"Is" sy panggil Is yg masih ada di atas sy.
"Yes sayang" Is jawab sambil pandang sy dengan pandangan yg gentle.
"Sy lapar..hehe"
Sy terlalu eager mau jumpa Is tadi sampai sy lupa yg sy belum makan tengahari.
Is terus ubah posisi dia untuk baring di sebelah sy. Dia baring menghadap sy, sambil belai pipi sy.
"you mau makan sausage & eggs?" Is tanya sambil senyum.
"sausage & eggs?" sy tanya balik dia sebab kurang pasti apa maksud dia.
"iya" sambil anak mata dia tengok bawah dick dia.
"eee..you ni" sy cubit perut dia. Lama sudah sy tidak buat macam tu, sy rindu lawak2 double meaning dia, rindu usikan dia.
"I miss you Lea" sambil dia senyum "I thought I'd never see you again"
Sy senyum ja tengok Is.
"Is.."
"Yes sayang"
"Sy lapar" saja sy kasi ingat dia. Mau dekat jam 2 sudah, tadi sy tiada breakfast..hehe
"you niii" gerigitan dia sampai dia cubit pipi sy "bah, go get ready" Is cakap sambil duduk atas katil, masih pakai selimut sampai pinggang dia.
"Yes sir!" sy cakap sambil buat gaya tabik hormat.
Is senyum ja tengok gaya2 sy, ada2 ja.
Hari ni Is cakap mau makan di luar ja, dalam perjalanan tu dia tanya lagi sy
"Hun, you tiada makan tadi before datang rumah?"
"tiada" sy cakap "sy actually dari airport tadi hantar D, tapi..nanti lah cerita" malas sy mau cerita panjang2 masa lapar.
"I know" Is cakap sambil driving.
"apa yg you tau?" sy tanya Is, sebab tiba2 cakap dia tau. Apa yg dia tau?
"about D" dia cakap sambil on signal untuk masuk lorong "dia ada text me tadi pagi"
"D text you? really?" sy blur la, macam mana dia ada nombor Is "how did he get your number?"
Terus sy t'ingat masa malam dia terjumpa dengan D. Mungkin masa tu dorang exchange number.
Sy malas mau tau macam mana, yg sy mau tau apa si D text si Is.
"err..apa dia text?" sy tanya sambil tengok Is yg sedang fokus driving.
"tu my phone, you tengok la" dia cakap sambil kasi muncung mulut dia ke arah handphone dia yg dia simpan dekat ruang penyimpanan dekat gear dia.
"Sini?" sy tengok dia sambil senyum2. Saja mau tengok reaksi dia bila sy letak tangan di celah paha dia..hihi
"Lea..I'm driving right now..behave" Is cakap sambil cuit dagu sy.
Lepas tu baru sy ambil phone dia, sy slide ja, tiada password dia.
"you memang tiada letak password?" sempat sy tanya dia
"I have nothing to hide sayang" dia tengok sy sambil senyum.
Sy buka whatsapp dia, ada satu message under nama Damien. Sy buka.
Please take good care of Lea bro, if anything bad happen to her, I won't forgive you - Damien
Tu ja message dia. Ringkas dan padat.
Tu message buat sy terkilan dengan cara kami berpisah, atleast bagi lah sy hug dia, ni main jalan senyap2 macam tu, cakap pun melalui telefon.
"are you ok sayang?" Is pegang paha sy, mungkin dia nampak sy muram ja lepas baca message si D.
YOU ARE READING
Forbidden Love (Complete)
RomanceBased on true story Romance/ Funny/ Mature content Warning‼️not suitable for 21 & below Kisah ni tidak dapat cerita kepada sesiapa secara face to face dengan detail even kepada kawan baik penulis sekali pun (takut nanti kena ceramah & takut kena ju...