" Harry, notak, nemůžeš pořád jen brečet, koukat na televizi a cpát se zmrzlinami" zkusil to už po nekolikate Liam.
Bylo to už tři měsíce, pět dní, 8 hodin, 24 minut 50, sekund, které jsem trávil single, bez mého Louiho, jelikož mi dal kopačky.
Nechápal jsem to, nechápal jsem jeho. Políbil mě, choval se stejně jako vždycky předtím a pak z něj vypadne, že se musíme rozejít.
" Cože?" zeptal jsem se překvapeně. On vážně právě teď řekl, že se musíme rozejít? Udělal jsem něco špatně.
"Co jsem udělal? Můžu to napravit!" řekl jsem hned poté. Připadal jsem si zoufale. Nechtěl jsem, aby mě znovu opustil.
" Nic jsi neudělal, Love, jen bude to tak lepší."prohlásil, věnoval mi pusu a pak i s kufrem zmizel venku. Tedy ještě předtím mi strčil do ruky dopis.
Prostě zmizel. Do očí mi stouply slzy a rozvzlykal se.
A to bylo poprvé, co jsem se od té doby zhroutil. Poté se to stalo ještě 2 krát.
" Bolí to, Li, hodně to bolí" zašeptal jsem a sledoval jak Jack maluje Rose.
"Já vím, Hazz, já vím" sedl si vedle mě na gauč a objal mě kolem ramen, načež jsem se zabalil ještě víc do deky a stulil se k němu do náruče.
" Bude lépe, uvidíš, Hazzy."usmal se a políbil mě na vršek hlavy. Jako to vždy dělal Loui, kurva.
" Možná " přikývl jsem, ačkoli jsem tomu absolutně nevěřil. Ukradl mi srdce, vzal si ho sebou a dokud se nevrátí, tak mi ho nebude nikdo schopný dát dopořádku.
~~
Chudák Hazza
ČTEŠ
I Need You Back, my Psychopath [l.s.] (CZ)
HorrorPoslední část trilogie ~~ 1 část - Psycho 2. část - No again, Please ~~ Začátek: 16.4.2022 Konec : ~~ Nejlepší umístění 1 - Psychopath 17.4.2022 11 - psycho 17.4.2022 2 - twoboys 17.4.2022