13🌈

7.1K 626 289
                                    

Keyifli okumalar 🌈

"Uçaktayız, şu telefonu kapatır mısın artık?" derin bir nefes verip başımı Jungkook'a çevirmiştim.

"Acaba bu biletleri kim aldı ve benim yerim neden sevgilimin değil de senin yanında?" Jungkook önüne dönerek arkasına yaslanıp gözlerini kapatmıştı.

"Bilmiyorum, öyle denk gelmiş." neyse, o kızın yanında olmasındansa benim yanımda olması daha iyidi.

Hazır Jungkook gözlerini kapatmışken uzun zamandır bakamadığım güzel ve eşsiz çene hatlı yüzüne bakmaya başladım.

Nasıl böyle yakışıklı olup da bu kadar aptal olabilirdi, anlamıyordum.

"İyi inceleyemediysen soluma döneyim?" oha anasını satayım nesin sen? Cidden büyücü falan olmasın..?

Büyüleyici bir güzelliği vardı ama büyücü olması.. Uf ne saçmalıyorum!

Yutkunup derin bir nefes verdim, önüme döneceğim sırada Jungkook gözlerini açmıştı yavaşça.

Dikkat çekmemek adına yavaşça önüme döndüm.

"Seni incelediğimi nerden çıkarttın? Arkanda ki adama bakıyordum, herkesin içinde porno izlemesi biraz garibime gitti." bacak bacak üstüne atıp ellerimi dizime sabitledim.

Jungkook dediğim şeyin gerçekliğini ölçmek için hızla arkasını dönmüş ve adama bakmaya başlamıştı.

Bir anlığına gözümün kayması iyi olmuştu.

Tekrar önüne döndüğünde dudağını ısırarak derin bir nefes vermiş ve soluna-yani bana doğru-dönerek bacaklarını kendine çekip gözlerini kapatmıştı.

Bense başımı arkaya yaslayarak uyumak ve Jungkook'un düşünmemek için insan üstü bir çaba göstermeye başlamıştım.

"Her zaman mutlu olmanı istediğimi bilmeni istiyorum." gerçekten neden bu kadar zorlaştırıyordu işleri?

"Mutlu olmamı isteyen birinin benim için işleri böyle zorlaştırması.. Komik. Dediğinin tam tersini yapıyorsun Jungkook." demiştim istifimi bozmadan.

"Neyi zorlaştırıyorum, anlayamıyorum?" sıkkınca bir nefes verip gözlerimi açtığımda, Jungkook'un, yüzünü eline yaslayarak bana baktığını görmüştüm.

"Önemsiyormuşsun gibi davranma, sevgilinle mutluysan yoluna devam et. Arkana bakma, arkanda ki bana bakma lütfen." arkamı dönerek yüzümü elime yaslayıp ağlamamak için dudaklarımı kemirmeye başlamıştım.

Dudak nemlendiricilerim iyi ki varlar.

🌈

"Hye su uyan artık!" dürtülmemle, pardon öküz gücüyle dürtülmemle gözlerimi sıkıca kapatıp omzumda ki eli ittirmiştim.

"Biraz daha." arkamı dönerek uyumaya devam ettim.

"Burnunu sıkarsanız hemen uyanır." duyduğum sesle kaşlarımı çatıp yavaşça gözlerimi açtım.

Burnumun sıkılmasından nefret ederdim, bu yüzden hemen uyanıyordum. Ve bu detayı Jungkook'un bilmesine şaşırmıştım açıkcası.

"Ne var ya?" Hyuna burnumu sıktığında eline vurmuştum.

"Yapmasana ya uyandım işte!" sinirle koltuktan kalkarak çıkışa ilerledim. Ama hala uykuluydum.

Son merdivenleri indiğim sırada bir anlığına boşluğuma gelmiş ve yere düşmek üzreyken biri beni tutmuştu.

friend of my brother ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin