Ram kaitian iç kesimde gezinmeye gitti, büyük binalar dikkatini çekti ve yöneldi.
2 adam girişi koruyordu."Geçiş iznin yoksa geçemezsin "Tam o anda Ram kaitian'ın arkasından bir adam geldi. Ram kaitian'a baktı tanıdık gelmişti zaten ve şimdi hatırladı ve sordu
"İç kesime nasıl geldin evlat?!"
Ram kaitian
"Ah Araştırmacı ben iç kesim yer altı dövüşlerinde 1. Oldum casper teklif etti bende kabul ettim."Araştırmacı
"Uzun zamandır beni çağırmayınca öldüğünü düşünmüştüm .Casper ha tamam gel benimle sana labaratuarı gezdireyim ."Ram kaitian
"Çok müteşekkir olurum."İkili içeri girdiler.
Beyaz ve gri büyük binalar vardı gri binaya doğru yol aldılar.Araştırmacı
"Benim adım fary araştırma departmanı deney bölümü baş denetimciyim"Ram kaitian girişte fary'nin kapıyı bir kart ile açtığını gördü içeri girdiler korodor boyunca onlarca oda vardı ,merdivenden çıktı.
Ram kaitian ve fary 3. Kata geldiler koridorun sonundaki odaya doğru yürürlerken.
Ram kaitian siyah 6 tane kapı gördü ."Burada ne var"
"Burada canlı hayvanlar var
Hayvanların elemental yatkınlıklarını test ediyoruz. senin bana verdiğin hayvanların dnasını karıştırıp yeni bir tür oluşturdum. "Ram kaitian saygıyla fary'e baktı Sonra sondaki odaya yürüdüler bu kez parmak izi ile giriş ve şifre istiyordu.
Fary kapıyı açtı Ram kaitian içeri baktı uzun 2 masa bölmelere ayrılmış her bölmede birkaç kişi çalışıyordu.
Fary "burası hayvanların elementlere neden yatkın olduğunu anlamaya çalışıyor "
Ram kaitian'a baktı ve "iç kesimde paranın bir geçerliligi yok burada değerli olan şeyler ve itibar vardır"
Ram kaitian anladı
"Bay Fary size canlı hayvanlar getireceğim sizin bu kadar büyük bir yer olduğunuzu bilmiyordum."
Fary merak dolu gözlerle Ram kaitian'a baktı "Ama bir şartım var. "
Fary
"Duyalım.""Araştırma sonuçlarını benimle paylaş bende sana elemetlerle ilgili bildiklerimi anlatayım."
Fary bilgileri verirse bu yönetim departmanı tarafından öğrenilirse hapis cezası yiyecekti
Fary "kabul ediyorum ama kimseye söyleme yoksa hapis veya ölüm hükmü yerim. "
"Bir dahaki sefere sana bir geçiş izni çıkartacağım sen de bana canlı hayvan getir."
Ram kaitian
"Anlaşmak"Fary işi olduğu için Ram kaitian'ı uğurlayamadıRam kaitian gri binadan çıktı beyaz binaya baktı
Ama geçiş izni yoksa yoktur sadece şansı yüksek olduğu için heryere giremezdi. Ram kaitian çıktığında casper karşısında duruyordu Ram kaitian'a bir telsiz verdi ve
"Bir şeye ihtiyacın olursa ara" dedi ve acele ile ayrıldı casper'in işi olduğunu anlamıştı .
Ram kaitian saat 13.30 gibi sur kapısına geldi Gardiyan kimlik istedi. Ram kaitian kimliği gösterdi görevli şaşırdı ve kapıyı açtı. Ram kaitian yaklaşık 1 saat boyunca koştu dış kesime geldi.
Ram kaitian dış kesimden kimseyi göremedi ve avlanma alanına gitti.
Saitmernum'un yanına geldi
Saitmernum
"Ram kaitan az önce garip bir şeyler oldu.""2 yüksek elemantal yatkınlığı olan ayı ve geyik birbirine saldırdı ve savaş sonucu ikisi de öldü cesetleri ejderha gölüne düştü sonra .."
"Balıklar daha hızlı gelişmeye başladı."
Ram kaitian bunun virüsten kaynaklandığını düşündü. Kendisi önceden test ettiği şey ikinci kere gerçekleşti
Ram kaitianın soracak soruları vardı ama acelesi yoktu.ejderhalara bakmaya gitti.
Ram kaitian göle geldiğinde göl kırmızıydı
"Sistem balıkların evrimleşmesi için ne kadar süre var?"
■〔Sistem bu soruyu cevaplayamaz ama hayvan kanındaki virüs nedeni ile daha hızlı evrim geçireceklerdir. 〕
Ram kaitian saitmernum'un yanına geldi "büyüdüğünde öldüreceğim ve sana kanlarını vereceğim.
Saitmernum daha önce ejderha yememişti
Ram kaitian
"Elementleri nasıl kullanırım? "Saitmernum
"Elementleri kullanmak için çakra'yı öğrenmen gerek.""Çakrayı öğrendim başka? "
Saitmernum
"...Çakrayı öğrendiysen temelleri anlatayım ben çakraya mana diyorum çünkü eskiden öyle derlerdi .elementleri yönlendirmenin 2 yolu vardır .""1 - kendi bedenindeki manayı kullanmak ."
"2 - doğadaki manayı kullanmak. "
"Bedendeki manayı kullanmak daha kolaydır ve çok güçlü de zayıf da olabilir ama çeşitleri çok fazladır Bir ağacın kökleri kadar çok. "
"Doğadaki manayı kullanmak ise daha uzun sürer ve uzun süreçte çok güçlüdür ama çeşitleri azdır tabi yeni bir büyü yaratmadığın sürece."
Devam edecek...
**Bir gün her şeyin daha iyi olacağını düşünmek umudunuz; bu gün her şeyin iyi olduğunu düşünmek yanılgımızdır. (Voltair)**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HUNTER [1]
FantasiBir hayattakalma serüveni 21/7/2022 #sistem -> # 1. 06/3/2023 #gelişim -> # 1. 26/8/2023 #lightnovel -> 1. (1.olmadıysam diğerleri önemli değil) . . Ram kaitan dünya'da sıradan birisiydi ,daha doğrusu, sıradan olmaktan başka yapabileceği bir şey...