XVII.

72 10 0
                                    

" Děje se něco, Nialle?" optal jsem se a stopl seriál , na který jsem se koukali, tedy koukal jsem na něj spíše jen já, Niall byl duchem nepřítomen.

" Co? Ne, nic, všechno v pohodě" nervózně se usmál a následně si mírně poposedl na místě, načež si prohrábl svoje čerstvě obarvené blond vlasy. Blond mu slušela.

" Určitě? Vážně se nic neděje? Víš, že mi můžeš říct všechno" pohladil jsem ho po zádech a usmál se.

" Vím, Hazz, ale vážně se nic neděje, možná jsem trošku unavený, ale to zvládnu, tak to pusť, chci vědět, jestli se ti idioti vůbec snaží mít spolu vztah, který by vydržel aspoň celou sérii" ušklíbl se a já to tedy znovu zapl.

Niall během pár minut usnul s hlavou na mém rameni, ale mně to bylo upřímně někde, jelikož veškerou mou pozornost jsem věnoval Ianovi s Mickeym, kteří se zrovna libali na rozloučenou.

Nechápal jsem jejich vztah. Nevěděl jsem, jestli ti dva mezi sebou vůbec někdy nějaký měli, kromě kamarádi s výhodami.

Mickey je na Iana celkem zlý, ale Ian si vždycky vybere jeho, prostě proč? Zřejmě jsou soulmates, jinak to nevidím.

Nevidí se bůh či jak dlouho a pak, když se zase konečně vidí, tak první, co udělají je, že se začnou líbat, což jako, není to špatný pohled.

Teď jsem Iana nechápal, ale brzy jsem měl pochopit...

I Need You Back, my Psychopath [l.s.] (CZ) Kde žijí příběhy. Začni objevovat