Auto sa zastavilo a tím ma prebralo z myšlienok. Vystúpim z auta a prezerám si okoli. Alojz má obrovský dom , skor vilu alebo zámok. Cítim z toho domu zlú energie , ktorá tam prúdi.
„ ideš ? Lebo ja ťa zas nebudem za sebou ťahať. Jemi jedno či budeš spať vonku alebo v dome" pozriem sa na Alojza naštvane. Chcela som mu niečo uštipačné povedať , ale spomenula som si na svoj plán.
Išla som k nemu bližšie . „ nemyslím si , že ma budeš musieť zas za sebou ťahať." Usmejem sa a uhryznem si spodné pery. Kým sa mi on pozerá na pery ja mu rýchlo vyberiem z vrecka kľúče a bežím k autu. Nepodarilo sa mi to. Pretože ma stihol chytiť za vlasy. Potiahol ma zane a ja som spadla na zem. „ áu " chytila som si hlavu „ to si ma nemohol zachytiť za niečo iné ? " opýtam sa nahnevane. Skloní sa k môjmu uchu.
„ buď rada , že som ťa za vlasy len potiahol. Teraz vstaneš , ako poslušný pes a spravíš čo ti poviem , inak to oľutuješ."
Zobral mi z ruky kľúče. Prekrížila som si ruky na prsiach. Nebudem ho počúvať , ani náhodou.Zas mi chytil vlasy a prekrútil si ich na ruke. Začal ma za sebou ťahať. Nejak sa mi podarilo vstať a tak ma ťahal do domu. V dome bolo plno ľudí a toto všetko videli , ako má za sebou bezcitne ťahá.
Zastal pri nejakych dverách. Otvoril dvere a surovo ma tam hodil . Do mojich očí sa nahrnuli slzy. Vstala som a snažila som sa otvoriť dvere , ale boli zamknuté. On ma tu fakt zavrel. Toto nie je dom alebo vila , ale väzenie.
„ otvorte niekto tie zasrané dvere !!" Kopnem do dveri. Myslím , že mi nikto neotvorí , tak radšej si sadnem a opriem sa o dvere. Bola som v obrovskej spálne , ktorá skôr vyzerala ako kráľovská spálňa.
Som tu zavretá sama a ďaleko od domova. Nikoho tu nemám. Až v túto minútu si to uvedomujeme , že toto všetko nie je len nočná mora , ale skutočnosť.
Dvere niekto konečne otvoril. Alojz prešiel okolo mňa a ani sa na mňa nepozrel , akoby som tu ani nebola.
„ choď spať " prikázal mi bez toho aby sa otočil.
„ kvôli tebe som si ani nič nebrala! Teraz neviem v čom budem spať , keď tu nič nemám. "
„ môžeš spať aj nahá "
Rozbehla som sa k posteli a hodila som doňho všetky vankúše , ktoré tam boli. Vzdychol „ môžeš si niečo zobrať z mojich vecí. Z tejto skrini " zoberie si niečo z skrini a odíde. „ Takže toto je jeho izba, keď tu má svoje veci ?"Nechcem si nič z jeho veci obliecť , ale nechcem spať v rifliach. Nakoniec pôjdem k tej skrini si niečo nájsť. Zobrala som si bielu košeľu , ktorú som tam našla.
...........................
Prehadzujem sa do každých strán , ale nedokážem zaspať. Na koniec som to vzdala. Takže túto noc asi nezaspím.
Niekto si ku mne zrazu ľahol . Zľakla som sa a preto som začala kričať a vyskočila som z postele.
„ nekrič . Ja som Adrian , Alojzov bratranec. Nechcel som ťa vystrašiť."
„ čo robíš v mojej posteli ?"
„ len som sa chcel hrať "
„ čo ?"
Do izby vtrhne Alojz. „ čo tak kričíš ?" Prehrabne si vlasy. Alojz vyzerá ospalo , musela som ho zobudiť. Pozrie sa na mňa a potom na Adriana , ktorý už chcel pomaly odísť . „ a ty tu čo robíš ?" Opýtal sa Alojz Adriana. „ tvoj prihlúpli bratranec , za mnou prišiel do postele " odpovedala som za Adriana. Alojz ako zmyslov zbavený chytil Adriana pod krk. „ Alojzy dosť! Nič nespravil ." Pozrel sa na mňa .
„ akože nič ? "
„ len si ľahol ku mne. "
„ len si k tebe ľahol ! "
Alojz sa vic zamračil a pozrel na Adriana „ ty bastard ! Ževraj len ľahol ! " Alojz začal biť Adriana hlava nehlava. Snažila som sa Alojza odtrhnúť od Adriana , no nedarilo sa. Na koniec , keď som ich odťahovala tak ma Alojz zhodil na zem , až vtedy prestal biť Adriana. Adrian utiekol Rýchlo preč. Alojz mi Podal ruku , ale nepriala som ju. Vstala som sama. „ myslím že od dnes asi budem spať s tebou " povedal .
„ tak to nie "
„ aj tak budeme spolu čoskoro spať, tak či tak ."
Nič som mu na to nepovedala. Išla som si ľahnúť a on niekde odišiel. Možno že Alojz si len Išiel umyť ruky. Pretože ich mal po krvi.O pár minút si ľahol ku mne a otočil sa na druhú stranu.
„ ach bože pomáhaj mi " prosila som po šepky..26. Apríl 2022
DU LIEST GERADE
Mafiánska temnota ༶•┈┈⛧┈♛ ✔️
RomantikOtec ma predal dostala som sa do mafiánskej rodiny. Nie je všetko také ľahké ako sa zdá. Alojz ( muž ktorému ma predali) je výbušný silný mafián a ja obyčajná školáčka. Zvládnem to tam? Podarí sa mi utiecť ? Zamilujem sa do Alojza alebo ho budem nen...