bölüm 16 görev ilerlemesi 1

278 62 0
                                    

Ram kaitian demirciye girdi
Silahlara  ve istatisliklerine baktı
Bir kılıç gözüne takıldı .

<İsim >---

<Güç >+1.5

<Durum >  keskin , hafif kılıç ustaları için uygun,demircinin yoğun çabaları ile yapılmış .

Ram kaitian'ın kılıca baktığını gören demirci yanına geldi Kahverengi saçı  ,sakalı  olan , kısa boylu, kısa kollu elbise giyen , kaslı ve yapılı olan vücudu  ve  kafasında kırmızı cüppe ile Ram kaitian onu gördüğünde tek bir şey düşündü.

*Cüce *

Fantastik dünyalarda demircilikte  yetenekli olan cüceler .Ram kaitian sisteme sordu .

"Sistem o bir cüce mi?"

●《...

●《......Hayır o bir insan.

Adam Ram kaitian'a yaklaştı

"İyi bir gözün var evlat bu kılıç benim baş yapıtlarımdan bir tanesi ."

Ram kaitian kılıca bakınca anlamıştı 

[Pazarlık] becerisini etkinleştirdi ne olursa olsun almak istiyordu

"Bunu normal bir insan yapamaz." diye sessiz ama duyulacak şekilde mırıldandı

Adam güldü

"Hahaha seni  sevdim evlat sana özel buna %30 indirim yapacağım 2.000 fank yeter." 

Ram kaitian parayı uzattı "teşekkürler usta." 

Adam burnunu kaşıdı ve kızardı ilk defa bu kadar övgü aldığı her halinden belliydi.

"Keşke böyle iyi bir evladım olsaydı."diye iç geçirdi Ram kaitian parayı adama verdi  ve adam

"Benim adım Borm bir ihtiyacın olursa bana gelebilirsin."

"Ram kaitian memnun oldum ."

İyi günler diledi ve ayrıldı Kale çıkışına doğru ilerlerken keçi koşturarak geliyordu.Yu lewin, Nerm, Ram kaitian onun gelmesini bekledi .Keçi ağır ağır soluyarak geldi ve elindeki çantayı Ram kaitian'ın göğüsüne atarak .

"Hey evlat hayatta kalsan iyi olur."dedi soluk soluğa

Ram kaitian keçi'ye teşekkür etti Yu lewin sadece sessiz kalmıştı her şeyi içine atıyordu Ram kaitian kardeşinin endişesini anlayarak gülümsedi ve "görüşürüz!!" diye bağırdı ve ayrıldı bunun üzerine herkesin morali bir nebze de olsa düzelmişti.

Bir süre yürüdükten sonra Ram kaitian görevleri düşündü.

"İyi ki şansım SS işlerimi çok daha kolay yapıyor."

Bu gün sabah  sisteme sordu.

"Sistem avları satarak  kazandığım parayı  avları avladıktan sonra sana satabilir miyim ?"

●《EV SAHIBI SISTEME  SATARSA GERI NAKIT PARAYA DÖNÜŞTÜREMEZ  SADECE DEPOLAMA GENIŞLETME VE TAKAS IÇIN KULLANILABILIR

"peki bu  1.000.000 sisteme yatır görevinin içinde mi? "    

《Evet 》

.
.

.
.

Sabah bakkaldan hangi hayvanın ne kadara satılacağını öğrenmişti 

"Sistem haritayı aç. " 

Ekranın büyük bölümü siyahtı, kuzeyin birazı ve kuzeyin yan tarafı biraz gözüküyordu Ram kaitian kuzeye doğru gitti. Bilmediği batı kayalıkları ve doğu denizine daha sonra gidecekti .

*Ram kaitian ve avcılık 1. Gün *

Ram kaitian çantasını zihnindeki  kara kutuya koydu  -->   envanter

Ram kaitian günün yarısını tuzak kurmaya harcadı , ne kadar tuzak varsa o kadar yemek vardı.Bir ok yapmayı düşündü .Ağaçların istatisliklerine baktı Normalden daha sağlam bir ağaç buldu. Ağacın dalını kırdı ,büktü, ıslattı ve kuruttu, bu kurutma sürede kılıcı ile birkaç sert ve düz ağaç dalından ok yaptı.

Akşam oluyordu Ram kaitian  yolu haritasında işaretledi ve bir sığınak bulmak için etrafta gezindi .Ağaçın tepesinde büyük bir kuş yuvası buldu ama yağmur yağdığında ıslanırdı, kalıcı bir sığınak değildi, bu seçeneği eledi.

Biraz daha dolaştıktan sonra. küçük bir tepe buldu, 4 katlı bir ev büyüklüğündeydi, ama devasa ağaçlarla beraber ufak görünüyordu Ram kaitian algısına mağaradan bir şey takıldı ama emin değildi sisteme sordu .

Bu bir kızıl ayı şu anda uyumakta 》

Ram kaitian ayının istatisliklerini görmek istedi ama sistem yapamadı. Kızıl ayı olduğunu öğrenmesi bile yeterince iyiydi kılıcını kaldırdı ve ilerledi.
Bir süre sonra ayıya yaklaştı,ayı uyandı ve ilerledi.

Ram kaitian bir evi olmasını istiyorsa risk alması lazımdı. Yenemeyeceği bir rakipse sisteme güvenebilirdi .Ayı ile göz teması kurunca istatisliklerine baktı .

<İsim> kızıl ayı

<Yaş> 26.8

<Durum >uykusu bölündüğü için kızgın,aç,kibirli,ateş ve toprak  elementine yatkın

<Güç >8.3

<Çeviklik> 4.8

<Zeka >16

<Dayanıklılık >7.8

<Sağlık> 800     (#800)

Şans  derecesi C

Azim derecesi  C

Potansiyel derecesi  B

Ram kaitian'ın dili tutulmuştu şimdiden böyle bir canlıyla karşılaşmıştı kim bilir 4 sene sonra ne ile karşılaşacaktı Ram kaitian'ın afallamasını onu ölüme göndermek üzereydi .

Ayı ileri atıldı ve pençesini savurdu , Ram kaitian göğüsüne darbe aldı pençe ile 10 metre kadar toprakta geriye sürüklendi.

Devam edecek...

**Bir insanın ruhuna doğruluk ekmek, kör doğmuş birine görme gücünü vermek kadar olanak dışı birşeydir.
(Platon)**

HUNTER [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin