A liftben senki nem volt rajtunk kívül, ezért heves francia csókokkal láttam el. Meg is izzadt a drága rendesen.
Akarta a testem. Engedtem, hogy a keze a derekamról a fenekemre csússzon. Engedtem, hogy megfogja a mellem. Engedtem, hogy bevezessen a szobába.
Csak a gyilkolás járt az eszemben, mégis kellett tűrnöm, hogy egy szexmániás tapizzon.
Valósággal beborultunk a szobába. Gyors kézmozdulatokkal bezártam mögötte az ajtót, és ledöntöttem a hátát az ágyra. Gyorsan mozog az ő keze is, meg kell hagyni, két perc alatt már lent is volt a ruhám, és csak a csipkés bugyi volt rajtam.
- Istennő vagy! - mondta csodálattal.
- Tudom, édesem... Tudom. - önkénytelenül is pszichopata mosollyal néztem rá, mégsem ijedt meg, inkább felizgatta a látványom.Ráhagytam. A tervem már készen állt.
Levette a nadrágját.Csókolta a mellem, a hátam, a lábam, a nyelvem. Mindenem. Én próbáltam úgy táncolni, ahogy ő fütyült. Egy ideig.
És berakta.. Egész jó érzés volt, meg kell hagyni, ahogy a nedves, hideg farkát belém rakta.... Neki jobbá is tettem az utolsó éjszakáját...
Megvártam, míg elélvez, aztán az utolsó másodpercekben megfogtam a retikülömet, és a kést egy ügyes mozdulattal a szívébe szúrtam.
A szemében a meglepődöttség, és az undor jelent meg...
Megforgattam a kést benne... A vére üdítően hatott rám. Néztem, ahogy próbálkozik kiszabadulni, de lebénult, és erősebb is vagyok nála.
Éreztem, ahogy a szövetek elszakadnak, ahogy a szíve lassabban kezd verni...
És lassan elszáll belőle az élet.Megragadtam a párnát, és rászorítottam a fejére, hogy oxigént se kapjon, és gyorsabban haljon meg.
Élveztem, ahogy látom szenvedni, kapálózni... Minden egyes pillanatát élveztem, jobban, mint a szexet, vagy bármi mást. Ismét feltört belőlem egy kacaj. Ez... Valami csodálatos volt.
Viszont volt egy kis gond. Itt hagytam a DNS-em.... Nem tudtam hogyan fogok kimászni ebből.
Mindenesetre sietősen összepakoltam a szobában, és jobb ötlet híjján kihajítottam az ablakon a fiút. Pont a szobám alatti erkélyre esett. Nem keltek fel a lakók.
Kesztyűt vettem, és lehúztam a párnák huzatát, és a lepedőt az ágyról.
Volt a szobában valami gagyi tisztítószer, és végig töröltem mindent vele. A kilincstől az ágyig mindent.Még szerencse, hogy a nagyobb fajta retikülömet hoztam el, mert ebbe belefér a párna huzat, meg a lepedő is.
Miután tisztának éreztem mindent, úgy döntöttem, hogy elhagyom az épületet, és haza megyek, még mielőtt rámtalálnak a rendőrök.
YOU ARE READING
Egy Igazi Gyilkos Élet
Horror- Erőszakos, gyenge idegzetűek kerüljék - Szex, vér, gyilkosság... stb. - Ezeknek pedig a részletes leírása következik, mégegyszer mondom, csak azoknak, akik bírják.. - Trágár szöveg is van benne itt-ott szóval ne csodálkozz.... Ha még itt maradsz...