"O çok önemli birisi benim için asla kelimeler ile anlatılamaz" sanırım böylesi daha doğruydu.
"Hmm anladım,tabi"
"Enazından ben tanıyor muyum onu onu söylesen?"diye sordu bireden bire. Gerçekten meraklıydı."Seni tanımıyorum ki"dedim. Bi süre duraksadı.
"Tanışalım o zaman ben jisoo tanıştığıma memnun oldum tae..." dedi. Gülümsedim ve
"Tamam bende taehyung tanıştığıma memnun oldum jiss" dedim. Gülümsedi.
..."Evin burası mı?"diye sorum önünde durduğumuz evi incelerken. Beyaz 4 katlı bir binaydı. Bahce katı ve bahçesindede çiçekler vardı.
"Evet, bahçe katında oturuyoruz. Çiçekleri sever misin?" diye sorduğunda bakışlarımı ona çevirdim.
"Evet, severim sen mi ektin o gülleri,papatyaları?" diye sordum gülümseyerek.
"Evet, babam çok severdi, beraber ekerdik her hafta sonları o gülleri,papatyaları." dediğinde ona bakakaldım. Hala gülümsüyordu. Babasına ne olmuştu? Merak etmeden edemedim ama sormadımda.
"Hmm anladım. Belki bir gün bizde beraber ekebiliriz ha?" dedim birden. Bana baktığında dediğim şeyin farkına varabilmiştim. Tam birşey söylemek için ağızımı açtığımda konuştu.
"olur." dedi gülümseyerek. Bende gülümsedim. Telefonunun çalmasıyla gülüşü düşmüştü. Telefonu eline aldı. Bana kısa bir bakış attı ve telefonu açıp kullağına götürdu.
"Alo?" dedi.
"..."
"Annem işte."
"..."
"Hayır! gelme. Ben evde değilim zaten."
"..."
"Nerdeysem nerdeyim annemin haberi vardı zaten."
"..."
"Ne-e" bana baktı. Konuşamamıştı. Telefonu direkt olarak kapattı ve cebine koydu. Endişeli gibi gözüküyordu.
"Benim içeri girmem lazım sonra görüşürüz tae..." dedi ve konuşmama fırsat bile vermeden içeri girdi. Onun için endişeliydim. Telefonda konuştuğu kişi kimdi? onu neden bu kadar endişelendirmişti? her neyse umarım kötü birşey olmaz...
_________
Byby<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Touch //vsoo
ChickLitBen izin vermeden bana dokunamazsın jiss" ... Taehyung küçüken geçirdiği tramva sonrası kendine kimsenin dokunmasına izin vermezdi ama jisoo ona dokundu. Düzyazı+angst