Epilog

100 9 1
                                    

În cele din urma Taehyung a deconectat telefonul, nu l-a mai atins niciodată și a evitat să se uite la el din nou. Pur și simplu nu a putut să o facă.

În scurt timp, el s-a mutat din casa lui, s-a mutat de mai multe ori în decursul anilor, până s-a stabilit în Anglia.
Acolo a găsit o fata drăguță cu numele Maya, cu care s-a căsătorit.

Peste ceva vreme cuplul aștepta un copil. Ei nu fuseseră siguri de un nume până când Maya a găsit un bilețel cu numele Hobi mâzgălit pe el. Ea îl întrebase pe Taehyung ce însemna dar el a zis că nu știe.
Când s-a născut copilul au ales ca numele sau să fie Hobi.

Hobi crescuse într-o familie fericită, cu părinți iubitori care îi ofereau tot ce își dorea și ce avea nevoie.
Taehyung îi spunea povești înainte de culcare, iar uneori Jin venea și el să împărtășească poveștile.

Câțiva ani după aceea Maya aștepta un alt fiu, iar numele lui, Techno, a fost inspirat după bunul prieten a lui Taehyung care a murit în aceeași perioadă.

Taehyung continuase să ducă o viață bună, dar fără să uite niciodată de fata cu care a vorbit la telefon.

---

Aria s-a uitat la amprentele mâinilor de pe perete în fiecare noapte timp de săptămâni la rând până când a observat ceva scris sub ele. "Te iubesc"

Atinsese amprenta mâinii lui V și se prăbuși la pământ ascultând melodia lor până când adormea în fiecare noapte cu lacrimi în ochi.

Cu trecerea timpului amprentele dispăreau de pe perete încetul cu încetul.
Fotografia tânărului băiat zăcea pe biroul ei înrămată și neatinsă.

Își ținuse toate promisiunile făcute lui V, ea a avut grija de flori, care au crescut frumos.

Una dinte flori a fost ținută în curtea Ariei, iar celalte au fost tăiate și așezate la mormântul lui V.

Aria după un timp și-a dat seama că ceea ce a făcut V nu a fost egoist, ci a fost făcut din dragoste.

Era clișeul "dacă îl iubești, dă-i drumul". Aria i-a dat drumul.

În cele din urmă Aria ieșise afara pentru prima data după mai bine de o lună. A simțit mirosul aerului proaspăt al toamnei și și-a amintit că ultima cere pe care V i-a făcut-o vreodată a fost să își trăiască viața, deci asta a făcut.

---

Nu a avut nimeni nici o explicație despre motivul pentru care într-o zi, la sfârșitul lunii iulie, atât în 1970, cât și în 2020, un apel telefonic fusese atât de puternic încât să întrerupă timpul.
Apelurile telefonice, oricât de inexplicabile și imposibile, și tot conținutul lor erau încă micile lor secrete.

Apelurile făcute au sfidat orice lege a timpului și spațiului care exista, dar nu se potrivea cu cât de mult schimbase viața a doi tineri.
Legătura celor doua inimi era mai puternică decât magia care le-a adus împreună.

Așa că, oricât de dureros și tragic a devenit finalul acestei povești, acum știți că o dată, acum mult timp

în aceeași cameră,

a aceleiași case,

la 50 de ani distanță,

Taehyung și Aria s-au iubit.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
༄Flori din 1970༄Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum