bolum 61 okul

193 42 0
                                    

Ram kaitian odadan çıktı. Ev ilk geldiği günden beri daha çok değişmişti. Gishiki odasında kılıç antremanı yapıyor ve elemetlere çalışıyor.

Maonen yemek yapmayı öğrendi ve geliştirdi ayrıca her gün temizlik yaptığı için ev ışık saçıyordu. maonen"de boş vaktinde elementlere çalışıyor.

Keçi market açtı ve satış yaptı boş zamanlarında elementlere çalışıyor. Borm demircilikte gelişiyor Ram kaitian ona bilgi ve fikir verdi. Ayrıca Borm elementlerde ustalığı çok çalıştığı için hızla artıyordu.

Yu lewin ve sun wei oyun oynuyorlardı Ram kaitian onlara oyunları öğretti kalan zamanını elementlere odaklandılar.

Aomine her gün belirli fiziksel aktivite ile bedenini güçlendirmişti ve elementlere çalışıyordu çok sosyal değildi.

Ram kaitian herkesin mutlu olduğunu görünce mutlu oldu. Telsizden casper aradı

Casper
"Ram kaitian öğrenci belgelerini ayarladık yarın saat 7 de seni alması için bir şöför ayarlayacağım"

Ram kaitian
"Tamam "

herkesi topladı

Ram kaitian
"Hadi dışarıda yemek yiyip alışveriş yapalım"

Herkes sevindi Ram kaitian ve 8 li bir restoranta gittiler.

Garson menüyü verdi
"Ne istersiniz "

Ram kaitian
"Hepsini getir"

Garson işaret parmağını baş parmağın ucuna dokundurdu ve wıp işareti yaptı Şefler hemen yemekleri hazırladar Herkes yemek için sabırsızdı ilk defa bir restoranda yemek yiyeceklerdi.

Garsonlar hemen masayı donattı ve masadakiler Ram kaitian'a baktı sanki yemek için izin istiyorlar gibi.

Ram kaitian
"Zehirli değil ya ne bekliyorsunuz yiyin"

Masada çeşit çeşit et vardı ama hepsi 30 dk sonra bitmişti.

Yu lewin
"Abi teşekkür ederim, bu ilk kez dışarıda yemek yememiz ama senin yaptığın yemekler daha guzel"

Herkes onayladı

Gishiki
"Senin yemeklerin buradaki şeflerle kıyaslanamaz"

Ram kaitian gishiki'ye baktı kadının zarif şovalyeci görüntüsü gitti yerine manken geldi.

Aomine
"Teşekkürler"

Sonra hepbir ağızdan
"Teşekkürler " dediler

Garson hesabı söyledi

"5.600.000 fank"

Ram kaitian için bu az bir para olabilirdi ama onlar için böyle bir şey lükstü isteseler Ram kaitian onlara para verirdi ama istemediler hatta Ram kaitiana geri verdiler ama Ram kaitian acil bir durum olursa diye yataklarının altına koymalarını söyledi.

Ram kaitian ve 8 li giyim mağazalarını gezdiler herkes birkaç parca kıyafet takımı almıştı. Ram kaitian yolda yürürken

"Yarın sun wei ,yu lewin, aomine ve ben okula gidiyoruz."

Sun wei ,yu lewin ve aomine şaşırdı bu kadar rahat içinde olmasına rağmen okumak için nedene ihtiyaçları yoktu.

Sun wei
"Abi zaten duvarlar yıkılacak neden ders çalışalım? "

Ram kaitian
"Bilgili olmak hiçbir zaman zarar getirmez Hem bir gün gelecek insanların sadece bilgili olanı hayatta kalacak"

Aomine
"Ram neden böyledüşünüyorsun?"

Ram kaitian

"Mutasyona uğrama sonucu bazı canlılar akıllarını kaybediyor ve çok güçlü oluyor bazıları ise düzenli olarak gelişiyor ve daha akıllı oluyor "

"Biz insanlar daha akıllı ve daha güçlü olmak için çabalamalıyız"

Herkes kendini eğitmeliydi

Gishiki bu ortamı sevmişti kısık sesle
"Kardeşimle ilgilendiğin için teşekkürler" dedi Ram kaitian onayladı ve Eve geldiler ve yorgunluktan uyudular.

Ertesi sabah saat 7 de Ram kaitian ,yu lewin, sunwei ve aomine yemek yediler ve bir kapı tıklatması duydular 4 lü hazır bir şekilde kapıya geldiler.

Şoför
"Sizi saat 7 de okula bırakacağım 14.00 da okuldan alacağım"

Ram kaitian
"Tamam "dedi ve siyah aracın ön koltuğa oturdu diğerleri arkaya oturdu. Okula 3 dakika bir uzaklıktaydılar.

Şoför
"hepiniz aynı okulda farklı sınıflarda olacaksınız şu ilerdeki
Kahverengi saçlı Öğretmen sizinle ilgilenecek"

4 lü öğretmene doğru yol aldı

Öğretmen
"Merhaba ben öğretmen Unna"

"Sun wei sen 2. Katta kalacaksın şuben 2 D "

"Yu lewin sen 4.Katta kalacaksın
Şuben 4 C "

"Ram kaitian ve Aomine siz 6.Katta kalacaksın şuben 6 Herkes Ram kaitian'a baktı .

Ram kaitian
"Okul bitince burada buluşalım "

Herkes başını salladı ve sınıflarına gittiler.

Aomine
"Aynı sınıfta olmamıza sevindim "

Ram kaitian
"Bende öyle"

Aomine kızardı... Ram kaitian iç çekti ve sınıfının yolunu tuttu etrafa baktı ve çevreyi gezdi..

Devam edecek...

**Gözleriniz çok ses çıkarıyor Albayım" (Oğuz Atay)**

HUNTER [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin