Kim Taehyung, cunoscut și ca V de cei mai apropiați însoțitori ai săi, a murit pe 8 septembrie 2020, ora 21:59, la vârsta de 71 de ani. Cererea lui politicoasă ca Aria să aibă grijă de flori au fost ultimele sale cuvinte cunoscute. Mai era în stare să vorbească după aceea, doar a refuzat să mai spună, pentru că dorea ca ultimele lui cuvinte să aibă ceva de-a face cu Aria.
Hobi a fost cel care i-a dat vestea fetei a doua zi prin mesaj, asigurând-o că nu era de vină pentru nimic și că V însuși știa că timpul îi expiră. Aria nu știa cum să se convingă să vorbească cu V la telefon, știind că viitorul său omolog și-a pierdut viața, până când și-a amintit ce i-a spus V cu o seară înainte de a muri."Nu poţi. Mâine e 9 septembrie, Aria. M-am asigurat că nu poți suna din nou."Aria încerca să înțeleagă ce însemna asta, dar știa că avea să stea oricât de mult i-ar lua, doar să aștepte să sune telefonul. Trebuia să păstreze faptul că murise pentru ea însuși. Trebuia să audă din nou vocea lui V. V pe care l-a iubit.V care era viu.
Aria era ocupată cu gânduri, când a auzit bătăi de la parter. A fost nevoie de tot în ea să se ridice și să se meargă jos. Ca să nu mai vorbim de faptul că nu luase încă micul dejun. Îi deschise ușa lui Hobi, care avea ochi plini de cicatrici după prea multă ștergere.— Hobi? Aria l-a condus înăuntru, „Îmi pare atât de rău."
Aria nici măcar nu a putut termina fraza fără să se sufoce de lacrimi.
Hobi a făcut tot posibilul să zâmbească: „Nu-ți fie, nimic nu e vina ta".
Aria nu putea să-și înțeleagă cât de multă durere se aflau probabil în el și familia lui. I s-a frânt inima când s-a gândit la Tommy. Cum se aștepta Tommy să se întoarcă bunicul său. Nu-și putea imagina cât de greu era pentru Hobi ca tată să se așeze jos si să ii spună adevarul. Tocmai se apropiaseră.
Aria l-a ajutat pe bărbat să intre înăuntru, cu picioarele lui atât de nesigure și confuze, „De ce ai venit aici, Hobi?"
— Trebuie să-ți spun ceva, Aria. Se întoarse către fată, încercând din răsputeri să-și păstreze calmul, dar era evident că era invers.— Sigur, orice.
Aria se așeză în fața lui, oferindu-i un pahar cu apă și câteva șervețele, bătându-l pe spate.
Hobi îi mulţumi înainte de a respira adânc. „Tatăl meu a fost un om grozav".
Vocea îi tremura și fiecare bucățică din el se prăbuși încet ca un castel de nisip pe care un milion de mâini încercau să-l țină împreună.Aria dădu din cap, Hobi nu știa cât de mult fusese de acord cu el. A ascultat în continuare, luând o înghițitură de apă și încercând să-și păstreze calmul, știind că ceea ce Hobi era pe cale să spună era ceva despre bărbatul pe care îl iubea. Omul care a plecat.
„Ne spunea povești"
" îmi amintesc."
Hobi a râs puțin, „erau povești atât de absurde, dar le-am crezut. Techno nu, el era realist, dar eu? Oh, am absorbit fiecare cuvânt din povestirea lui până am adormit."
S-a uitat cu o reminiscență în fața lui. "Prostia despre el că s-a cățărat într-un copac ca să protesteze că nu l-a tăiat și cum a fost lovit de fulger după, și tot în acele vremuri, el și prietenul său Jin ieșeau și puneau petarde pe cer la elicoptere."Aria a chicotit împreună cu el, se întreba ce alte lucruri nebunești ar fi făcut V în viața lui. Gândul la asta i-a încălzit și i-a ușurat puțin inima. Știa că V era mulțumit și și-a trăit viața așa cum și-a dorit.
„A fost o poveste pentru fiecare noapte."
Hobi s-a întors să se uite la Aria: — Atât a avut.„Sunt sigur că îi plăcea să spună acele povești la fel de mult pe cât ți-a plăcut să le auzi, Hobi." îl mângâie Aria."Mi-a plăcut să-l aud. I-am iubit pe fiecare dintre ei." Degetele lui Hobi erau mai agitate decât de obicei, „Dar a existat unul în special despre care ar avea atât de multe de vorbit".
CITEȘTI
༄Flori din 1970༄
Roman d'amour𝐓𝐚𝐧𝐚𝐫𝐚 𝐀𝐫𝐢𝐚 𝐝𝐞𝐬𝐜𝐨𝐩𝐞𝐫𝐚 𝐜𝐚 𝐩𝐨𝐚𝐭𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐨𝐬𝐢 𝐮𝐧 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐟𝐨𝐧 𝐯𝐞𝐜𝐡𝐢 𝐬𝐚 𝐜𝐨𝐦𝐮𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐜𝐮 𝐮𝐧 𝐛𝐚𝐢𝐚𝐭 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐜𝐮 50 𝐝𝐞 𝐚𝐧𝐢 𝐢𝐧 𝐭𝐫𝐞𝐜𝐮𝐭. !𝚃𝚛𝚊𝚍𝚞𝚜𝚊!