Yıkılış...

82 7 0
                                    

Yaklaşık on dakikadır jungkook'la bakışıp duruyorduk. Sürekli birşey söylemek için ağızını açıp geri susuyordu ve bu oldukça sıkıcı bir hal almaya başlamıştı.

"JUNGKOOK! BENİ DELİ ETMEYE Mİ ÇALIŞIYORSUN! SÖYLE NE SÖYLİYECEKSEN"
Yine sinirlenmiştim bu çocuğun sorunu neydi böyle.

"Bağırma be ne bağrıyorsun kulağımın dibinde! " şuna bak hep suçlu hem güçlü.

"O zaman bağırttırmada söyle! "

"Söylemiyorum var mı hadi" ciddi miydi bu?

"Lan mal eğer söylemezsen nasıl yapabilirim şartı!? " bu çocuk cidden maldı yada mala mı yatıyordu?

"Vazgeçtim istemiyorum! " ah bu kadar merak ettirdikten sonra söylediği şeye bak.

"Ahh cidden.. " diye iç geçirdim.
"Tamam her neyse şu jimin denen herif kimmiş ve neyin nesiymiş öğrendiğin zaman hemen söyle" asıl konu aklıma geldiğinde konuşmuştum.

"Tamam emredersiniz paşa hazretleri" derken gülmüştü ama ben hiç mutlu değildim.
"Niye gülmüyon gül yüzlüm hayırdır"
"Bak ben bulacam sana o jimin midir nediri haber vericem takma bu kadar" işte şimdi kendimi tutamamıştım 'gül yüzlüm' bayağı komikti.
"He işte böyle gül gül yüzlüm" derken kahkaha atmıştım. Cidden komik gelmişti.

"Eğer bana bir daha 'gül yüzlüm'dersen yemin ediyorum şuracıkta gülmekten öleceğim."

"Aha amman sakın ha! Sen bize lazımsın özelliklede bana lazımsın taehyung " dediği şeyle duraksamıştım. Buda neydi şimdi.

Bir sessizlik oluştu ben ona bakmıyordum ama onun bana baktığını hissesdebiliyordum. Yüzümü inceliyordu 'gül yüzümü'  inceliyordu.

...
Ertesi gün
16 kasım salı 2022
09.08
Telefonum zır zır çalıyordu. Ama derste olduğum için açamıyordum. Onun bakışları telefonuma kaydığında ona baktım. Bana minik bi bakış atıp önüne döndü. Bana bakmıştı cidden bana bakmıştı. Bu hayatımın en güzel günü olabilir diye düşünürken zil çalmıştı. Ve kapıda gördüğüm kişi ile tüm sevincim yerele bir olmuştu yıkılmıştım adeta 20 yılda anca yetişen ama kesilmesi 20 saniye bile sürmeye bir ağaç gibi yerle bir olmuştum. Onun ona koşarak sarılmasıda kalbime giren en büyük hançer olmuştu bitmiştim tükenmiştim yıkılmıştım resmen.
Bitirmişlerdi resmen beni...
...

Bu bölüm taekook gibi birşey oldu ama olsun toparlicaz
Byby <3

Touch //vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin