13

89 8 2
                                    

Aria s-a trezit a doua zi dimineață cu lumina soarelui care strălucea prin perdea. Era aproape sfârșitul lunii august, dar vremea părea să fi fost mai rece decât de obicei, în contrast cu lumina puternică a soarelui.

Plănuia să stea puțin în camera ei în caz că suna V, dar după un timp i s-a făcut foame și a ieșit afară să-și facă pâine prăjită și unt cu ceai. Apoi s-a întors în camera ei să mănânce acolo, iar telefonul a sunat când a intrat pe uşă.

Se mișcă repede, punând jos cana cu ceai și pâine prăjită pe biroul ei pentru a răspunde la telefon.

"Aria!" V a salutat: "Tocmai am ajuns acasă. Ce mai faci?"

Aria a luat o muşcătură din pâine prăjită, "Bine. Am fost în parc ieri şi a fost destul de distractiv. M-am întâlnit din nou cu Hobi şi familia lui, iar pe fratele lui, îl cheamă Techno."

— Tehno? V a repetat: „Am un prieten apropiat poreclit Techno".

Fata a băut puțin din ceaiul ei, "Este o coincidență grozavă, dar nu știu dacă Techno-ul tău este la fel de ciudat ca Techno de aici."

V a râs: „Oh, da, este".
El a spus: „Totuși nu în ultimul timp. Are cancer de ceva vreme, dar se luptă".

Aria se încruntă: „Îmi pare rău. Sunt sigură că se va descurca bine."

Si eu sunt." V a zâmbit: „Oricum te-am întrerupt, cum a fost în parc?"

Aria s-a gândit o clipă: „Ei bine, n-am stat mult, dar cred că sunt o grămadă distractivă de oameni pe care i-aș considera prieteni".

Băiatul a zâmbit: „Mă bucur că îți faci prieteni, știu că ai spus că nu ai avut niciunul".

„Ei bine, tu ești prietenul meu", îi aminti Aria.

V a tăcut: „Ei bine, mă refer la un prieten din vremea ta, știi?"

Ea a oftat: „Ai dreptate".

"Nu am vrut să spun așa", se înmuiase V, "ești unul dintre cei mai importanți prieteni ai mei. Singurul alt prieten cu care simt o legătură, în afară de Jin."
— Ai spus că ai fost ieri în parc?
V a încercat după un timp să rupă orice tensiune.

— Da.

„Ieri a fost în 29?"
V a vrut să se asigure.

"Da." Aria a răspuns: „De ce întrebi?"

V a tăcut: „Uh- nu știu. Doar pentru a ne asigura că suntem încă în aceeași lună și zi."

— Da, dar, scoase Aria un surâs, suntem un pic dereglați de an.

V a clătinat din cap cu un zâmbet „Puțin."

Aria a auzit mâzgălirea de la capătul telefonului lui V.

— Desenez?

El ezită: "N-nu. Scriu."

"Ce scrii?" întrebă ea, intrigată.

— Doar niște chestii. A fost tot ce a putut spune V, iar Aria doar a fredonat ca răspuns.

— Deci cum a fost să-ți ajuți sora?
Aria a vrut să audă totul despre ziua lui V. Mai ales că nu au avut ocazia să vorbească cu o seară înainte.

„A fost destul de distractiv", a recunoscut el, „devine destul de enervantă, dar este ca un mini-eu, așa că nu o pot învinovăți".

"Uau. Visul unei fete." Aria se gândi: „Înspăimântător".

„Poate fi înfricoșătoare". V spuse vesel: „A vrut să mă lovească în față pentru că îi țineam jurnalul. Face și karate".

— Ei bine, atunci nu ar trebui să te atingi de jurnale, spuse Aria cu nădejde.

"Ha ha." V a tăcut: „Mi-a fost dor de tine. A fost doar o zi, dar mi-a fost dor să vorbesc cu tine, dacă asta nu sună ciudat".

Ochii fetei s-au mărit puțin, neștiind cum să răspundă. Ea a crezut că este mai bine să fie sinceră: „Și mi-ai fost dor de tine".

"Dar, ei bine, dacă am plecat, te-am scos din casă, nu?" V a spus cu un zâmbet.
Știa cât de mult s-a angajat să muncească fata, mai mult decât lucrurile simple din viață, așa că a fost o schimbare frumoasă.

Aria s-a rezemat de perete, terminând ultima bucată de pâine prăjită: „Da. N-am mai făcut asta de ceva vreme".

— Vrei să spui că ar trebui să dispar mai des? a glumit V, cu o voce încercată.

"Nu!" Aria a răspuns cu voce tare, apoi și-a dres glasul: „Voiam să spun că e bine să primesc puțină lumină solară la fiecare câteva zile și am ieșit afară doar pentru că nu mai aveam de lucru".

— Mhm, vrei doar să plec. V spune în glumă: „Oricum sunt un bătrân, ce pot să fac pentru viața ta".

"Nu mai glumi." Aria a spus seriosă: „Ai făcut multe pentru viața mea. Mai mult într-o lună decât au făcut majoritatea oamenilor în ani."

V a fost surprins de răspunsul serios și sincer la gluma lui stupidă.

— La fel și tu, Aria. Nici măcar nu știi.

 Nici măcar nu știi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
༄Flori din 1970༄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum