bölüm 46 av zamanı

223 51 0
                                    

Ram kaitian dev pitona doğru atıldı ne kadar ışık elementine sahip iyi bir pitonda olsa güçlenmek için öldürmesi  gerekti.

Ram kaitian elindeki yayı bir hançere dönüştürdü ve ileri atıldı. Piton saldırıya uğradığını anladı ve karşılık verecekti ama .

Ram kaitian son hızını kullandı ani patlama ve ateş elementinin gücünü kullandı. Ve pitonun başını kesti etrafa kan sıçradı .

Kurt bunu görünce kaçmak istedi ama Ram kaitian son hızda koşarak birkaç on saniyede ona yetişti kurt gölgelere karışacakken.

Ram kaitian
hemen ani patlama kullandı ve kurdu parçalara ayırdı. cesetleri aldı ve saitmernum'un yanına geldi. Kanlarını akıttı ve saitmernum nefis bir yemek yedi.

Saitmernum

"Ram kaitian çekirdeğini geliştirmek için bir kaç gün burada avlanıp sonra kasabaya döneceksin değil mi?"

"evet " 

2 gün sonra Ram kaitian 3000 e yakın canlı avladı ama hiçbiri yüksek seviyeli değildi. Artık 8 tane element kullanabiliyordu.

Rüzgar, ateş, su ,toprak, tahta karanlık, buz, yıldırım   elementini kullanabilecek bir düzeye gelmişti .

Ram kaitian anime bilgileri ile beraber bir sürü yetenek yarattı. Saitmernum sadece izledi

Bir süre sonra Ram kaitian 260 kadar canlı öldürdü Ram kaitian bunları dış sahada verip yetenekli kişileri toplayacaktı. Ram kaitian etleri parçalara ayırdı. ve ağacın yanına geldi  ağaç sarı bir ışık yayıyordu.

Ram kaitian merakla
"Ne oluyor?"

Saitmernum

"Potansiyelim sizin tarafınızdan arttırıldığı için ışık elementini kendimi gençleştirmek için ve zararlı dokuları atmak için kullanıyorum."

Ram kaitian anladı ve yola çıkacaktı ama bu kadar cesedi taşımak kolay olmazdı Ram kaitian depolama alanından telsizi çıkarttı ve casper'i aradı

Casper
"Buyrun kimsiniz?"

Ram kaitian

"Benim Ram Kaitian bir avcılıkta 260 kadar hayvan öldürdüm ama bunları taşıyamam bana yardımcı olabilir misin?"  

 
Casper

"......  evet  neredesin?"

Ram kaitian
"bizim evden keçiyi al o sana yolu gösterecektir."  

Casper
"Tamam"   dedi ve telefonu kapattı

2 saat 30 dk sonra  15 tane kamyon geldi ön araçta casper ve keçi ona bakıyordu .

Sonra casper arabadan indi ve etrafına baktı yere baktı ve korkarak Ram kaitian'a sordu

"Burada daha fazla öldürdün değil mi?"  dedi   yaklaşık 2000 tane olduğunu düşündü

Ram kaitian gülümsedi 

"Bu hayvanları dış kesime dağıtacağım bana yardımcı ol casper." 

Casper şaşırarak kabul etti 30 tane asker arabalardan indi ve cesetleri arka bagaja koydu.

Dış kesime geldiler ve Ram kaitian'ın eski evinde durdular Ram kaitian kapı bakkalından 20 tane kazan ,tuz ,baharat ve 400 tane tabak aldı aldı .

Ateş yaktı ve pişirmeye başladı koku herkesin burnuna geliyordu
Askerlerden birisi çekinerek.

"Birazını yiyebilir miyim?"

Ram kaitian

"tabiki ama karşılığında herkesin yemesi için insanları toplayacaksın ."

Asker heyecanla
"Anlaşmak." dedi  ve tabağı bir çırpıda yedi

"Lezzetli!!" diye bağırdı

Diğer askerler ve casper'de istedi
Ram kaitian herkese yemek verdi.askerlerinde istatisliklerine bakmıştı ama hiç yetenek yoktu casper ise o , o normal bir insandı.

Casper askerlere baktı sonra bağırdı.

"Utanmanız yokmu yemek yedikten sonra teşekkür bile etmiyor musunuz?"  

Askerler 30 asker hepbir ağızdan

"Teşekkür ederiz."   

■〔Ev sahibi 30 şükran jetonu kazandı〕

Şükran jetonu +30

Ram kaitian sordu
"neden"

■〔Özel şükran günü için şükran jetonları alınır ev sahibi markette veya kumar çarkında kullanabilir〕

Ram kaitian mutlu oldu ve elindeki bıçakla evin üstüne. 1 teşekküre bedava et yahnisi  yazdı. Bir süre sonra ihtiyar zayıf bir adam Ram kaitian'ın önüne geldi.

"Genç adam bana biraz yemek verir misin?"

Ram kaitian
" tabiki " dedi ve bir tabak et yahnisi uzattı .

Adam yedi
"Lezzetli! teşekkür ederim  genç adam."

Şükran jetonu +1

"Genç adam bir kase daha yiyebilir miyim?" Ram kaitian gülümsedi ve ...

                Devam edecek...

**Belki de yalancı arkadaşlarına bir teşekkür borçlusun sana gerçek dostlarının kıymetini hatırlattıkları için. (Victor Hugo)**

HUNTER [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin