*Ram kaitian ve avcılık 4.gün*
O zamana kadar yemeğini ve sırt çantasındaki yemeği bitirmişti ve her gün okçuluk talimi yapardı.Her gün tuzaklarını kontrol ediyordu ama sadece küçük şeyler yakalayabilmişti .
2 tane büyük kertenkele
1 tane tek boynuzlutavuk benzeri hayvan yemişti .Ama istatislik vermemişti.Ram kaitian yemek için ava çıktı5 saat sonra
algısına çok sayıda canlı takıldı .Ram kaitian dikkatlice ağaçların arkasından yaklaştı ve istatisliklerine baktı.
<İsim> tek boynuzlu at
<Yaş >14
<Durum >mutlu , çimen ve elma yemeği sever, eti lezzetlidir ,
rüzgar elemental yatkınlık ,
Düşük savunma, evcilleştirilebilir.<Güç >3.0
<Çeviklik >5.2
<Zeka> 8
<Dayanıklılık> 3.5
<Sağlık >160 (#160)
Şans derecesi B
Azim derecesi D
Potansiyel derecesi A
Ram kaitian önündeki sürüye baktı, 20 den fazla beyaz tek boynuzlu at vardı .Ram kaitian biraz düşündü ve aklına iyi bir fikir geldi .Uzun bir ağaç dalını kırdı ,sarmaşıkları kıvırarak sağlam bir hale getirdikten sonra ,ucuna ot bağladı .
Basit bir yemdi ,ama zekası 8 olan bir canlı için idealdi Ram kaitian ağaca çıktı ve elindeki dalı uzattı ,bir tek boynuzlu atın yanında havada bir ot demeti gözüktü .
Tek boynuzlu at otlara baktı ve ağızını otlara götürdü ,otların haraket ettiğini görünce biraz şaşırdı ve tekrar hamlesini yaptı ot demeti tekrar haraket etti .
Tek boynuzlu at sinirlendi .
"Bir ot parçası benden kaçmaya nasıl cüret eder !!"
Diyor gibi ota baktı ve hızlıca hamlesini yaptı ve otu yediğinde ormanın içindeydi.Ram kaitian ağaçtan atladı havadayken kılıcı ile atın kafasını kesti .Ram kaitian haritasında bu alanı işaretledi ve büyük et parçasıyla mağaraya döndü
●《Ev sahibi tek boynuzlu atın kemiğini ok yapmak için kullanabilir 》
Ram kaitian'da aynı şeyi düşünüyordu bir süre sonra Ram kaitian ateşi yaktı ve eti kızarttı, etin kokusu çok güzeldi koku başka hayvanları çeker diye korkuyordu. Et kızarınca eti yemeğe başladı Fark bile edemeden bir parça eti bitirdi .
Çeviklik +0.1
Sağlık +0.5
Ram kaitian 3 parça yedi ve 4 parçayı akşama sakladı.
Çeviklik +0.3
Sağlık +1.5
Kazandı ve tekrar tek boynuzlu at avlamak için yola çıktı aynı taktikle bir atı daha çekti bu kez evcilleştirmeyi deneyecekti .At çimeni yerken Ram kaitian'ı gördü biraz şaşırdı, ama ot yemeye devam etti .
Ram kaitian eliyle ot vermeye çalıştı ,ama at yemedi.Yerdekileri otları yerken Ram kaitian önüne geçti ve tekrar ot verdi At sinirle bir ısırık alırken .
●《Uyarı ev sahibi elinizi çekiniz 》
Ram kaitian elini çekti at daha da sinirlendi ve ileri atıldı.Ram kaitian kılıcını çekti ve atın vucuduna sapladı ve geri çekildi at kişnedi ve birkaç tütsü süresi sonunda kan kaybından yere yığıldı. Ram kaitian cesedi alırken, başka bir tek boynuzlu ona doğru saldırdı.Ram kaitian kaçınmaya çalıştı ama fazla yavaştı , darbe onu çimlerde biraz geriye sürükledi, kemikleri kırılmış gibi bir acı hissetti .
Ram kaitian at tekrar gelirken kılıcını kaldırdı ve saldırır gibi yaptı ama atikçe yana kaçtı ,at önündeki ağaca hızla çarptı ardından kılıcını olan hızıyla salladı ve kafasını kesti, buradaki savaş bir hız savaşıydı
Ram kaitian acı çekiyordu ama dinlenmek gibi bir planı yoktu .Hemen 2 cesedi aldı ve zorlanarak mağaraya döndü etlerini yiyerek dinlendi yaralarını sardı ve zamanını okçulukla geçirdi.
*Ram kaitian ve avcılık 6.gün *
Ram kaitian 2 gün yaralarını dinlendirdi ve şifalı ot sürdü.İyileştiğine göre tek boynuzlu at avlamaya çıkabilirdi 1 tane tek boynuzlu atın yanında , bazen serçe yerdi .Okçuluk için havada ve haraket eden hedefler vurması zor olan hedeflerdir .
Ram kaitian kuşları hedefleyerek hem gelişiyor hem yemek yiyordu. Tuzağa yakalanan tavuklar ve kertenkeleleri yem olarak kullanıyordu ama artık iyileştiğine göre ve okçuluğunu geliştirdiğine göre gerçekten hızlı ve riskli bir avlanma seansı başlıyordu.
Devam edecek...
**Kıymet bilmeyen milletlerde kıymet yetişmez ve kıymet yetiştirmeyen milletlerin kıymeti olmaz. (Cemil Meriç)**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUNTER [1]
FantasyBir hayattakalma serüveni 21/7/2022 #sistem -> # 1. 06/3/2023 #gelişim -> # 1. 26/8/2023 #lightnovel -> 1. (1.olmadıysam diğerleri önemli değil) . . Ram kaitan dünya'da sıradan birisiydi ,daha doğrusu, sıradan olmaktan başka yapabileceği bir şey...