Casper ve Ram kaitian indi
Ram kaitian
"Ne kadar para biriktirdin?"Casper sırıttı
"60.000.000.000 fank"Ram kaitian sırıttı
"Başka birşeyler saklamıyorsun değil mi?"Casper
"1.000 külçe altın ama bunu biz çekirdek üyelerle yapıyoruz "Ram kaitian
"100 külçe benim"
Casper sevinçle
"anlaşmak"Ram kaitian'ın daha fazla istemediğine sevinmişti. Beraber yer altı dövüş turnuvasına giriş yaptılar.
Ram kaitian arenaya girdi .Bu kez arena 4 kat daha büyüktü 100.000 izleyici alacak biçimde inşa edilmiş
Ram kaitian
"Bu kadar çok izleyici olduğunu bilseydim daha fazlasını isterdim."Ama Ram kaitian 60.000.000.000 da memnundu.
Depolama alanını genişletebilirdi, dış kesimin ve orta kesimin lideri olabilirdi ve jetona dönüştürebilirdi
Ram kaitian 50 tane demir parmaklık gördü Spiker adam bağırdı
"Laydiis aand cantiilmannn"
"Bu gün burada günümüzü şenlendirecek dövüşler görecekmiyiz acabaaa"
Seyirciler kürkredi
"Hoooo" " eeeevvveeet" "hooo"
"Evet o zaman uzatmayalım ve başlayalım"
((((Bundan sonraki birkaç bölüm yan karakterlerin dövüş sahnelerini içermektedir)))
"İlk dövüş "
"Candy ve brastom arasında "
İki demir kapı açıldı
Bir mavi saçlı kız ve kaslı sakallı bir adam karşı karşıya geldi
"Bir kız olmasına Rağmen küçümsemeyin geçen yılın finalistlerinden olan mercy'i sakat bıraktı"
"Ve brastom sayısız kişiyi oldürdü insanları güçsüz gördüğü için ormanda avlanmaya başlamıştı"
"Hazırsanız "
3
2
1
"Başla"
Kız arkasından bir kısa orak çıkarttı ve ileri atıldı.
Sakallı adam olduğu gibi durdu .Kız koşarak adama saldırdı Orağını sağdan sola savurdu.
Adam birkaç küçük adımla geri çekildi Kız bir süre boyunca aynı şekilde saldırdı. Adam sıkılmış gibi iç çekti.
Kız orağını bir kere daha sağdan sola savuştururken yarıda durdurdu orağı elinde ters çevirdi ve adamın karnına sapladı. Adam şaşırdı karnını tuttu ve ayağı ile kıza vurdu.
Kız yana eğildi ve bacağını kesti. Sonra adamın arkasına geçti ve boynunu kesti. Adam boynunu tuttu ama kanama çok siddetliydi.
Yaradan kan fışkırıyordu Adam ağır ağır soludu ve yere düştü.
"Kazanaan canndy"
Herkes bağırdı"Aferim kızım"
"Elbette Kazanacakti"
Ardından spiker
"Sıradaki maç cu mai vs unevt"İki kapı açıldı
spiker
"Cu mai 30 yıl kendini dövüş sanatlarına adamış bir keşiş olmayı planlayan bir adam "
"Unevt 30 yıl kendini bir şovelye olarak yetiştimiş bir şovalye olmayi planlayan adam"
"Evet bu iki kişiyi bulması zor oldu ama bize dövüş sanatlarının mı yoksa kılıç ustalığının mı daha iyi olduğunu gösterecekler"
Cu mai turuncu kıyafeti ile geldi Unevt bir zırh giymiş elinde büyük bir kılıç ile geldi İkili arenanın ortasına gelince
Spiker
3
2
1
"Başla "
Şovalye kılıcını sağdan sola savurdu .
Keşiş doğal bir şekilde kılıca eli ile yönlendirdi kılıç çok fazla sola gitmişti.
Keşiş adama tekme atmak için hazırlanırken .Şovalye ağır kılıcı solda olmasına rağmen havada durdu ve sağa doğru savurdu .
Keşis hemen ayakları ile sıfır açtı ve başını eğdi. Kılıç başının üstünden geçti
Kılıç yarı yolda durdu ve aşağı indi. Keşiş yerde yuvarlanarak şovalyenin soluna geldi .
Şovalye keşişin gücünü kabullendi. Keşiş ayağa kalkınca şovalye kumar oynayarak kılıcını havaya attı.
Keşis bunu görünce hemen saldırdı bir dizi yumruk darbesini ardarda vurdu ama şovalye yerinden kıpırdamadı.
Şovalye bir adım geri gitti havada kılıcını yakaladı, kılıcın ivmesi ile keşişi ikiye böldü
İzleyenler
"Ne harika bir dönüştü""Hontoni subaraşi "
Spiker
"Demek kılıç ustalığı kazanıyormuş "Yanındaki adam yorum yaptı
"Sadece aptallığını suçlayabilir dövüş sanatlarının bir suçu yok"Spiker
"O zaman bir sonraki dövüşümüze başlayalım"Devam edecek...
Charles vi Britania - Code Geass
İnsanlar eşit değildir. Bazıları daha zeki doğar. Bazıları daha güzel doğar.
Bazılarının ailesi yoksuldur. Bazılarının vücudu zayıftır.
Doğum, gelişmek ve yetenek, bütün insanlar farklıdır!
Evet, insanlar farklı olmak için doğar!
Bu yüzden insanlar birbiriyle savaşır ve yarışır!
Oradan, evrim meydana gelir. Eşitsizlik kötü değildir. Eşitliğin kendisi
kötüdür...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUNTER [1]
FantasyBir hayattakalma serüveni 21/7/2022 #sistem -> # 1. 06/3/2023 #gelişim -> # 1. 26/8/2023 #lightnovel -> 1. (1.olmadıysam diğerleri önemli değil) . . Ram kaitan dünya'da sıradan birisiydi ,daha doğrusu, sıradan olmaktan başka yapabileceği bir şey...