Bunu Daha Öncede Yaşamıştım

137 11 0
                                    

5 ekim salı
Akşam 7.00

Kliniği erken kapatmış odamda konser için hazırlanıyordum. Şöyle ki uzun zamandır biriyle dışarıya çıkmamıştım. Ne giyimeliydim nasıl makyaj yapmalıydım sonra chaeyoungu aramaya karar verdim o yardımcı olabilirdi.

"alo kanka hemen yardımın lazım"

"ne oldu kız"

"hani sana anlattım ya işte konserde ne giyicem olm ben"

"hee sen sakin ol önce bi bakalım tamam..."
...

8.00

Taehyungu bekliyordum 8'de geleceğini söylemişti ama... sonra kapı çaldı önce delikten baktım bu beklediğim kişiydi işte. Kapıyı açıp

"selamm" dedim
o da

"selam hazırsan gidelim hadi"

"cantamı alayım hemen geliyorum"
...
15 dakikadır arabadayız hiç kunuşmadık zaten konuşacak havamda pek değildim umarım soru falan da sormaz.
...

9.00

Konserin olacağı yere gelmiştik. Arabadan indim indiğim zaman fark ettim bu arabada dünkünden farklıydı çok önemsemeden içeri geçtim. İçerideki atmosfer çok güzeldi kendimi tutamadan

"Wow burası çok güzel" dedim. Taehyung güldü

"içecek birşeyler ister misin?" diye soru hafifçe başımı salladım.
bir kaç dakika sonra taehyung elinde iki bardak ile geri döndü bir tanesini bana uzattı içeceği elinden aldım sonra konser başladı...

11.48
Konser bitmişti hayatımda geçirdiğim en güzel gün olabilirdi. Taehyungla konuşarak arabaya doğru yürüyorduk.

"kız nasıl atlamıştı ama kızın üstüne"dedim

"evet ya ben o olayı anlamdım onlar niye şaç baş daldılar birbirlerine" dedi

"çünkü sarısın kız esmer kızın sevgilisine yavsamıştı yani kız sevğilisini bi sürtüğün eline bırakmamak için kızı bir güzel dövdü ben bile için içen mutlu oldum yani iyi yaptı ellerine sağlık" dedim. Taehyung konuya tepki vermedi. Arabaya bindik.
sonra arabayı çalıştırdı ve devam etti

"senin sevgiline bir kız yavşasa sen de böyle mi yapardın çünkü senin gözünde o ışığı gördüm" gülüyordu.

"yapardım tabi etraf sürtük kaynıyor sevgilimi bırakmam ben o orusqulara" dediğimde alaycı bir şekilde gülüyordu bana ben ne demiştim ki şimdi.

"niye gülüyorsun" dedim ciddi olmaya çalışarak

"dışarıdan bakıldığında o kadar sert biri gibi görünmüyorsun çünki" ettiğim küfürlerden bahsediyordu yani ne yapabilirdim ki ben böyleyim sinirlenince.

"ama böyleyim gerekince tatlı yada sert olurum" dedim.

"ve eğlenceli" diye ekledi. Sonra davam etti

"bugün çok eglendim senin sayende uzun zamandır böyle hissetmemiştim teşekkürler"dedi. Gözlerine baktığım zaman kalbimin yerinden çıktığını sandım.

"asıl ben sana teşekkür ederim bende uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim" dedim sonra gülümsedi. Ben onu nasıl tekrar görebilirim diye düşünürken

"hey jiss cuma akşamı arkadaşlarımla küçük bir buluşma günü yapacağız sende gelsene" dedi sonrada

"lütfen gel senin orada olmanı çok isterim" diye ekledi. Bir süre düşünürmüş gibi yaptım çünkü zaten gitmeyi istiyordum.

"peki madem israr ediyorsun"

"işte bu tamam seni cuma günü alırım" dedi yine aynı tepkiyi vermişti. sonra araba durdu eve geldiğimizi fark ettim.

"sonra görüşürüz"dedim arabadan inerek

"iyi geceler jiss" dedi o da bana karışlık olarak.
...

12.02
Saat çok geç olmuştu yavaşça yatağa girdim uyumaya çalışıyordum. Sonra birşey oldu bir dakika bunların hepsini zaten daha önce yaşamış, duymuş, hissetmiştim peki ama nasıl olabilirdi böyle bir şey. Aklıma artık o kadarda silik olmayan anılar geldi birden. Herşey aynıydı o burdaydı ve biz birlikteydik bir şeyler yaşamıştık neler yaşamıştık...

_________
Byby<3

Touch //vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin