Ram kaitian arenaya girdi ve eline Tp 9 sfx aldı ve
"Sistem savaş tatbikatını başlat."
■〔Sistem savaş tatbikatı başlatılıyor 〕
■〔Hedef 90 metre kuzeydoğu yönünde atış yapmaya kalan zaman 〕
3
2
1
Ram kaitian hedef aldı ve adam kafasını çıkarttığı an vurdu.
'Bam!!!'
Adam kafasına 9 mm kurşun yedi ve yere yığıldı herkes şok içinde ona baktı .
Ram kaitian casper'e baktı.
"Sanırım düşündüğümden daha yetenekliyim ne kadar paran varsa koysan iyi edersin "Spiker
"İkinci raund ""Coldvelk in savaşcısı >>wonle "
"Casperin savaşçısı >> Ram kaitian""Ram kaitian geri çekilmek istiyene kadar savaşabilir."
2. Raunt başlar başlamaz Ram kaitian 120 metreden nişan aldı ve 2 kere silahı ateşledi .
Bam &* bam &*
İkinci kurşun adamı vurdu.
Herkes şok olmuş bir şekilde 3. Raundu bekledi.3 . Raundta herkes Ram kaitan'a bahis oynadı rakip bile Ram kaitian'a para yatırdı.
Böylece 20. Raunda kadar geldi.
Spiker
'Buradaki herkesten özür diliyorum uzman birisinin savaşacağını bilmiyorduk '"Ama simdi karşınızda elit 5 li"
Yu yu , we we , pe pe , li li ,ma ma dedi ve 5 adamdan li li sahneye çıkarken birden sağa eğildi. Kurşun sol kulağını deldi.Adam korkmuştu kalp atışı arenanin her tarafından duyulacak düzeydeydi hayır hayır bu herkesin kalbiydi bütün seyirciler böyle bir olayı beklemiyordu
Ram kaitian
"Boşuna elit beşli değil "Ve ardı ardına ateş etti 2. Şarjörü değiştirdi ve adama ilk 9.mm kurşunu sıkması ile ölmesi bir oldu.
Herkes şaşırdı elit 5 li bu zamana kadar çıktığı hiçbir maçı kaybetmemişti herkes elitlere oynadı ama casper Ram kaitian'a bahis oynadı elinde ne var ne yok buna oynadı.
Elit 5 li Ram kaitian
2.428.279.700 900.410.000
Elitlerden 2.si we we çıktı we we hemen silahını çıkarttı ve ateş açtı .Ram kaitian kurşunlara aldırmadı odaklandı ve 2 kurşun sıktı 2. Wewe'nin kalbine geldi.
Elit 5 li korkmaya başladı.
Pe pe
"Ne yapıyorsunuz aptallar yol açın . Küçük bir çocuktan mı korkuyorsunuz? Yüz karasınız."Pe pe sahneye çıktı Ram kaitian ateş etti ama pe pe hepsinden sıyrıldı bir taşın arkasına geçti Bir süre sonra ateş açmaya başladı Ram kaitian çevikliğine güvenerek hızlıca kaçtı .
Seyirciler
"Bir insan böyle haraket edebilir mi?"Sonra gözler ona kaydı
Ram kaitian sürekli olarak yerini değiştirdi.Pe pe fark edemeden Ram kaitian onun arkasına geçti ve kafasına 9.mm lik bir açıklık bıraktı.Elit 5 liden yu yu bu zamana kadar Ram kaitian'ı gözlemledi. Yu yu gözlem ve sonuç çıkartmada uzmandı.
Ram kaitian yu yu'nun istatisliklerindeki yeteneğini görünce yayını aldı ve ok taktı krişi çekti ve bıraktığında ok küçük bir ses patlaması yaparak yu yu'nun kafasından geçti.
Bir zamanlar olması gereken kafasında büyük bir boşluk vardı. Ma ma içlerinde en agrasif olanıydı sahneye çıktı ama saldırmadı. Hemen bir duvarın arkasına geçti.
Seyirciler
"İnanamıyorum ma ma saklanıyor mu?"
"Tanrım yaşamak için her şeyi yapıyor ."
Ram kaitian hedefin yerini öğrendi krişi gerdi yay bükülmeye başladı .
Ram kaitian krişi bıraktı bir ses patlamasından sonra .
Ma ma'nın saklandığı duvar parçalandı ve ma ma'nın karnında bir delik oluşturdu.
Nihayet turnuva bitmişti ezici bir güç gösterisiydi.izleyiciler birbiri ardına tezahürat yaptı .
"Buna inanamıyorum elit beşliyi yendi ."
"Bu çocuk bir insan olamaz."
"Bu çocuk bir tanrı !"
Sonra herkes birden
"Bu çocuk bir tanrı "diyerek tezahürat yaptı Ram kaitian geri dönerken kapının arkasından bir keskin nişancı tüfeği ateşlendi.Ram kaitian kurşunu kalbine yediğini gören herkes buz kesildi. rol kahramanları az önce ölmüştü şimdi yeni bir kahraman ölüyordu.
Ram kaitian bir süre sonra elini kalbine uzattı ve pelerinle kaynaşmış mermiyi tutup çıkarttı.
Gülümsedi ve "kıyafetimin içine altın plaka koymasam ölmüştüm." dedi
Keskin nişancıya bir kurşun sıktı ve keskin nişancıyı orada yere yığdı. Görevliler birbiri ardına Ram kaitian'dan özür diledi.Ram kaitian affetti
Görevliler 20 büyük çuval para getirdi Ram kaitian parayı aldı ve *bu çocuk bir tanrı* sözleri ile dışarı çıktı.
Devam edecek ...
**Her zaman yapamadığım şeyi yapıyorum, onun nasıl yapılacağını öğrenmem için.(Pablo Picasso)**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUNTER [1]
FantasyBir hayattakalma serüveni 21/7/2022 #sistem -> # 1. 06/3/2023 #gelişim -> # 1. 26/8/2023 #lightnovel -> 1. (1.olmadıysam diğerleri önemli değil) . . Ram kaitan dünya'da sıradan birisiydi ,daha doğrusu, sıradan olmaktan başka yapabileceği bir şey...