7.

1.2K 41 16
                                    

Beértem az iskolába, ahol az ostoba kölykök egymást tépték, ordibáltak.

Feltettem a füllhallgatóm, és ment a Mozart, hogy kicsit lenyugodjak, és ne csapjak az asztalukra. Karen ott ült egyedül, a legelső padban, és engem bámult... Istenem... Mekkora egy picsa.

Elkezdődtek az órák.

Extra sok türelemmel végig szenvedtem az öt órámat, és lementem a büfébe kajáért. Megláttam, hogy a büdös picsa ott zabál az egyetlen barátjával a menzán, és meg vártam, hogy végezzen.

Kivitte a tálcáját, és felvette a táskáját is.
Felment a lépcsőn, ki ment az épületből, és én észrevétlenül követtem. Felvettem a kesztyűmet, és hogy ne tűnjek bolondnak, hogy tavasszal kesztyűt hordok, bedugtam a zsebembe a kezem. Haza felé ballagott, de kurva lassan. Majdnem felcsesztem magam a csigán. Aztán....
Egy hirtelen pillanatban elkaptam a nyakát.

Berángattam egy sikátorba, és befogtam a száját, hogy ne tudjon sikoltani.
A kukák mellett találtam egy drótot. Meg fogtam, és mielőtt a nyaka köré tekertem volna, belédöftem a kést...

Halkan sikoltott, de lenyomtam a torkán  egy zsebkendőt, így csak fulladozni tudott. Néztem, ahogy szenved. Ahogy az erek elpattantak a késem alatt. Ahogy kidülled a szeme... Amúgy sem volt egy szépség, de így még jobban eltorzult a feje..

4-5 perc után meghalt, és nem kapálódzott tovább. Nem tudom, hogy a fojtogatásba, az elvérzésbe, vagy a torkán lenyomott zsebkendő miatt halt-e meg.... Viszont.... Ez valami fergeteges!

Meghalt az ősellenségem! A külföldi paraszt... Migráns kurva... Ennél szebb napot nem is tudnék elképzelni...

Csak a csonkítás maradt hátra....
Levágtam most 10 ujját, és egy lábujját.
Egyenként téptem ki a körmeit.... Olyan élvezetes volt! Letöröltem a piros törülközömmel a vért az arcomról.

Megfogtam a szemüvegét, és eltapostam, ugráltam rajta... Megsemmisítettem. Porrá zúztam.

Lehúztam róla a nadrágot, és a bugyiját is. Feldugtam a vaginájába a kést.
Körbeforgattam. A vörös vére... Csurgott ki belőle....
Ez azt szimbolizálja, hogy egy szűz kurvával van dolguk a rendőröknek. Csak hogy tudják.

Levágtam az egyik kézfejét, és el kezdtem szopogatni a csontot. A véres csontot. Megkóstoltam a húsa ízét..... Nem volt rossz. Mint a disznóé.

Addig maradtam ott, amíg meg nem ettem a kézfejet, aztán a csontjait megtörölgettem és ledugtam a torkán.

Miután mindent elintéztem és megtöröltem véres számat, elhagytam a sikátort, és elindultam hazafelé, ismét boldogan mosolyogva.

Egy Igazi Gyilkos ÉletWhere stories live. Discover now