~1.BÖLÜM~

8.1K 265 42
                                    

Çok yoruldum iki saattir silah koleksiyonumu düzenliyorum daha doğrusu temizliyorum aslında hem temizleyip hem de düzenliyorum...
Ne diyorum ya ben ,neyse işte.
Hayır anlamıyorum ben bu kadar silahı ne ara aldım.

19 yaşından beri silah koleksiyonu yapıyorsun ne bekliyodun
-o kadar oldu mu lan
bunun daha kendi kıçından haberi yok kime diyosam

Sanane lan, gitti heralde ,neyse.
İç sesimle savaşımı bitirip silahları düzeltip yukarıya çıktım,
"Evren benim işim bitti ben çıkıyorum"
"Tamam Dengi"

Eve gelir gelmez yatağa attım kendimi, ölüyorum resmen ,çok yorulmuştum.Uyusam mı acaba diyecem ama uykum da yok ne yapıcam yaa koskoca Amerika kaç yıldır burdayım 18 yaşında çıktım evimden, reşit olmadan bırakmıyolarmış beni en sonunda 18 yaşına bastım ve kimseyi dinlemeden çıkıp geldim.

Ben niye titriyom,he telefon çalıyo     haysiyetsiz arıyo.....

-Ne var
-Hemen Adana'ya gelmen gerekiyor
-Niye hayırdır
-Hastaneden aradılar bebekler karışmış olabilir Pazartesi günü saat 13:00'da ******* Hastanesi'ne gel

Dedi ve direkt telefonu kapattım yüzüne salak ya....
Dur ne dedi lan o
"LAN!!!!!" ,
Hass ananı hemen evreni arayıp bana Özel jeti hazıralamasını istemeliyim eğer şaka falansa ağızlarına edicem çünkü umarım böyle bir saçmalık yoktur.

" Evren bana Özel jet ayarlat"
"Hayırdır Gece bir sorun mu var"
"Heralde ama ben halledicem sen de Özel jeti ayarla"

Deyip yüzüne kapattım eğer bu doğruysa büyük sıçtık off her şeyin üstüne bir de bu gerçekten bıktım, neyse uyku bastı uykum geliyoo uyuyim bari, üff yarına Adana'da olucaz artık...

🌌❤️

Sabah direkt kalkıp lavaboya gittim, kahvaltımı yaptım ve dişlerimi fırçaladım yani kısacası rutin işlerimi hallettim, sonra da Evreni aradım.
"Alo Evren hallettin mi?"

"Evet Gece hallettim istediğin zaman çıkabilirsin."

"Tamam eyvallah ben sana anlatırım sonra olayları"

"Tamam hadi görüşürüz"

Deyip kapattım hadi bakalım neler olucak hemen gidip hazırlandım

Heralde saat 12:30 gibi falan varırım ordan da direkt hastaneye geçerim
Hemen evden çıkıp Özel jetin olduğu hava limanına ilerlerdim ve de tabi ki yürüyerek değil Arabamla gittim.

Hava limanına varınca direkt pilotun yanına gittim ,Luka vardı hemen yanına gidip

"Hi Luka, it's been a long time since we've seen each other."(Merhaba Luka görüşmeyeli uzun zaman oldu)
"hello Gece yes unfortunately it's been a long time."(Merhaba Gece evet malesef uzun zaman oldu)

Deyip beni özel jete yönlendirdi bende hemen oturup kemerimi taktım hostes gelip bir şey isteyip istemediğimi sordu ben ise hayır deyip geçiştirdim Adana'ya kadar şarkı dinleyip film izledim otururken yoruldum resmen.

Adana'ya varınca derin bir iç çektim memleket kokusu buram buram, buranın her yerini avcumun içi gibi bilirdim saat 13:00'e geliyordu hemen hastaneye gitmeliyim buradan bir araba ayarlayıp hastaneye gittim girer girmez içerde bir kadın bir adam bir de benim yaşlarımda bir çocukla karşılaştım.

Haaa unutmadan bizim şerefsizler de burdaydı gıcıklar.burda bir tane kız daha vardı sanırım bu benim karıştırıldığım kızdı, kızın gerçekten duru bir güzelliği vardı ,neyse ya banane.

Bu benim yaşlarımda ki çocuk bana niye böyle bakıyor, hayırdır koçum anne ve babanı öldürdümde haberim mi yok.Ben içeri girdikten sonra doktor da girmişti zaten girer girmez konuşmaya başladı.

"Öncelikle hoşgeldiniz zaten bildiğiniz üzere hasta-"

"Lütfen kısa keser misıniz? bildiğiniz üzere diyosunuz yani demekki biliyoruz direkt kanı alsanız"

Normalde saygılıyımdır fakat şuanda şu şerefsizlerin yüzünü pek göresim yok açıkçası.
"Pekala o zaman direkt kanları alalım sizin de isteğiniz böyle madem"
Diyip kıza doğru yürüdü kız bir anda
bağırdı ve geri çekildi korkak gözlerle bakıp konuşmaya başladı.

"Ben bunu istemiyorum canımı acıtır bu" Dedi ben de kıza bakıp cevap olarak
"Korkuyor musun?" Diye sordum o da kafasını sallayarak bana cevap verdi doktora dönüp "Başka bir şekilde halledin lütfen" dedim doktor öncelikle nefes alıp verdi sonra da kızın saçından bir saç teli aldı.

Herkes bana bakıyordu niye ki ne var lan açıkta bir yerimiz mi var ya varsa,ohh yokmuş hemen kafamı kaldırıp ne var anlamın da kafamı salladım sonra da herkes önüne döndü geri kalanlardan yani üvey babamdan, büyük ihtimalle öz babam olan kişiden ve benden kan alındı sonra ise doktor çıktı ÜVEY babam bana bakıp

"Belliydi zaten senin gibi bir orospunun bizden çıkmayacağı"dedi pezeveng tam söze giriyorum ki ağır bir tokat sesi duyuldu

"Sen kimsin de benim kızımla böyle konuşmaya yelteniyorsun"

dedi heralde biyolojik baba bir dakika lan dur bir ben ne ara senin kızın oldum, adam bana bakıp gülümsedi bende nezaketen kafamı salladım teşekkürler der gibi bir kaç saat sonra sonuçlar geldi veeeee sonuç üveyimm çok şaşırdım hiç beklemiyordum ayol(!)Kesin büyük sıçtım hadi hayırlısı.....

################################

Bir insan üzülmek yerine
Akıllanmayı tercih ettiği zaman;
Ondan Korkun
-La edri

################################

naber millet. Ben çok iyiyim
Umarım bölümü beğenirsiniz sizi seviyore hadi see you later

KİMSEYE GÜVENMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin