Florile erau bine, se gândi Aria.
Ieșise afară și observase că lalelele înfloreau încet, iar corpul ei a cuprins un sentiment de ușurare, știind că nu era o complet proastă la grădinărit. Și-a notat mental să-i spună lui V despre asta mai târziu în seara asta. Apoi și-a amintit: V nu a sunat în ultima săptămână.În prima noapte, a fost îngrijorată, dar a înțeles, uneori, V a fost prins de lucruri și și-a cerut scuze că a uitat să sune a doua zi, dar nu a fost cazul.
Mintea i s-a umplut de lucruri care s-ar fi putut întâmpla, toate negative. Cel mai rău scenariu fiind că motivul pentru care V nu a vizitat-o în 2020 a fost pentru că și-a pierdut viața înainte de atunci, poate în 1970. Și-a scuturat aceste gânduri din cap și a încercat să se gândească la ceea ce este pozitiv, florile cresc în sfârșit.S-a întors în casa și în dormitorul ei, încercând să nu se întâlnească cu telefonul, pentru că avea să fie din nou îngrijorată. În schimb, a întins mâna la telefonul mobil care se încărca pe birou și a văzut că ratase mesaje. Și-a deblocat telefonul pentru a le citi, erau de la Hobi.
Hobi: Aria, bună dimineața! Nu-ți face griji, nu-ți cer să-l îngrijești pe Tommy din nou, haha. De fapt, am vrut să văd dacă ți-ar plăcea să vii la cină în seara asta? Ultimul loc a fost de fapt rezervat tatălui meu, dar știi că este la spital, totuși a insistat ca cineva să-i ocupe locul, pentru că nu voia sa fie o risipa.
Aria nu fusese la o cină potrivită de când locuia cu familia ei în Anglia. Cele la care fusese ea erau strict legate de afaceri cu colegii, discuția fiind în principal despre muncă, așa că nu le-a luat în calcul.
Aria: Ești sigur că pe tatăl tău nu-l deranjează?
Hobi: Ei bine, a insistat, așa că aș presupune că nu.
Aria: Mi-ar plăcea asta, atunci când și unde?
Hobi: 18:30 la Minx, mai bine mergi acolo la 18.
Aria făcu ochii mari, The Minx era cel mai scump restaurant din oraș. Chiar și cei mai bogați oameni pe care fata îi știa nu își puteau permite să mănânce acolo mai mult de o dată sau de două ori pe an.
Aria: Voi fi acolo.
Hobi: Există un cod vestimentar. Dacă ai nevoie de o rochie sau ceva, anunță-mă.
Aria: Sunt destul de sigură că aș putea să scot una din dulapul meu. Mulțumesc din nou, Hobi.
Hobi: Ne vedem acolo.
Aria și-a blocat telefonul și a început să se gândească prea mult. A calculat cât timp ar dura probabil să mănânci cina acolo dacă începea la 18:30, poate chiar mai târziu dacă includea așteptarea mâncării. Cu siguranță nu se va întoarce acasă până la ora opt când va suna V. Oricum, ea spera că V nu va suna. Cel puțin nu într-o singură noapte în care Aria nu era acasă, așteptându-l. Nu s-a putut decide să refuze oferta lui Hobi.
Rezervarea unui loc la The Minx a necesitat o plată în sine, iar tatăl lui Hobi însuși (care era îngrozitor de bolnav) spusese că nu vrea să piardă locul. Așa că, a aruncat hainele din dulap una câte una până a găsit o rochie perfectă pentru a fi purtată.
Era o rochie albastră, care mergea cu un lănțic în jurul gâtului. Odată ce a sosit ora 17:30, Aria își îmbrăcase rochia. S-a uitat la sine în oglinda în care nu se deranjase niciodată să se privească și pentru a nu părea plină de sine, dar i-a părut că arată destul de elegantă și frumoasă.
S-a îndreptat spre mașină și a condus spre The Minx, care era cocoțat pe vârful unui mic deal și (spre disperarea ei) avea parcare cu valet plătită.
A ales să-și parcheze mașina chiar în față, așa că a fost mai rapid să ajungă și nu a trebuit să plătească nimic. Trebuie să fi fost devreme pentru că nu văzuse pe nimeni din familia Jung, așa că s-a așezat pe una din bănci să-i aştepte.
CITEȘTI
༄Flori din 1970༄
Romans𝐓𝐚𝐧𝐚𝐫𝐚 𝐀𝐫𝐢𝐚 𝐝𝐞𝐬𝐜𝐨𝐩𝐞𝐫𝐚 𝐜𝐚 𝐩𝐨𝐚𝐭𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐨𝐬𝐢 𝐮𝐧 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐟𝐨𝐧 𝐯𝐞𝐜𝐡𝐢 𝐬𝐚 𝐜𝐨𝐦𝐮𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐜𝐮 𝐮𝐧 𝐛𝐚𝐢𝐚𝐭 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐜𝐮 50 𝐝𝐞 𝐚𝐧𝐢 𝐢𝐧 𝐭𝐫𝐞𝐜𝐮𝐭. !𝚃𝚛𝚊𝚍𝚞𝚜𝚊!