Kim Seok-Jin, cunoscut și sub numele de Jin, a fost cel mai apropiat prieten al lui V. Se întâlniseră în 1962 după școală. V stătea pe o scară, iar Jin tocmai ieșise pe porți îndesând hârtii în rucsac. O pagină din temele lui de matematică a zburat, vântul suflând-o spre locul unde stătea V. Jin alergă repede spre scară să o recupereze când îl zări pe V chiar lângă locul unde aterizase, plângând pe brațele lui."Esti bine?" Jin îl întrebase pe băiat, care a refuzat să se uite la el sau să arate vreun semn că a auzit ce a spus. „Nu am venit aici să te deranjez, îmi voiam doar hârtia înapoi".
V s-a ridicat din poziția sa vulnerabilă, evitând contactul vizual cu Jin înainte de a ridica bucata de hârtie și a i-o înmâna.
— Poftim, îmi pare rău. Jin a luat hârtia de la V și era pe cale să plece când a decis că nu vrea să-l lase pe băiat plângând pe scară fără să știe măcar dacă va putea ajunge acasă în siguranță.
„Nu pare ca faci prea bine".
El a spus ceea ce era evident, iar V se uită în fața lui, la un bărbat care ținea o sticlă în mână și țipa la o femeie.
Jin i-a urmat linia vizuală și, după ce și-a dat seama la ce se uita V, a scos un sunet care indică că a înțeles:„De aceea ești trist? Cine este?"
V a rămas tăcut pentru o clipă, întrebându-se de ce băiatul ăsta fusese atât de interesat de situația lui. Era cinic și căuta un motiv mai profund pentru care băiatului îi păsa atât de mult, dar nu găsea niciunul.
„Tatăl meu."
V a vorbit în cele din urmă, trăgând cu laser în bărbatul beat din parcare.
Jin s-a așezat lângă el, "Femeia este mama ta?"
"Da."
V a răspuns, ștergându-și ochiul cu mâneca aspră a jachetei:
"Tatăl meu este un bun stăpân pentru ea. Nu o rănește, dar țipă la ea... și la mine."— Și al meu este. Jin și-a dus picioarele la piept și și-a înfășurat brațele în jurul lor: „Mama spune că e pentru că încă are traume de război".
V părea mai fericit știind că nu era singurul în aceasta situatie.
„Atunci, tatăl tău a luptat în război?"
„Da", s-a întors Jin spre băiat, „are o mulțime de medalii și chestii, nu mă lasă să le ating".
„Tatăl meu nu a primit niciodată niciun premiu", a făcut semn V către tatăl său, care stătea sprijinit de mașina lui, în timp ce mama lui își ciupia din nas de enervare, „e în regulă, totuși, nu le merită cu adevărat".
Jin a văzut o mașină alba și s-a ridicat repede:
— Oh, nu, trebuie să plec. I-a spus lui V, care s-a ridicat și el: „Poate putem vorbi mai mult la școală?"— Cu siguranță, V întinse mâna, eu sunt Taehyung. Sunt în clasa B.
"Jin a luat mâna băiatului și a strâns-o: „Jin". S-a prezentat: „Ne întâlnim aici mâine după școală". A strigat în timp ce alerga spre mașina lui.
V a fost de acord și s-a uitat întunecat către părinții lui din parcare. Îi era încă frică să meargă la ei și să-i încurajeze să-l conducă acasă, deja era prea multă tensiune pe care o simțea, dar nu putea înțelege.
---
Cu prietenia lor strânsă, lui Jin îi era imposibil să nu-și observe prietenul care arată întunecat în ultima vreme. El a oferit vizite la casa lui pentru a vorbi despre orice ar fi fost, dar V i-a făcut mereu semn să refuze, spunând că nu era mare lucru. „Mă sperii, Tae. Ce te-a deranjat?"
CITEȘTI
༄Flori din 1970༄
Romance𝐓𝐚𝐧𝐚𝐫𝐚 𝐀𝐫𝐢𝐚 𝐝𝐞𝐬𝐜𝐨𝐩𝐞𝐫𝐚 𝐜𝐚 𝐩𝐨𝐚𝐭𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐨𝐬𝐢 𝐮𝐧 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐟𝐨𝐧 𝐯𝐞𝐜𝐡𝐢 𝐬𝐚 𝐜𝐨𝐦𝐮𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐜𝐮 𝐮𝐧 𝐛𝐚𝐢𝐚𝐭 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐜𝐮 50 𝐝𝐞 𝐚𝐧𝐢 𝐢𝐧 𝐭𝐫𝐞𝐜𝐮𝐭. !𝚃𝚛𝚊𝚍𝚞𝚜𝚊!