- Nézd, itt lesz az! - kiáltott fel, mikor közelebb értünk a helyhez.
- Oké, akkor leparkolok. - Mondtam megnyugtató hangsúllyal. Én vezettem, mert Timothy-nak még nincs jogosítványa.Megálltam a skodámmal az egyik fa mellett. Itt csak egy poros út kötötte össze a várost a parkkal, az is elég keskeny volt. A fa mellett, ahol otthagytam a kocsit, volt egy fapad. Nem tudom, hogy mi értelme volt odarakni egy fapadot a semmi közepébe, de hát nem én csináltam a hely elrendezését.
- Mit gondolsz, járjuk körbe? - mutattam az omladozó falakra, és a sűrűn benőtt bozótra.
- Azért jöttünk, nem? - mondta nem kis gúnnyal, pedig vagy jó 20 évvel vagyok idősebb. Tisztelet sehol?Elindultunk egy kis ösvényen, be a valóságos brit dzsungelbe. Körbe vettek a fák, olyan volt mintha nem is reggel lett volna. Sötét volt, csak néhány fénysugár hatolt be a fák között. Olyan volt, mintha tündérek táncolnának a napsütésben a fák között.
5 perccel később megérkeztünk a helyre, amit Timothy mondott. Megtettem néhány lépést, és akkor megláttam. Ott feküdt egy alak a hideg betonon, körülötte egy kis vértócsa.
- Timothy.... - kezdtem - ott van egy ember. - mutattam oda.
Mindketten gyorsan odaszaladtunk, hogy megvizsgáljuk él-e még.Timothy letérdelt mellé, két ujját a nyakára helyett, hogy megkeresése a verőeret. Volt pulzusa.
- Felügyelő, ez még él.- szólt megkönnyebbülve - mi legyen vele?
- Előszöris hívunk egy mentőt. Azután meg szeretném kihallgatni, hátha tud valami érdemlegeset mondani. Bár nem hinném, hiszen szemmel láthatóan drogos. - mondtam én is letérdelve, sárga szemét nézegetve. Nem volt idősebb 18 évnél. Ezt a fiút is "csak úgy" hagyták lecsúszni élete hajnalán. Pedig értelmes arca van. Nyilván rossz társaságba keveredett.Amíg Timothy hívta a mentőket, addig én körülnéztem. Körülöttünk sörösdobozok voltak, meg széttörött üvegek, csomó szemét, és beton törmelék. A fal maradványokon grafitik, és más ehhez hasonló firkák voltak. Ezzel aztán nem megyünk semmire.
A mentők kiérkeztek, mi meg elhajtottunk. A következő állomásunk a Termo street sarkán van. Ez afféle zsákutca, bár pont mellette halad el párhuzamosan a st. Mary street. Innen félórányira van, szóval elég időm volt a kocsiban gondolkodni a történteken.
- Te, Richard.... Szerintem.. Csak azon a helyen lehet, a Termo street-en. Bár mondjuk London nagy város. - mondta izgatottan, bár szerintem kissé túlpörögte a dolgot.
- Nyugodj meg Timothy. Meg fogjuk találni, ha nem most, akkor kiküldök csapatokat, és átfésüljük egész Londont, ha kell. - próbáltam némileg nyugtatgatni, bár nem hiszem, hogy sikerrel jártam.Tehát találtunk egy drogost, aki valszeg semmiről nem fog tudni semmit, annyira be volt állva. Ez a hely kilőve. Miért szórakozik a rendfennttartókkal? Miért nem hagyja az egészet? Meg kell majd kérnem valamelyik agyast, hogy csináljon neki profilt... Meg fantom képet. De egyelőre egy lepusztult zsákutca felé robogunk.
YOU ARE READING
Egy Igazi Gyilkos Élet
Horror- Erőszakos, gyenge idegzetűek kerüljék - Szex, vér, gyilkosság... stb. - Ezeknek pedig a részletes leírása következik, mégegyszer mondom, csak azoknak, akik bírják.. - Trágár szöveg is van benne itt-ott szóval ne csodálkozz.... Ha még itt maradsz...