Amint bementem a szobámba, bezártam magam mögött az ajtót, és leültem az asztalomhoz. Kipakoltam a táskámat, kivettem az ujjakat, és a fejet. Mind a 11 zacskó ott hevert előttem. Kivettem a 3 kést, igaz, az egyiket ma nem használtam, de szokott kelleni ha kisebb mozdulatokkal akarok vágni, így inkább magamnál tartom.
A véres törülközőt és a kesztyűt bedobtam a kandallóba, miután Mary-vel beszéltem, és a sörösdobozokat is kihajítottam a szemetesbe.
Mindent elintéztem. Már csak a szokásos feladvány hiányzott a kopóknak.
De gondoltam, majd holnap ezt a szálat is elvarrom... Viszont most más dolgom van, mint már említettem.. Ha végre elalszik a vén bálna, akkor kisurranok az ajtón, és egyenesen megyek a legközelebbi Szexbárba.... Ma még ölnöm kell.A normál késemet betettem a retikülömbe, megcsináltam a hajam, és kurvásan felöltöztem. Csak is értetek fiúk! Mekkora barmok is vagytok ti...
Mondjuk a lányok se különbek. Egyedül én vagyok értelmes ezen a földön?Miközben ezen tanakodtam kifestettem magam, hogy idősebbnek tűnjek, és megkerestem a piros tűsarkúmat.
Dalolászva végeztem el az utolsó simításokat magamon, és készen álltam az indulásra.
Kinéztem az ajtón, de már jó ideje síri csönd volt. Bezártam az ajtómat kívülről.
Pofon egyszerű.
Kimentem a szobából, bezártam kulcsra, és lesurrantam a lépcsőn. Ki a házból, egyenesen a Garden street-re.
Ott befordultam a sarkon, és már láttam a neon fénnyel ellátott "üzletet".2 izomagy állta el a kijáratot, így csak személyivel lehetett bemenni.
Odaléptem hozzájuk. Ők morogva kérték el az igazolványomat, és hitetlenkedve néztek rá, és vissza. Rá, és vissza. Csont nélkül bevették, hogy 20 vagyok. Visszaadták a papírt, és beléptem.Hangos zene szólt bent, és majdnem minden szajha ott táncolt, vagy éppen fűzött egy kanos köcsögöt.
Oda mentem a pulthoz. Mosolyogva kértem gin tonic-ot.
A pultos megvetően nézett rám, de nem érdekelt.. Ma már másodjára kerített hatalmába az érzés: vadászösztön.Pár perc múltán oda lépett hozzám egy fiatal srác. Magas, szőkés barna hajú, szép, ívelt állal, karcsú derékkal.
Meg kell hagyni, nem rossz.
De valszeg még ma meghal... Micsoda tragédia.- Szia babám. Hány éves is vagy? - kérdezte hetykén.
- 20 múltam. - huncut mosolyra görbült a szám. Ezzel együtt az övé is.
Micsoda egy pancser! És még csak nem is sejt semmit.- Lenne kedved velem tölteni az éjszakát? - kérdezte lényegretörően - Boris vagyok, 23 éves... És kanos.
- De megfizetsz-e? Nagyon sokan vágnak ám át.... - biggyesztettem le ajkaimat, hogy sajnáljon.
- Naná, egy ilyen szépségnek dupla árat is, ha kell. - mondta csillogó szemmel.
- Akkor rendben, Boris. Hova menjünk?- kicsit felcsillant a szemem, és észre is vette.
- Gyere. - azzal kézen fogott és kimentünk az utcára. Volt egy hotel a közelben, hát oda mentünk.Kaptunk egy szobát egy éjszakára, és liftel meg is indultunk az emeletre.
YOU ARE READING
Egy Igazi Gyilkos Élet
Horror- Erőszakos, gyenge idegzetűek kerüljék - Szex, vér, gyilkosság... stb. - Ezeknek pedig a részletes leírása következik, mégegyszer mondom, csak azoknak, akik bírják.. - Trágár szöveg is van benne itt-ott szóval ne csodálkozz.... Ha még itt maradsz...