10.

1K 38 2
                                    

Egyszerűen gyomorforgató, undorító látvány volt, ahogy megláttam azt a szegény, fej nélküli fiút. Az eredetileg fehér pólóját vörös vér lepte be, mintha egy vágóhíd kellős közepébe csöppentünk volna bele. Éles késsel, erőszakos módon elnyiszatolták a nyakát...

- Richard! Ide jönnél egy pillanatra?- kérdezte Malvin, az egyik helyszínelő orvosunk.

Odaléptem, bár nem volt kedvem ránézni a holttestére... Mindig felzaklat ennek a látványa, bár már 15 éve ezzel foglalkozom.

Malvin a hulla fölé hajolt, és fekete zsákkal elfedte a testet, hogy ne kelljen ránéznem.
- A jelentésemben az fog állni, hogy késszúrás és fojtogatás okozta a halálát. A kés áthatolt a 4-es borda fölött, és egyenesen a szívébe szúródott. Azonnal meghalt. - mondta meglehetősen nyugodt hangon, bár ő mindig tartózkodik a hirtelen érzelemnyilvánításoktól.
- Értem. Remek munkát végeztél. - mondtam, és már fordultam volna el, amikor utánam szólt.
- Még nem fejeztem be. Mind a 10 ujja hiányzik.
- Neki is??? Nem lehet igaz... - nem akartam elhinni, hogy megint levágta az ujjait a gyilkos, valahogy nem akartam elfogadni, hogy megint lecsapott, és megint eltűnt mint a kámfor.

Arrébb álltam, és Timothy-hoz igyekeztem, aki éppen a többi helyszínelővel beszélgetett.

- Timothy, sikerült valamit megtudnotok? - kérdeztem lényegre törően.
- Igen. Látod azt a téglát? Azt nagyobb, és többszöri erő kifejtésére használták. Vagyis valaki valamit ütlegelt vele. Többször, és nagyon erősen. Egy jó kemény tárgyat.
- Értem. A levélhez csatolt..... Testrészeket vajon innen szedték? Az ujjat és a fej maradványt?
- Valószínűleg igen, de el kell végezni az orvosoknak még néhány tesztet.

Köszönés nélkül megfordultam, beszálltam a skodámba, és elhajtottam.
Út közben az elkövető személyisége jutott eszembe. Egy fiatal nő, aki szemérmetlenül gyilkol fiatal lányokat és fiúkat, ismeretlen okból. Bár, ha következtetéseim nem csalnak... Élvezetből gyilkol. Egyértelműen látszódik a 3 gúnyos levélen, amiket küldött, a hihetetlen morbidságról, vagy a csonkításokról nem is beszélve. De egyértelműen lerí az egész közeg hangulatáról, és arról, hogy nem fél a rendőröktől. Inkább báboknak tekinti őket. Egyszerű halandóknak. Neki mit sem számít az emberi élet, vagy a hozzátartozók.... Eddig 7 ember meggyilkolása szárad a lelkén. A második áldozatánál tudtam, éreztem, hogy egy sorozatgyilkossal állok szemben. Én, és a törvény. És ő meg úgy tesz, mintha lovakról, vagy kísérleti patkányokról lenne szó. És ki kell mondani: egyértelműen pszichopata.

Egy Igazi Gyilkos ÉletWhere stories live. Discover now