33. Alexis

602 13 0
                                    

𝕆𝕜𝕠𝕝𝕠 𝕞𝕟𝕒 𝕓𝕠𝕝𝕚 𝕓𝕖𝕫𝕝y𝕤𝕥𝕟𝕖 𝕙𝕠𝕝é 𝕤𝕥𝕣𝕠𝕞𝕚 𝕒 𝕙𝕠𝕣𝕖 č𝕚𝕖𝕣𝕟𝕒 𝕞𝕣𝕒č𝕟á 𝕠𝕓𝕝𝕠𝕙𝕒. 𝕓𝕖ž𝕒𝕝𝕒 𝕤𝕠𝕞 𝕤𝕥á𝕝𝕖 𝕣𝕠𝕧𝕟𝕠. ℂý𝕥𝕚𝕝𝕒 𝕤𝕠𝕞 𝕒𝕜𝕠𝕓𝕪 𝕞𝕚 𝕟𝕚𝕖𝕜𝕥𝕠 𝕓𝕠𝕝 𝕫a 𝕔𝕙𝕣𝕓𝕥𝕠𝕞 𝕒 𝕡𝕣𝕖𝕟𝕒𝕤𝕝𝕖𝕕𝕠𝕧𝕒𝕝 𝕞𝕒. 𝔻𝕠𝕤𝕥𝕒𝕝𝕒 𝕤𝕠𝕞 𝕤𝕒 𝕕𝕠 𝕤𝕥𝕣𝕖𝕕𝕦 𝕝𝕖𝕤𝕒 , 𝕜𝕕𝕖 𝕓𝕠𝕝𝕠 𝕤𝕥𝕠𝕧𝕜𝕪 𝕞ŕ𝕥𝕧𝕪𝕔𝕙 𝕥𝕚𝕖𝕝. Š𝕡𝕝𝕙𝕒𝕝𝕒 𝕤𝕠𝕞 𝕤𝕒 𝕡𝕠 𝕟𝕚𝕔𝕙 𝕙𝕣𝕖 ,𝕜𝕕𝕖 𝕤𝕥al 𝔸𝕝𝕠𝕛𝕫 𝕒 𝕛𝕖𝕙𝕠 𝕣𝕠𝕕𝕚𝕟. ℤľ𝕒𝕜𝕝𝕒 𝕤𝕠𝕞 𝕤𝕒 , 𝕜𝕖ď 𝕤𝕠𝕞 𝕧𝕪𝕕𝕖𝕝𝕒 𝕤𝕒𝕞ú 𝕤𝕖𝕓𝕒 𝕒 𝕧 𝕣𝕦𝕜á𝕔𝕙 𝕤𝕠𝕞 𝕞𝕒𝕝𝕒 𝕕i𝕖ť𝕒.

„ zobuď sa ! " Triasol so mnou Alojz. Po chrbte mi prebehol mráz.„ videla som mrtve tela"  
„bola to len nočná mora " ukludňoval ma.

Odstrčila som mu ruku od seba a Vydichala som tu nočnú moru. „ dobre nechaj ma samú. Odíď "
„ prečo? Čo chceš robiť ?" Mlčala som. Vstal a odišiel.

Obliekla som sa,  pretože som bola len v ručníku. Hrozne ma bolelo brucho až som sa niekedy musela schúliť a nielen tam celé telo ma bolelo aj tam dole. Za tú bolesť mohol on , len on. Dnes by mi už bolo omnoho lepšie , ale kvôli nemu je mi ešte horšie.

Bolesť v podbrušku stále neprestavala. Hľadala som v mojej taške Antikoncepciu. Je mi jedno čo chce on ja nechcem mať deti. Keď nad tým rozmýšľam je to len trápenie a ďalšie by som asi nezvládla.

Nepočula som kedy sa otvorili dvere. Vošiel Alojz a ja som si ho nevšimla. Našla som tabletky a vtedy mi ich vytiahol z rúk. „ ty si nedáš pokoj. Koľko ešte ich ešte máš? "
„ to sú posledné " chcela som ich vytiahnuť z jeho ruky no  skryl ich za chrbtom. „ nebudeš to piť. Keď ťa ešte raz nájdem ako ich chceš piť tak "
„ tak čo zbiješ ma? " Chytil ma za ruku a ťahal von. „ počkaj , len si pôjdem umyť tvár. " Šiel som mnou do kúpeľne. Keď som sa pozrela do zrkadla videla som na svojich rukách modrini a na krku cucfleky. „ Ach " pozrela som si na prsia a tam tiež boli cucfleky.
„ odpusť mi to čo som spravil včera . Ľutujem to. "
„ a čo presne ?"
„ moje svolá "
„ to je všetko"
„ nič iné neľutujem zo včerajška. Nerobme hlúposti. Netrápme jeden druhého " objal ma zozadu.
„ fajn" odfrkla som a pomaly som ho od seba posunula. Umyla som si tvár a zuby. Keď som hladala mejkap aby som sa upravila tak som nič nenašla.
„ kde je môj mejkap ?"
„ to netuším. Môžeme ísť na nákupy keď chceš. Kúpim ti všetko čo budeš chcieť. "
„ si si istý ? " prikývol. „ dobre a ešte. Prišiel včera môj brat aby si vedel a nepýtam sa či tu môže ostať. " Zdôraznila som „ pretože tu ostane lebo som to tak chcela"

Šla som ešte za Dominikom. Ešte spal tak som ho nechala.
Na raňajkách na mňa všetci civeli , kvoli modrinám a cucflekom.
„ ako sa cítiš? Je ti už lepšie? " Opýtal sa Mohamed.
„ áno, je "
„ mali ste iste krásnu noc , dravú "  
„ sklapni " skočil mu do reči Alojz.
„ snáď to nieje pravda?"
„ prestaňte obidvaja a jeste" stichla ich Avrora.
„ je tu Dominik. Keď sa zobudí tak mu pripravte raňajky "
Prikázal Alojz.

Po jedle sme spolu odišli. V aute som si sadla pri ňom v predu.
„ čo keby som ostala doma ? Všetci sa na mňa budú pozerať "
Neodpovedal len naštartoval. Po pár minút poveda : „ takto nenamalovana vyzeras ešte krajšie " pohladil ma po stehne.
Dala som svoju ruku na tu jeho a tlačila ju od seba no on sa nedal odbiť. Stale sa držal mojej nohy ako kliešť. Uvolnila som sa na sedadle a nechala ho.

Zastavil a ja som hneď vyletela von. Hneď som bežala k mejkapom. Pokiaľ som hladala tak ku mne prišiel aj Alojz. Vybrala som si dve mejkapy. Alojz sa zadíval na lesky a podal mi jedno.
„ toto berieme tiež. "
„ akože ty používaš lesky?"
„ to je pre teba "
Zobrala som mu ho z rúk. Lesklý nepoužívám , len růže ale prečo nie. Zobrala som si poslednu vec korektor.
„ čo je to?" Opýtal sa.
„ to je na kruhy pod očami" naklonil sa ku mne chytil mi líce a pozeral sa mi pod oči. „ veď ani tebe to nie je veľmi vidno "
„aj tak" otočila som sa a odišla k pokladni. Zaplatil to a potom som sa išla upraviť v aute. Lesk vyzeral úžasné. Budem asi viac používať lesky.

„ kam chceš ešte ísť?" Opýtal sa.
„ a kam chceš ty?"
„ hm, pôjdeme ti kúpiť nejaké šatičky "
„ ty ma chceš podplatiť "
„ myslí si čo chceš. Možno sa ti len chcem venovať alebo ťa skrášliť , alebo-" prerušila som ho.
„ chceš povedať že som škaredá ?"
„ keby si bola škaredá tak by si nebola mojou ženou "

Boli sme v ďalšom obchode. Prezerali sme si šaty. Našla som si biele blýskavé šaty. Keď si Alojz nevšimol tak som sa prehľadala v pánskych obleceniach a našla to čo som chcela. Biele rifle a čierne tielko. Chcela som niečo čo by pasovalo k mojim šatám.

Kúpila som to a skryva v mojej taške.
„ kde si bol "
„ skusila som tie šaty" dal mi do ruky nejaké oblečenie.
„ skús aj toto " usmiala som sa.
Všetko som vyskúšala a všetko vyzeralo úžasné. Takže Alojz ma veľmi dobrý cit pre krásu.

Mafiánska temnota  ༶•┈┈⛧┈♛ ✔️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt