43|🌈

3.2K 226 59
                                    

Kızların, Joongi'nin ve Jungkook'un giydiği kıyafetler bölüm sonunda 💋

Keyifli okumalar ♡

"Bu gece sikiş sokuş var gibi hissediyorum." Hyuna, şaşkınca bana dönerek gözlerini belerttiğinde omuz silktim. Giyidiğimiz kıyafetler basbaya fantazi kıyafetletiydi, Joongi'nin seks ile arası nasıldı bilmiyorum ama kesinlikle Hyuna'nın bu halinden etkilenecekti. Yanına giderek arkasına geçip ellerimi omuzuna yaslamış ve bedenini boy aynama doğru ittirmiştim. "Aşkım kendine bir bak, bence Joongi bu görüntüye dayanamaz." bakışlarını kaçırarak parmaklarıyla oynaya başladığında haline gülmüştüm.

"Joongi'den hoşlanmaya başlayınca utanmaz hallerin içine kaçtı heralde?" dikelerek başını iki yana salladı. "Hiçte bile, utangaç olsam böyle giyinmezdim. Halimize bak." elimden tutarak yanına çekmiş ve aynada ki yansımamıza bakmıştı. "Joongi ile sevişeceksiniz yani?" omuz silkerek dudaklarını sola doğru büzmüştü. "Ben bu gece Joongi ile sevişebilirim, peki ya sen?" omuz silkerek Hyuna'nın yansımasına baktım. "Belki eskortlardan biriyle?" halime gülerek başını sallamış ve bana dönerek sıkıca sarılmıştı.

Anlam veremesemde sıkı sarılışına karşılık verdim. "Her şey için teşekkürler, Hye su. Senin gibi bir arkadaşa sahip olduğum için çok şanslıyım." yanağına uzarak ısırdığımda acıyla yüzünü buruşturmuştu. "Seni seviyorum, tatlı patates." hayali bir öpücük atarak yanından ayrılıp makyaj masama ilerledim, kıyafetime uygun bir makyaj yapmıştım, son olarak en sevdiğim glosumu sürerek saçlarımı şekillendirmeye geçtim. Saçlarım bittiğinde son kez aynada kendimi kontrol etmiştim.

"Gel bakalım, sıra sende." Hyuna, neşeyle yanıma gelerek önümde duran sandalyeye oturmuş ve başını arkaya yaslayarak gözlerini kapatmıştı. O'na makyaj yapmamı çok seviyordu, ben de insanlara makyaj yapmayı çok severdim. Makyaj malzemesine harcadığım parayla rahatça bir ev alırdım sanırım.

Hyuna'nın makyajı ve saçı bittiğinde son kez aynada kendine bakmış ve ayağı kalkarak bana dönmüştü. "Sen bir sanatçısın." omuz silkerek elimi Hyuna'ya uzatıp tutmasını bekledim, gülerek elimi tuttuğunda odamdan çıkıp salona indik. Çalan zil ile koltuğa oturamadan kalkmak zorunda kalmıştık, kapıya ilerleyerek açtığımda karşımda neşeyle gülen Jonbi'yi görmüştüm.

"Hye su!" birden bana sarıldığında beni ne kadar özlediğini net bir şekilde anlamıştım. Sarılışına karşılık vererek gülümsedim, geri çekilir çekilmez Gyun'dan ayrılan Hyuna'ya sarılmıştı. Gyun, yanıma gelerek Jonbi gibi samimiyetle sarıldığında sarılışına karşılık verip gülümsedim. "Özlemişim sizi!" diğer eskortlar ile selamlaştıktan sonra salona davet etmiştim hepsini.

Jonbi ve Gyun dahil 10 kişi vardı. "Misafirlerimiz geldi mi sonunda?" merdivenlerden inen Joongi'ye baktığımda saşkınca gözlerimi belertmeden edememiştim, bizden bir farkı yoktu. Üzerine giydiği vücud zinciri kaslı vücudunu fazlasıyla öne çıkartmıştı, altına giydiği bol kumaş pantolonu ve üzerine giydiği bol kumaş ceketi ile bütün gözleri üzerine çekmişti. Hyuna'ya baktığımda yutkunduğunu gördüm, şaşkınlıktan 'o' şeklini alan ağzını yavaşça kapatarak gülmüştüm.

"Bu partiye dünden razı olduğunu bilmek beni mutlu etti, manyak herif." Joongi'yi, Jonbi ve diğerleriyle tanıştırdıktan sonra Jonbi, merakla bana bakmıştı. "Senin pezevenk yok mu?" gülmüştüm. "Yukarıda sanırım." başını sallayarak arkasına yaslanmış ve bacak bacak üstüne atmıştı. "Bu kadar sakinlik yeter, şimdi partileme vakti. Bu özel kutlamayı yeni sevgili olan Joongi ve Hyuna çiftine armağan ediyoruz arkadaşlar." diyerek yan yana oturan Hyuna ve Joongi çiftini gösterdim.

Hepsi neşeyle Joongi ve Hyuna'ya mutluluklar dinlerken ben yerimden kalkıp televizyondan ateşli bir şarkı açmıştım. "Şimdi biraz eğlenelim! " dans ede ede Hyuna'nın yanına gidip elinden tutarak ayağı kaldırmıştım, karşılıklı dans ettikten sonra Joongi, yanıma gelerek partnerini istemişti.

friend of my brother ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin