın tamam mı?" dediğinde iyice sinirlenmiştim.
"Yine ne halt yedin kim bilir hemen söyle aksi taktirde sakinliğimi koruyamayacağım!" dediğimde ağlaması siddetlenmişti. Lisa'dan mı ayrılmıştı bu aşk acısımı çekiyordu?
"Jisoo kaza yapmış hastaneye kaldırmışlar taehyung'da onunlaymış." dediğinde başımdan aşağıya buz gibi sular dökülmüştü ve hemen kendime gelmiştim.
"Hahaha güzel şaka." inanmak istemiyordum gerçek olduğuna inanmak istemiyorum-
"Keşke lanet olası bi şaka olsaydı ama ben çok ciddiyim." dediğinde konuşamamıştım bile.
"Şimdi sana konum atacağım ama lütfen yaygara kopartmadan gel olur mu?" dediğinde sanki beni görecekmiş gibi başımı aşağı yukarı hızlı hızlı sallamıştım.
"Hım hım tamam tamam" demiştim hızlı hızlı ve telefonu kapamıştım. Gözümden hangi ara aktığını bilmediğim göz yaşımıda elimin tersi ile silmiştim.
Chaeyeong'dan mesaj geldiğini gördüğüm anda ayağı fırlamış montumu ve ayakkabılarımıda giyip kendimi sokağa atmıştım. Bir yandan yürüyor bir yandanda taksileri durdurmaya çalışıyordum. Sonunda bir taksi durduğunda hemen atlamıştım. Konumu göstermiş ve ne kadar sürede orada olacağımıza baktığımda 20 dakika olduğunu görmüştüm. Bu zamanı bolca ağlayarak geçirmiştim. Hastanenin acil girişine girdiğimde herkesin orada olduğunu görmüştüm. Onların yanına doğru gittiğimde ameliyathaneden bir doktor çıkmıştı ve herkes ayaklanmıştı. Bende onun ismini duymamla konuşmasına dikkat kesilmiştim.
"Kim jisoo ve Kim taehyung'un yakınları sizler misiniz?" doktor böyle dediğinde
"Evet ben jisoo'nun annesiyim."
"Bende taehyung'un babasıyım, oğlumun durumu nasıl?" diye cevap vermişlerdi.
"Öncelikle kim taehyung'un durumu kim jisoo'ya göre çok daha ağırdı ve çok kan kaybetmişti ayrıca kafsındada büyük bir baskı meydana gelmiş ameliyatta elimizden geleni yaptık şimdi tek yapmazmız gereken uyanmasını beklemek herşey o zaman netliğe kavuşacak, kim jisoo'nun da kim taehyung'dan bir farkı yok aynı şekilde o da çok fazla kan kaybetmiş ve ciddi derecede sarsırlmış uyandığında herşeyi daha iyi anlayacağız şimdilik bu kadar bir gelişme olduğu zaman size haber vereceğiz geçmiş olsun."
Evet doktor sadece bunları söylemişti ama bunlar bile bana fazlasıyla yetmişti. O benim en iyi arkadaşımdı ve başına birşey gelmesi benim ölümüm olurdu.
...
14 ocak cuma 2023
15.15
Kazanın üzerinden 2 hafta geçmişti bile çoktan. Hastane odasında oturmuş onun uyanmasını bekliyordum yine 2 haftadır beklediğim ve ömrüm boyunca bekleyebileceğim gibi. Sonra görüyorum kıpırdanıyor yardım çağrışı yapıyor kendince fark ediyorum."Jisoo hadi kalk artık sen hastanelerden nefret edersin bak kaç hafta oldu hadi evimize gidelim." diyorum başında ama bu sefer bir mucize oluyor ve bu sefer görüyorum o gözlerindeki parıltıyı.
"Nerdeyim ben?" diye soruyor bana bakıyor elini tutup ağlamaya başlıyorum.
"Hastanedesin güzelim." diyorum ona ama sonra yüzümdeki o acı tebessüm siliniyor sorduğu soru ile
"Sen kimsin?" sorduğu soru kafama dank ettiğinde kendime gelip ayrılıyorum ellerinden hemen gidip doktoru buluyorum.
"Kim jisoo hayatının son bir yılını hatırlamıyor. Aynı şekilde Kim taehyung'da öyle bu çok sık rasladığımız bir vakaa değil hatta binde bir bu durumda yapabileceğimiz tek şey oturup hatırlamasını beklemek." diyor doktor.
"Peki ne kadar süre içinde hatırlarlar bizi." diye soruyor jisoo'nun annesi
"Keşke bilebilsek hanımefendi ama malesef bu süreç 3 saniyede süre bilir 3 senede belkide hiç." dediğinde gözlerim büyümüştü bu demekti ki beni hiçte hatırlamayabilirdi. Onun için tekrar bir yabancı olabilirdim, olabilirdik. Düşüncesi bile iğrençti.
Taehyung ve jisoo bir daha hiç görüşmediler çünkü birbirlerini hatırlamıyorlardı. Taehyung ve babası başka bir şehire taşındılar, Jisoo'nun annesi o herif ile evlenmekten vazgeçti. Mutlu bir şekilde yaşamışlardı. Kader onları yüzlerinden tutup tekrardan bir araya getirene kadar tabi onlardın kalpleri gibi kaderleride birdi...
Asla ayrılmadılar, ayrılamadılar birbirlerinden..._________
Byby
Bu arada sona yaklaştık haa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Touch //vsoo
ChickLitBen izin vermeden bana dokunamazsın jiss" ... Taehyung küçüken geçirdiği tramva sonrası kendine kimsenin dokunmasına izin vermezdi ama jisoo ona dokundu. Düzyazı+angst