Asker yanına geldi ileri tuşuna basıp hedefi uzaklaştırırken
Ram kaitiandan yayılan parfümü kokladı ve bir an dalıp gitti.Ram kaitian eğlence istedi ve cazibe etkinleştirdi.
"Neye dalıp gittin?"
Adam eli ayağı birbirine dolaşarak yere düştü. Herkes gülmemek için kendini tutuyordu. Casper de buna dahildi Ram kaitian kıkırdadı birazda olsa eğlenmişti.
Asker utanarak yerine geçti. Ram kaitian hedeften 90 metre uzaktaydı birbiri ardına ateş etti. 3 atışından 2 si onikiden 1 tanesi 9 luktan vurdu.
Casper
"Benim yapacak işlerim var sana akşam gelirken giriş rozeti vereceğim."
Bu şekilde akşama kadar atış talimi yaptı.
-Akşam -
Casper geldi ve Ram kaitianı gördü. Ram kaitian tek elle bir sağdaki bir soldaki boşluktan atış etti hedef 100 metre ilerideydi .
Bazıları hedefi vurdu bazıları vurmadı ama Ram kaitian seri bir şekilde atış yapıp seri bir şekilde şarjör değiştirdi. Korgenallerin bile yapamadığı şeyi Ram kaitian 1 günde yapmayı başarmıştı.
Ram kaitian casper'i görünce kulaklığını çıkarttı ve Casper'e baktı. Casper elindeki siyah yuvarlak içinde küçük gri yıldız işlemesi olan rozeti Ram kaitian'a verdi.
Casper
" yarın saat 13.00 da köşedeki sarı binada hazır ol. "Ram kaitian başını salladı ve eve gitti. Gittiği gibi uyudu atış taliminden çıkan sonuçlar .
odaklanmasını yükseltti
ateşli silahlar uzmanlığı aldı ve çokça Kulak çınlaması kazandırdı Ram kaitian sabah 7 de kalktı ve meditasyon yaptı. Elementleri artık daha net hissedebiliyordu.Bir dahaki sefere Saitmernum'a elementleri nasıl kullanacağını sormayı aklına not edindi. O sırada 10 gladyatör öldür ve garan'ı öldür görevinin ödüllerini açmaya başladı.
[S seviyesinde uzman yetenek ]
(Çakra )
Çakra : 7 enerji merkezlerinin girdap şeklinde dönen enerji
■〔Tehlike:ruhsal dengeyi bozabilir〕
■〔Algı gelişti, 7 duyu gelişti 〕
■〔Algı kusursuz〕
■〔7 duyu kusursuz〕
■〔Çakra uzman〕
■〔Kombine edildi 〕
■〔1 klometre içindeki şeyleri hissedebilirsin 〕
■〔500 metre içindeki canlıları üst düzey bakabilirsin 〕
■〔50 metre içindeki bir canlıya baskı uygulayabilirsin〕
.
.Ram kaitian 2 A seviye yetenekleri açtı
[A seviyesi pasif gelişmiş yetenek]
Ateşli silahlar becerisini yükseltir
■〔Ateşli silahlar becerisi uzman düzey ---> kusursuz düzey〕
[A seviye pasif gelişmiş yetenek]
(çiftçi)
■〔Çiftçi herhangi bir hayvanı ya da bitkiyi inceleyebilir gelişmiş bir bilgiye sahip olur .〕
■〔Hayvanları ve ürünleri tehlikede iken bütün statlar 3x .〕
Ünvan▪︎ çiftçi
Ram kaitian bir savaşta bütün özelliklerini kullanmayı denedi ama sistem izin vermedi hatta beynine bir şok dalgası gönderdi
Sistem mümkün olduğunca az yetenek kullanıp kendimi güçlendirmemi istiyordu. Ram kaitian diğer ödülünü de açmak istiyordu ama .
Belirlenen saat gelmişti.
Saat 13.00 gibi sarı binanın önüne geldi. Görevli onu durdurdu ve"Çocuklar buraya giremez burası tehlikeli" dedi ve Ram kaitian'ı gönderecekken Ram kaitian rozetini gösterdi Görevli inanamayarak baktı bu küçük çocuk üst düzey kişilerin işe aldığı bir savaşcıydı.
Ram kaitian içeri girdi bu stadyum daha farklıydı etrafta bazı duvarlar vardı ve arenanın etrafında çeşitli silahlar vardı. üstü kalın bir cam ile kapanmış izleyiciler oradan izliyordu.
Spiker bayan ince ve melatonik sesi ile konuştu
"bayanlar ve baylar ilk karşılaşma hemen başlıyor "
"Oliverin savaşçısı >>maolu ve karşısında Casperin savaşçısı >>Ram kaitian"
"Savaş başlamadan önce bahislerinizi yapın "casper bir camın arkasından seslendi.
"Kaç bin bahis koymamı istiyorsun" Ram kaitian cevap verdi "100.000.000"
Herkes şaşırdı
"Hahahah çocuk yenemeyeceğini bildiği için sahibinin para kazanmasını istiyor "
"Hahhaha küçük çocuğu buraya getirirken ne düşünüyordun casper "
Dev ekrana bir anda 100.000.000 yazısı gözüktü herkes sustu çünkü rakibe değil Ram kaitiana bahis oynanmıştı
Oliver
"Casper para harcamayı seviyorsun galiba"
Evet casperin parası çoktu ama Ram kaitian'ı daha önce görmüştü. Aynı şekilde birkaç kişi daha bahis yaptı bahis sonuçları .
Maolu Ram kaitian
70.603.000 100.120.000
Bazıları para büyük olduğu için ilk karşılaşmaya rağmen iki tarafa da bahis yaptılar .
Devam edecek...
**Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin karşındakinin anlayabileceği kadardır. (Mevlana)**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUNTER [1]
FantasyBir hayattakalma serüveni 21/7/2022 #sistem -> # 1. 06/3/2023 #gelişim -> # 1. 26/8/2023 #lightnovel -> 1. (1.olmadıysam diğerleri önemli değil) . . Ram kaitan dünya'da sıradan birisiydi ,daha doğrusu, sıradan olmaktan başka yapabileceği bir şey...