Ram kaitian uykusundan uyandı. gözlerini ovuştururken yu lewin'in kırmızı gözlerini gördü. Hemen yanına gidip özür diledi ve "artık uyuyabilirsin "dedi
Yu lewin zorunlu olduğu için nöbet tutmadı. Ram kaitian'ın onu okula göndereceğini duyunca, bir şans vermek istedi.
'ikisi içinde iyi bir anlaşmaya'
Yu lewin bunu duyunca yatağa gitti ve kafasını koyduğu gibi uyudu .
Ram kaitian akşam olmadıkça ona saldıran olmayacağını biliyordu. O yüzden ava çıkmayı düşündü ama artık tek başına değildi.
Yu lewin'i tek başına bırakamazdı. Evde birkaç sebze vardı o yüzden yarın avlanmayı düşündü .
Hava kararırken bir şeyler atıştırdı.
Yu lewin uyandığında havanın karardığını ve karnının guruldadığını fark etti.
Ram kaitian bir dolabın alt çekmecesini açtı ve bir parça et çıkardı.Küçük bir parça böldü ve yedi .
Kalanını yu lewin'e verdi.
Yu lewin et bulmanın zorluğunu biliyordu ve teşekkür edip yemeğe başladı .
Yu lewin
"kaç gündür uyuyorum?"Ram kaitian kıkırdayarak
"Sadece akşama kadar uyudun. "Yu lewin konuştu
"Okula göndermekten bahsetmiştin neden beni okula gönderirsinki ? Çalışarak para kazanmak daha iyi ."Ram kaitian
" oku ve ögretmen ol bu sayede ikimiz de rahat yaşarız."
Yu lewin "okul masraflarını nasıl ödeyeceksin?"
Açıkça Ram kaitian kendine çok güveniyordu gördüğü anime ve mangalardaki gibi hayatta kalma ve güçlenme umudu vardı ve bunu çok istiyordu .
"Keşke bir sistemim olsaydı"
O andan sonra Ram kaitian döndü ve yatağına gitti
"Erkenden ava çıkacağım." dedi ve uyudu.
Sabah uyandı
Yu lewin ile birkaç patates yedikten sonra yola çıktı. Duvarın dışına çıktı ve kuzey doğuya doğru ilerledi.
Durdu, anılarına göre bir tuzak kurdu.
Sarmaşıkları birbirine bağladı ve sarmaşığı güçlendirmek için annesinin anılarını kullandı bir ipi kıvırırsanız dayanıklılığı artar esnemesi azalır.
Anladı ki çok şanslı doğmuştu ve çok şanslı reankarne olmuştu.Sarmaşıkları kıvırdı ve tekrar bağladı, eğilmiş bir ağacın üstüne attı. Sağındaki çalıya bağladı ve biraz patetes serpti, kamufle ve sabırla bir kayanın arkasına saklandı .
Avını bekledi .
Avını beekleedii..
8 saat geçmişti ve hiçbir şey yoktu .
Küçük sürüngenler geçiyordu ama tuzağa yakalanmıyordu.Ram kaitian sabrının sonuna gelmişti ki bir ses duydu , sese baktı.
Turuncu kürklü ,göbek kısmı beyaz bir tilki tuzağa doğru yürüyordu.
Tilki tuzağa düştü , tuzak kafasına dolaştı , kafası ile sarmaşığı çekti, ardından tuzağa bağlı çalı yerinden söküldü ve tilkinin arkasından sürüklendi .
Ram kaitian iç çekti ve yeni bir tuzak yaptı .
Avcı olmanın basit bir şey olmadığını biliyordu ,ama bu kadar zor olduğunu bilmiyordu.
Bu bedenin sahibi bir martı için 38 saat boyunca bekledi ,ama Ram kaitian 8 saat beklemenin ne kadar zor olduğunu anladı .
Bekledi ve bekledi 18 saat bitmiş 19.saate girerken, boğuk bir ses duyuldu .
Yaralı bir tilkiydi her yerinden kan akıyordu.Evet bu önceki tilkiydi ama yaralıydı, tuzağa doğru yürüdü yerdeki patatesi fark etti ,patatesi yerken ,
Ram kaitian
"Fırsat!" dedi ve sarmaşığı kendine doğru çekti tilki boğulunca çırpındı .
Ram kaitian'ın gözleri kızarmıştı, avına doğru atladı hacadayken Tilki ondan kaçındı ve ona doğru bir pençe attı .
Ram kaitian geri çekilsede tilki çok hızlıydı ve omzunu yaraladı.
"Yaralı olmasına rağmen nasıl bu kadar güçlü?" diye düşündü.Bir kez daha tilkiye doğru atıldı ve tilkiyi yere yatırdı .
Boğmaya çalışırken boğamadığını fark etmesi uzun sürmedi tilki ondan çok daha güçlüydü.
Tilki yavaş yavaş ayağa kalkıyordu .Ram kaitian sağındaki sivri taşı gördü ve sağ eli ile uzanıp aldı .
Tilkiye doğru elinden geldiğince hızlı ve güçlü vurdu.Darbe tilkinin kafasına geldi tilki şok oldu ama kafasını kesmedi.
Defalarca kafasına vurduktan sonra tilkinin öldüğünü anladı. Tilkinin üstünden kalkıp ,rahat bir iç çekti Terini sildi .
O sırada gözüne mavi bir ekran çıktı ve metalik bir ses yazıları okudu.
Ram kaitian bunun ne olduğunu çok iyi biliyordu ,ama inanamayarak defalarca gözünü kapatıp tekrar açtı .
Karşısındaki kelimelere baktı.
●《Ev sahibini sistemi başarılı bir şekilde açtığı için tebrik ederim.》
●《EV SAHİBİ SİSTEMİ TAHMİN EDİLEN ZAMANDAN ERKEN AÇTIĞI İÇİN RASGELE ÖDÜL VERİLECEK .》
●《Tebrikler ev sahibi SİSTEMİN GELİŞMİŞ ÖZELLİKLERİ'ni açtı .._ sistem geliştiriliyor...》
¤ Ödül derecesi [ S ]
●《Ev sahibine Hiçbir dezavantajı yok.》
Ram kaitian bunu görünce tilkiyi tamamen unutmuş ve havadaki mavi ekrana bakıp kocaman gülümsüyordu .
10 dakika kadar gülümsedi bir şeytan onu bu şekilde görse korkabilirdi.
Devam edecek ...
**Tırmanmayı göze alan, zirvenin hazzını yaşar.(Dan Millman)**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUNTER [1]
FantasyBir hayattakalma serüveni 21/7/2022 #sistem -> # 1. 06/3/2023 #gelişim -> # 1. 26/8/2023 #lightnovel -> 1. (1.olmadıysam diğerleri önemli değil) . . Ram kaitan dünya'da sıradan birisiydi ,daha doğrusu, sıradan olmaktan başka yapabileceği bir şey...