11

99 8 1
                                    

V a sunat-o pe Aria să vadă ce face și i-au trebuit câteva secunde înainte să răspundă.
— Bună, V.
"Aria." El a zâmbit: „Îmi pare rău că nu am putut să sun ieri, copiii pe care îi antrenez aveau un concurs de talente și eram destul de ocupat".

Aria a fost confuză până și-a amintit că V este într-o trupa dar are și o clasă de copii, "Cum a fost? Au câștigat?"

V a râs din plin: „Cu toată sinceritatea, a fost o pierdere foarte proastă". El a recunoscut: „Sunt destul de tineri și nu au luat-o prea în serios. Unul dintre ei a aruncat cu suc într-un partcipant de la cealaltă echipă și a creat unele probleme între mine și părinți".

Aria și l-a imaginat pe V încercând să se explice unui părinte, a amuzat-o: „Cum a mers asta?"
V gemu: „M-au amenințat că mă concediază. M-au acuzat că sunt cel care i-a spus copilului să arunce sucul. Eram enervat când unul dintre rivali a venit la mine și mi-a spus că, copilul a fost provocat să arunce sucul pentru că echipa rivală l-a numit glas de broască și a aruncat cu alune".

Aria a râs, deschizând cuptorul cu microunde și aruncând înăuntru o pungă de floricele de porumb instant, „Ce i-au făcut echipei rivale?"

V a oftat: "Nimic. Nu au avut deloc probleme, dar copilul meu a primit o suspendare de la următoarele concursuri."
„Este destul de nedrept." Aria se încruntă, rezemată de birou și jucându-se cu unghiile.
V a tăcut pentru o vreme: „Da, dar voi lucra oricum cu el în privat, astfel încât să se antreneze și să nu piardă nimic din lecțiile de canto".
Aria a zâmbit, părea că îi pasă cu adevărat de copiii din echipă, ceea ce i-a amintit de întâlnirea cu Hobi și familia lui cu o zi înainte. „Este dulce din partea ta, V. De fapt, am avut și eu o întâlnire amuzantă cu copii."

"Oh, chiar aşa?" V părea curios: „Ce s-a întâmplat?"

Cuptorul cu microunde a sunat, iar Aria și-a pus telefonul între obraz și umăr în timp ce îl deschidea și a luat punga de floricele dinăuntru: „Ei bine, am avut probleme să-ți plantez florile și auu". Și-a ars degetele și a decis că este mai ușor să-o apuce prinzând colțurile pungii, „-și un bărbat pe nume Hobi a venit să mă ajute, apoi i-am cunoscut familia".
— Hobi. V s-a gândit: „Acesta este un nume destul de drăguț." L-a notat pe un bilețel înainte de a-și întoarce din nou buzele către telefon: „Ce s-a întâmplat cu familia lui?"
Aria a chicotit la amintire: „Copilul lui a fost amuzant. Se certa cu prietenul său din cauza unui disc de joc video, așa că soția lui Hobi l-a chemat pe unchiul său pentru a-l speria să-și ceară scuze".

„Ce mod interesant de a fi părinte", a rânjit băiatul, „a funcționat?"

„Băiatul a plâns și practic a implorat iertare". Aria a râs înainte să mănânce niște floricele și să se pună pe scaun.

— Mesteci destul de tare. V i-a spus Ariei, iar ea s-a oprit imediat, amuzandu-l pe V și mai mult. Aria înghiți în sec: „Îmi pare rău, am uitat cât de tare ar suna la telefon".

V a clătinat din cap: „Nu, este adorabil." A spus el, cam impulsiv, dar totuși sincer. Fata a fost surprinsă de asta: „Îmi imaginez că este un pic enervant, dar mulțumesc oricum".
Era tot ce putea să spună. „Nu te-am întrebat niciodată despre asta, Aria," începu V, „dar evident că ești britanică. Cum ai ajuns în Coreea?"

Primul gând al Ariei a fost zicala „Dacă ești din Africa, de ce ești alb?" Linia de la Mean Girls, dar știa că V nu va primi referința, așa că a păstrat-o pentru ea. „Am luat o bursă de la o școală de aici", a explicat fata, „am luat-o, apoi m-am lăsat dusă de cât de mult mi-a plăcut aici. Mama și sora mea nu au vrut să plec, dar am făcut-o oricum. Am terminat școala și nu m-am întors acasă. Am stat cu prietenul meu de școală Alex, dar el a ajuns să se mute în Mexic. Din fericire, până atunci aveam un loc de muncă și puteam plăti pentru casa asta, iar acum sunt aici." în ceea ce tocmai a spus, realizând imediat că singurătatea ei avea o singură persoană de vină: pe sine.
— Mergi des în vizită acasă? întrebă V, cu vocea plină de interes real.

༄Flori din 1970༄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum