까닭 모를 축하 소리에
떠밀려 옅은 웃음 짓네요
— 𓆤 —"hoş geldiniz!"
dükkan kapısının üzerindeki zilin çalmasıyla seslendi neşe dolu sesiyle genç çocuk. yeni bir müşteri gelmişti, sabahın bu saatinde çiçek almaya gelecek birisi... büyük ihtimalle özel bir gün diye düşündü. kasa arkasındaki bedenini ayağa kaldırdı ve kapıya doğru baktı.
kendinden yaklaşık beş santimetre uzun, kısa siyah saçlı çocuğu görünce yüzündeki gülümsemeyi büyütüp kasa arkasından çıktı. "hoş geldiniz, nasıl yardımcı olabilirim?" jungwon'un sorusuna rağmen karşıdaki çocuk sessizdi ve gözlerini dükkanda gezdiriyordu. jungwon, çocuğa müsaade verdi ve ondan cevap gelene kadar bekledi.
"çiçek almak istiyorum ama ne alacağımı bilmiyorum..." jungwon tekrardan kocaman gülümsedi, küçük gamzesi ortaya çıkmıştı. "size yardımcı olmak için buradayım. kız arkadaşınız için mi? oh, o zaman papatya iyi olabilir..?" uzun çocuk, kısa olanı bir süre dinledi ve kafasını salladı. jungwon devam etti, "papatyalar saf ve koşulsuz aşkı temsiller, ben de çok severim."
genç, jungwon konuştukça kafasını sallıyor, etrafı gözlemlemeye devam ediyordu. "o zaman papatya alabilirim. hangi renk olduğunu siz seçebilirsiniz." kısa olan istek üzerine onaylar mırıltılar çıkartıp neşe saçarak perdeyle kapalı odaya girdi.
siyah saçlı genç ise bir yandan jungwon hakkında düşünürken diğer yandan diğer çiçeklerle ilgilenmeye devam ediyordu. bazı çiçeklerin anlamlarını bilirken bazılarını iste çok merak ediyordu.
"buyurun! demetiniz hazır. beyaz papatya seçtim, umarım beğenirsiniz." jungwon da kısa bir süre sonra perde arkasından elinde koca bir demet beyaz papatya ile dönünce diğer genç dikkat kesildi. jungwon'un uzattığı çiçeği eline aldı, ödemeyi yaptı ve dükkandan ayrılmadan önce şu cümleleri kurdu: "peki, şuradaki çiçeğin anlamı ne?"
jungwon işaret edilen yere döndü. "o... iskelet çiçeği, diphylleia grayi olarak da duymuş olabilirsiniz. yağmur damlaları yapraklarına değince rengini kaybediyor ve şeffaf bir görünüm alıyor. bir anlamı ya da hikayesi yok, bana kalırsa üzerine çok düşünülmemiş bir çiçek." kısa olan derin bir nefes almasıyla gülümsedi ve devam etti. "anlamını ve hikayesini kendiniz oluşturabilirsiniz." siyah saçlı karşısındaki çocuğa saygıyla eğilip dükkandan çıktı.
— 𓆤 —
selamlar!! yeni bir hikaye ile geldim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the language of flowers. | jaywon
Fanfiction𓏲 산하엽 𓄹𓈒 diphylleia grayi, uzun yıllar önce iki aşığın hikayesini başlattı ve uzun yıllar sonra da iki aşığın hikayesini bitirdi.