10

111 8 1
                                    

Aria a fost recunoscătoare că trăia în 2020. Era internetului în care, dacă habar n-ai cum să faci ceva, cu un singur clic pe buton puteai, după zece minute. Deși Aria avea acest avantaj, ea însuși era problema.
Urmărise diferite tutoriale, dar încă era confuză.

Era vizibilă la mașinile care treceau și trebuie să fi părut absolut proastă. A gemut și și-a trecut mâna prin păr, să planteze flori nu putea fi atât de greu.

„Cum face Jimin asta?" Fata șopti agresiv pentru sine înainte de a se prăbuși pe pământul tare. Bărbatul care îl urmărise săpând capsula timpului scria din nou cu furie în caietul lui de buzunar, înainte de a o zări pe Aria și de a merge spre ea.

Fata a început să intre în panică. De ce se îndrepta acest străin spre ea? Cine era el? Nu a avut timp să se gândească înainte ca străinul să apară în fața ei și să-și dea hanoracul jos pentru a dezvălui un tânăr în căciulă și ochelari ci ramă neagra.

"Arăți de parcă ai probleme. Pot să te ajut?" Aria îl privea cu suspiciune, întrebându-se de ce un trecător ar ajuta pe cineva ca ea cu o treabă atât de ușoară, cum ar fi să planteze flori: „Da, pur și simplu nu știu cum să fac asta".

Bărbatul a îngenuncheat în fața ghiveciului, "Sunt Hobi. Jung Ho-seok. Locuiesc câteva case mai jos cu fiul meu tânăr".
Aria a fost ceva mai uşurată când a aflat că bărbatul era tată, „Aria Greene".

Și-au dat mâna: „Câți ani are fiul tău?"
Hobi făcu un semn către o linie de copaci în care un băiat și prietenul lui se luptau cu sabia: „Blondul e al meu. Are 6 ani".
Aria i-a privit pe cei doi băieți jucându-se.
"Mi-ai luat discul de jocuri video și l-ai spart! Discul acela a fost atât de important pentru mine!" spuse unul dintre ei în timp ce își tăia sabia de spumă spre prietenul său mai mic, brunet.
Sărmanul său prieten s-a ascuns ușor, dar și-a legănat totuși sabia: „Este doar un disc, Tommy!" spuse el cu o voce ascuțită, dar Tommy nu cedează, a continuat, ceea ce o amuza foarte tare pe Aria.
— Tommy! O femeie blondă cu o voce blândă l-a strigat: „Joacă-te frumos, te rog!" Părea obișnuită să țipe la el din acest motiv.
— Dar mi-a luat... Tommy începu să ţâşnească, dar fu întrerupt imediat. „Este un disc, Tommy", i-a spus femeia, „putem să luăm altul cu ușurință".

Tommy clătină furios din cap:
— Nu va fi la fel. S-a plâns, și prietenul lui brunet îşi dădu ochii peste cap înainte de a evita o altă lovitură de sabie.
— Par apropiați. Îi spuse Aria lui Hobi, iar el dădu din cap zâmbind.

„Practic au fost prieteni de la naștere". Hobi părea experimentat să planteze flori, să îngroape cu experiență sămânța și să ude ca și cum ar fi făcut de atâtea ori în trecut."Mulțumesc." Aria i-a trimis un mic zâmbet lui Hobi: „Presupun că nu este atât de greu și sunt doar extrem de proastă".

„Nu est-" începu Hobi, dar fiul său alergă brusc spre el, cu lacrimi în ochi. "Tati! E din nou aici!" Băiatul a plâns în hohote, prăbușindu-se în brațele tatălui său.
— Cine e aici, Tommy? Hobi l-a mângâiat pe băiat.
— Unchiul! strigă Tommy în pieptul lui Hobi, arătând spre extrema lui stângă.
Hobi se uită la Aria scuzându-se:
— Îi este frică de unchiul său.

Aria era pe cale să întrebe de ce, când deodată un bărbat cu o statură înaltă și cu cizme a apărut. Fata înțelese de ce Tommy îl considera intimidant. Era înspăimântător și vocea îi bubuia prin cartier.

"Am auzit că cineva se luptă cu oamenii pentru un disc. Dacă ești tu, vino aici și luptă până la moarte!"

Unchiul a strigat, înainte de a-l vedea pe Tommy: „Tu ai fost?"
„N-nu", a scâncit Tommy, dar Techno s-a apropiat, fără să-i creadă minciuna.  „Bine, da. Îmi pare rău, unchiule Techno".

Hobi se uită la femeia blondă:
— L-ai sunat, Myriam? Myriam a aruncat o privire de scuze: „A fost rău cu Tubbo și asta este singura modalitate de a-l opri".
Unchiul „Techno" a luat sabia de la Tubbo și a mărșăluit spre Tommy, „O să-ți arăt cum arată lupta pentru posesiuni".
„AAAAAAAH" Tommy a fugit pe lângă Techno, care a încercat să-l prindă, dar era prea rapid. S-a îndreptat direct către Tubbo, „Îmi pare rău, Tubbo".
— Este Tubbo numele lui adevărat? Îl întrebă Aria pe Hobi.
„Nu", a explicat el, „Numele lui este Toby, dar îl poreclim Tubbo".
Tubbo a zâmbit: „Este în regulă Tommy". A spus el înainte de a-și îmbrățișa prietenul. Totul a fost bine.„A fost mai ușor decât credeam". Techno a ridicat din umeri în timp ce îi privea pe băieți îmbrățișându-se: „Păcat, m-am gândit că o să mă lupt cu un copil". A aruncat sabia jos înainte de a pleca. Aria a râs în toată situația, păreau o familie atât de fericită. O înțepătură de gelozie s-a umplut în interiorul ei. De la Tommy jucându-se cu un prieten, până la stilul hilar de părinte al lui Hobi și Myriam, și-ar fi dorit să fi crescut așa.— Ei bine, ar trebui să plec. Hobi i-a spus Ariei: „Tatăl meu vine în seara asta la cină și nu a mai făcut asta de ceva vreme, așa că este o problemă destul de mare".
Ea zâmbi:
— Mă bucur să te cunosc pe tine și familia ta, Hobi. Se ridică și își scutură praful de pe blugi: „Sper că vom putea vorbi din nou".
Hobi a strigat după Tommy: "La fel și eu. O zi bună!" S-a îndreptat spre fiul său, ridicându-l și îndemnându-l pe Tubbo să-l urmeze, astfel încât să se întoarcă acasă la familia lui sănătos.

༄Flori din 1970༄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum