XIII.

116 20 0
                                    

" Louis?" zeptal jsem se s nadějí a Niall si povzdechl než mě zabalil do objetí.

Ano jsem velice inteligentní stvoření.

Včera říkám, že Louis Tomlinson nikdy neexistoval a teď si nepřeji nic jiného, než aby to byl on, kdo tu osobu zabil.

" Harry-" začal Niall. Jistě mi chtěl vysvětlit, abych v to nedoufal a nebyl tak naivní.

" Já vím, Ni, já vím, určitě to nebyl on, jen bych rád doufal, že tu není další vrah a ještě k tomu vrah, ke kterému nemám žádný přístup, chápeš?" optal jsem se.

" Chápu, taky bych rád věřil, že to byl Louis, ale kdo ví, kde je a už na něho nemysli" pohladil mě po zádech a já kývl.

" Co kdybychom dali filmový večer?" optal se mě.

"Ano ano ano, prosím" vypískl jsem jako malé dítě a Niall se zasmál.

" Fajn. Připrav něco ňami k filmům a já jdu vybrat filmy" zaúkoloval mě.

" Dobře!" kývl jsem. Konečně mě pustil a odešel do obýváku a já do kuchyně, kde jsem vyhrabal asi troje brambůrky s velkou Milka čokoládou.

Následně jsem ve špajsce našel dvě dvou litrové flašky Coca-Coly.

Brambůrky jsem nasypal do misek, čokoládu jsem taktéž nalámal podle čtverečků do misky a položil to na tác spolu s kolami.

Ještě jsem vzal dvě skleničky a vydal se do obýváku, kde už Niall seděl na gauči a na televizi byl stopnutý první film.

Usadil jsem se vedle Nialla a všechno, co jsem měl na tácu, vyskládal na stůl.

" Filmová noc může začít"

~~

Hi. Nahoře máte menší trailer, tak si ho můžete pustit, kdybyste chtěli.

I Need You Back, my Psychopath [l.s.] (CZ) Kde žijí příběhy. Začni objevovat