Holaaa yeni bir kurgu ile daha sizinle birlikteyim. Belki saçma olur, belki basit, belki gereksiz, fakat komik olacağını umuyorum. Umarım okurken çokca eğlenir ve beğenirsiniz kitabımı.
Yorum yapanların yanlış bir şey gördüğünde düzgünce belirtmesini rica ediyorum, aksi taktirde nasıl davranılırsa öyle karşılık vereceğim. Yani kaba insanlara tahammülüm yok.
Ve eğer kitapdan sıkılırsanız ve saçma gelirse vs, hakaret etmek yerine mantıklı bireyler olarak kitabı okumayı bırakın lütfen.
Uzun zaman önce yazdığım bir kitaptır kendisi, yazım yanlışları ve mantık hatası olabilir. Umarım anlayışla karşılarsınız, nasıl karşılanırsa tekrar öyle dönüş bulacak bunu da unutmamanızı öneririm.
Neyse yine çok konuştum.
Başlangıç tarihlerini şöyle alayım o zaman 💜
Keyifli okumalar 🌈
"Abi, manyak mısın ne yapıyorsun öyle?" salonun ortasında dönen abime dehşetle bakıp, ne yaptığını anlamaya çalışmıştım.
"Sevdiğim kız, teklifimi kabul etti." gülerek yanına gidip, başında dikildim.
"Oy şenin şevdiğin kış teklifini kabul mu etti?" bebek severmiş gibi suratımı buruşturup yanaklarını sıkmaya başladım.
"Sonunda onunla bowling'e gideceğim!" yüzümü ifadesizleştirip, mal gibi abime bakakalmıştım.
"Bowling mi? Sevgili olmadınız mı yani?" abim kaşlarını havalandırarak bana bakmaya başladı.
"Sevgili mi? Ah be, nerde o günler?" derin bir nefes verip koltuğa oturdu ve bacak bacak üstüne atıp arkasına yaslandı.
"Yok." birden bağırdığımda irkilerek bana bakmaya başladı. "Yok, sen bu korkaklıkla ilerlersen yok sana o günler." omuz silkip, sinirle yanına oturdum.
Ne korkak herifti ya.
Ya da aşık mı demelimiyim?
Yıllardır kızı seviyordu ve asla ama asla açılamıyordu.
Kapı zili çaldığında abim kalkıp kapıyı açmıştı.
Hah, işte benim yıllardır sevdiğim ama asla ve asla açılamadığım da gelmişti.
"Hoş geldin, Jungkook." abime sarılıp, gülerek yanıma adımlamaya başladı.
"Hoş bulduk hyung. Ooo, naber ufaklık?" eşek kadar kızım hala ufaklık diyordu.
Sabır..
"Hoş geldin, Junkook." anlık gülüp tekrar suratımı asmıştım.
Abimin en yakışıklı ve aynı zamanda en masumponçikşirin arkadaşıydı Jungkook. Sürekli bizim eve girip çıkardı ve bana da çok düşkündü. Ama küçük kardeşi olarak..
Kendisi 24 yaşında olduğu için, 20 yaşı oldukça küçük, hatta bebek sanıyordu sanırım.
"Hyung, Youna ile ne yaptın?" 'naptın o işleri' dermişcesine bir yüz ifadesine bürünmüştü.
Gülüp başımı iki yana salladım. Ben salak seviyordum heralde.
"Ooo neler yapmamış ki, inanabiliyor musun bowlinge gidecekler ya, bowling!" büyük bir şey anlatırcasına, ayaklanıp ciddiyce anlatmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friend of my brother ° jjk
FanficTamamlandı~ Hye su, uzun süredir abisinin arkadaşın Jeon Jungkook'a aşıktır. Bu aşkını gizli tutmaya devam ederken bir gün Jungkook kızın kendisine karşı böyle hissettiğini yeni sevgilisinden öğrenir. Asıl hikaye burdan sonra başlar.