Ram kaitian ikiliyi peşinden sürükledi.Bir adam önlerine geldi ve 10 büyük çuval para getirdi Ram kaitian'a verip geri döndü .
Sonra 8 tane adam demir kapıdan içeri geldi beyaz takım elbise giyen birisi konuştu.
"Delikanlı İç sahadaki yer altı dövüşleri ile ilgilenir misin?"
Ram kaitian burayı yok etmeyi planlıyordu.
■〔Ev sahibi hangi yer altı dövüş turnuvası olursa olsun 1 tane yok etmelidir〕
Ram kaitian gülümsedi
"Teklifinizi dinleyeceğim."Adam
"Benim adım casper ben iç sahanın mühendislik müdürlerinden biriyim, benim için iç sahadaki dövüşlerde dövüşmeni istiyorum."
Ram kaitian
"kazancım ne?"Casper
"Dövüş için ihtiyaçlarını karşılayacağım ve seni iç sahaya yerleştireceğim ."Diğer adamların onun kadar itibarı yoktu ve bu sözler üzerine bir kısmı ayrıldı.
Ram kaitian
"Bahislerin hepsi benim ve benim tarafımdan yapılacak. "Adam parayı umursamadı
"Tamam." dedi ve elini uzattıRam kaitan'ın elini salladı
Bir adam
"Genç adam benim adım genaral viston askere katılmakla ilgilenir misin?"Ram kaitian
"Hayır ama paralı askerlik olursa olur."Viston
"o zaman iç sahada 1. ol ve değerini kanıtla. "Casper
"İç saha dövüşleri 2 gün sonra hazırlanmaya başla ."Ram kaitian
"Benim ailemi iç sahaya al ben istediğimde girebileceğim şekilde ayarla."Casper bir şeytanın yanında durduğunu az daha unutuyordu sözler üzerine bir çocuk değil yetişkin gibi konuştu.
"Tamam, yarın saat 15 de kapıya gel. "dedi ve casper ayrıldı
Ram kaitian peşindeki ikiliyi aldı ve yola koyuldu bir adam Ram kaitian'ın önünü kesti.
"Onunla ne yapacaksan önce cesedimi çiğnemen gerekecek!!! "
Ram kaitian
"O zaman, cesedini çiğnemeliyim. "Arkasındaki oykada telaşlandı
Oykada
"Efendim bu benim kardeşim lütfen ona merhamet edin"Ram kaitian
"Tamam" dedi ve ikiliyi peşinden sürüklediKardeşi arkasından takip ediyordu Ram kaitian onu öldürmeyi planlamıyordu sadece bayıltacaktı, Ram kaitian bir süre sonra,kışın soğuk rüzgarlarında ve yerdeki karda demirciye doğru yürüdü.Dükkanın kapısını açtı.
Werm biraz tereddütlüydü ama Ram kaitian'a karşı gelemezdi.
"Usta sana hediye getirdim."Borm
"Çırak biraz bekle tuvaletteyim" diye bağırdı.Werm olayları anlamamıştı .
Oykada Ram kaitian'ın ustasını görebileceğini düşündü ve heyecanla bekledi
Bir süre sonra Borm çıktı ve"Evlat demircilik öğrenmek istiyorsan biraz sabırlı ol---..
Werm ?? "Werm yaptıklarından pişman ve mahçup bir şekilde ağladı ve diz çöktü.
"Ühüu ozur dılavım bağvağ "
(Özür dilerim baba )Borm'da ağladı ve birbirine sarıldı ikilinin sarılması biraz uzun sürdü. Born Ram kaitian'a baktı gülümsedi ve
"Hediye için teşekkür ederim. "
Ram kaitian
" Daha bitmedi "Oykadayı gösterdi ve
"Bu kişi senin geçici çrağın"Borm ne olduğunu anlamadığı için sordu.
Ram kaitian
"İç kesime girmek için geçici bir süreliğine. "Borm
"İç kesime mi gidiyoruz ? Çırak .. sana ne kadar teşekkür etsem azdır ."Ram kaitian
"yarın saat 14 de hazır ol"
dedi ve oykada'nın yanına geldi"Babana daha da yakınlaşacağımız için mutlu değil misin?"
Oykada
"Teşekkürler ederim."Ram kaitian dükkandan çıktı ve eve doğru yol aldı. eve geldi ve yemek hazırladı. Bu sırada oykadanın kardeşi küçük bir odada kalıyordu.
Keçi ve yu lewin ile beraber yemek yediler ve yemekten sonra.
"Hazırlanın yarın saat 14.00 gibi iç kesime gidiyoruz. "
Yu lewin ve keçi sarsıldı, sevindi ve onayladılar Ram kaitian başka kimseye haber vermeyi düşünmüyordu akşama kadar antreman yaptıktan sonra uyudu ve sabah tekrar antreman yaptı.
Saat 14dr yu lewin ve keçi eşyalarını topladı ve yola çıkacaklarken Ram kaitian eşyaları aldı ve depolama alanına koydu Yu lewin ve keçi şaşırmadılar, ne de olsa daha önce görmüşlerdi ve tanrı ile tanışmıştı.
Ram kaitian ve ikili demircinin önüne geldi ve diğer üçlüyü aldı tanıştılar ve 6 kişi orta kesim kapısının önüne geldi.
Biraz bekledikten sonra casper geldi. 6 lıyı gördü.
Devam edecek...
**Minerva’nın Baykuşu kanatlarını ancak gün batarken açar. (G. W. F. Hegel)**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUNTER [1]
FantasyBir hayattakalma serüveni 21/7/2022 #sistem -> # 1. 06/3/2023 #gelişim -> # 1. 26/8/2023 #lightnovel -> 1. (1.olmadıysam diğerleri önemli değil) . . Ram kaitan dünya'da sıradan birisiydi ,daha doğrusu, sıradan olmaktan başka yapabileceği bir şey...