Aria a urcat treptele casei ei, cu cheile în mână și cu o privire întunecată pe chip. Cartierul fusese liniștit, cu excepția mașinilor care treceau ocazional, ceea ce nu a ajutat-o în lupta continuuă cu izolarea și singurătatea.
Cu cât era mai liniștit, cu atât gândurile ei erau mai zgomotoase. Pe măsură ce intra în casa ei goală, care găzduia o liniște atât de mare, că o picătură de apa ar fi foarte auzită, capul i s-a umplut de o mulțime de conceptii. S-a îndreptat cu greu spre camera ei, ținându-și jacheta în mână, în timp ce își arunca cheile pe birou și se prăbuși pe pat.
A așteptat puțin, mintea ei fiind singurul lucru care îi ținea companie și nu era o companie bună. Tot ce avea erau regrete și scenarii de viitor mai strălucitor, dacă ar fi luat decizii mai bune în trecut.
Deodată a auzit un sunet venind din partea cealaltă a camerei. Nu venea de la telefonul ei mobil, ci de la telefonul vechi pe care îl găsise în casa când s-a mutat prima dată.
A petrecut săptămâni întregi încercând să-l repare, dar în cele din urmă a renunțat, dar acum părea să fie pe deplin functional. A alergat la telefon și a răspuns:„Alo?"
„Hei Jin, îți vine să crezi că președintele Park Chung-hee a avut un atac de cord și a murit astăzi? E o nebunie". Un bărbat de la celălalt capăt al telefonului a bolborosit în telefon.
— Îmi pare rău, dar trebuie să ai numărul greșit... stai, azi? întrebă Aria, confuza.
"Oh, îmi pare rău atunci, dar da, azi. E peste tot în ziare." Vocea a răspuns, fără să se obosească să încheie apelul, deși era un număr greșit.
Aria ridică sprânceana:
— Vorbim despre președintele Park Chung-hee al Coreei de Sud?— Da, cine altcineva. Bărbatul răspunse, ridicând din umeri vizibil în tonul lui.
— Totuși, Park Chung-hee a murit acum peste cincizeci de ani? Aria era convinsă că vorbea fie cu cineva foarte needucat, fie de-a dreptul nebun.
Bărbatul a râs tare:
„Nu știu despre tine, dar nu-mi amintesc că Park Chung-hee a murit în 1920".Acum Aria știa că bărbatul nu putea face matematică. Acum cincizeci de ani nu era 1920.
„Toată lumea știe că s-a întâmplat în 1970. Apoi mâna lui dreaptă, Kim Jae-gyu, a fost aproape asasinat a doua zi". îi spuse Aria bărbatului.
Nu știa de ce era atât de hotărâtă să corecteze un străin, dar a făcut-o totuși."Kim Jae-gyu? Toată lumea îl iubește pe Kim Jae-gyu. E bine și ține un discurs chiar acum, ascultă."
Telefonul a sunat ca și cum s-ar fi mișcat și, brusc, a pornit un radio.
Radioul abia se auzea, dar Aria putea desluși cuvinte precum „Aceasta este o pierdere tragică". si asa. Cu siguranță a sunat ca Kim Jae-gyu.Aria și-a dat seama că vorbea cu o persoană nebună și a închis. S-a dus în patul sau, s-a gândit la telefon timp de cel mult 3 minute înainte de a adormi.
CITEȘTI
༄Flori din 1970༄
Romance𝐓𝐚𝐧𝐚𝐫𝐚 𝐀𝐫𝐢𝐚 𝐝𝐞𝐬𝐜𝐨𝐩𝐞𝐫𝐚 𝐜𝐚 𝐩𝐨𝐚𝐭𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐨𝐬𝐢 𝐮𝐧 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐟𝐨𝐧 𝐯𝐞𝐜𝐡𝐢 𝐬𝐚 𝐜𝐨𝐦𝐮𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐜𝐮 𝐮𝐧 𝐛𝐚𝐢𝐚𝐭 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐜𝐮 50 𝐝𝐞 𝐚𝐧𝐢 𝐢𝐧 𝐭𝐫𝐞𝐜𝐮𝐭. !𝚃𝚛𝚊𝚍𝚞𝚜𝚊!