As promised, weekend ni sy janji mau spend masa dengan Is. Jadi Is cakap dia ambil sy di rumah, and dia suruh sy stay 1 atau 2 malam di rumah dia. Memandangkan sy sudah janji, so sy just agree ja. Sy pack ja baju cukup2 untuk 2 malam.
Masa dalam perjalanan tu, sy tengok jalan dia macam tidak sama macam jalan yg hari tu.
"Err..Is, where are we going? bukan pergi rumah you?" sambil sy tengok jalan dari luar tingkap kereta.
"yes sayang, pergi rumah sy la ni" Is jawab sambil fokus driving.
"tapi kenapa jalan dia nda sama macam hari tu?" hairan sy sebab jalan dia macam tepi laut, hari tu sy tidak ingat pun ada jalan tepi laut.
"remember hari tu sy ada cakap yg sy ada rumah sendiri?" Is masih fokus driving "Sy mau bawa you pergi sana la ni"
"Really?" sy bilang. Ada sedikit excited juga la.
"Tapi ni rumah condominium ja, tidak besar macam rumah atas bukit tu, rumah bujang2 ja" dia cakap
"rumah bujang pun still, you yang beli sendiri guna duit you kan"
"ermm..betul juga la" sambil dia menoleh tengok sy sekejap "I don't know if you will like it but I hope you will"
"You ni, tu kan rumah you, tidak perlu la ambil kisah sy suka atau tidak..Yang penting you suka, you selesa cukup la, kan you yang tinggal sana, bukan sy" sy cakap
"ermm..tapi who knows akan datang kalau you jadi my wife mesti you kena tinggal sana kan, sebab tu mesti ambil kisah your opinion juga" dia cakap sambil kiss tangan sy.
Si Is ni kalau satu hari nda sweet nda sah.
"tapi kan sayang, kalau sy jadi wife you, sy mau rumah baru, nda mau tinggal di rumah lama..eww" saja ja cakap gitu mau tengok apa reaksi dia..hehe
"really? you suka rumah yg macam mana?" Is tanya sambil berkerut kening
"rumah yg keciiil ja, macam tiny house yg di tv tu, yang comel2"
"nda mau la tinggal dengan you di rumah kecil" Is bilang
"Eh..kenapa pula? you said tadi asal sy suka kan, sy suka tempat macam tu lah"
"ermm..kecil la sayang, I ni kalau boleh mau ramai anak tau, mana muat di tempat kecil macam tu" serious kunun dia bercakap.
"iya la tu" sy bilang "anyway sayang, sy main2 ja tadi tu, sy ni nda cerewet sangat, asal selesa tinggal cukup sudah"
Dia senyum tengok sy "I know you tidak cerewet, thats why I like you" sambil dia pusing steering kereta untuk masuk lorong.
Kadang2 dia diam ja sambil tengok side mirror. Sekali2 dia tengok back mirror. Handsome bila dia fokus driving..hehe..
"Is.." ada sesuatu yg sy mau bagitau dia, sy rasa dia nda suka, tapi kena juga bagitau.
"yes sayang"
"err..ada sy mau bagitau, sesuatu yg sy rasa you tidak suka"
B'kerut kening dia tengok sy.
"apa tu sayang?" dia tanya
"err..sebenarnya kan hari ni sy period..hehe..baru hari kedua" sambil sy kasi keluar 2 jari macam tanda peace.
"apa la you ni, bikin suspen ja" dia cubit lagi pipi sy, memang dia aim pipi sy ja tu kalau mau cubit.
"kenapa lah kalau you period, I ada condom, lagipun I don't mind" sambil dia angkat bahu.
"Isaiahh!"
"hehe..you ni, I main2 ja la" ketawa2 dia "I don't mind, you can still suck my dick kan, tidak perlu insert dalam pun ok" dia cakap lagi dengan muka selamba
YOU ARE READING
Forbidden Love (Complete)
RomanceBased on true story Romance/ Funny/ Mature content Warning‼️not suitable for 21 & below Kisah ni tidak dapat cerita kepada sesiapa secara face to face dengan detail even kepada kawan baik penulis sekali pun (takut nanti kena ceramah & takut kena ju...