AVEŢI DREPTUL SÃ VÃ BUCURAŢI DE PROSPERITATE
Nimeni nu vă condamnă să fiţi săraci pentru totdeauna. Sunteţi aici pentru a învăţa cum să vă bucuraţi de prosperitate, cum să fiţi fericiţi, radioşi şi liberi. De aceea, trebuie să deveniţi conştienţi că banii sunt necesari pentru a duce o viaţă prosperă, dar, în acelaşi timp, detaşaţi de tentaţiile materiale nejustificate sau faimă şi putere.
Această existenţă vă este dată pentru a progresa, pentru a vă expansiona nivelul de conştiinţă şi a vă eleva spiritul. Dar, pentru aceasta, trebuie să vă folosiţi de forţa mentală şi de orice avantaj material pe care-l puteţi dobîndi. Aveţi dreptul şi chiar datoria de a vă exprima plenar în toate modurile, înconjurîndu-vă de frumuseţe şi de armonie.
De ce vă chinuiţi în fiecare zi să vă descurcaţi cu cheltuielile, cînd puteţi avea acces la toate bogăţiile ce sălaşluiesc în subconştient? În acest capitol veţi învăţa cum să priviţi banii din alt punct de vedere decît cel obişnuit şi cum puteţi face astfel încît să dispuneţi mereu de un surplus. Dorinţa de a deveni prosperi semnifică de fapt o aspiraţie de a trăi mai liberi, mai fericiţi. Aceasta reprezintă o dorinţă universală de a descoperi Binele şi Frumuseţea, în tot ceea ce ne înconjoară.
Banii reprezintă un simbol
Banii sunt un simbol destinat schimburilor de mărfuri şi semnifică nu numai siguranţa zilei de mîine, ci şi frumuseţea, luxul, abundenţa şi rafinamentul. Pentru o naţiune, el reprezintă însuşi simbolul economiei. În cazul fiinţei umane, atît timp cît sîngele circulă prin corp în mod liber, ea se va afla într-o stare de sănătate deplină. Prin analogie, dacă banii circulă fără obstacole în viaţa voastră cotidiană, sunteţi sănătoşi din punct de vedere economic. Cînd omul începe însă să-i acumuleze, să-i pună la ciorap sau în safe-uri, cînd începe să se teamă pentru ei, atunci el se îmbolnăveşte.
De-a lungul timpului, banii au circulat sub diverse forme, precum sarea, perlele sau alte obiecte. În timpurile vechi, averea era evaluată în funcţie de numărul vitelor pe care le deţinea om. Acum avem la dispoziţie moneda sau alte valori de bancă, pentru că este cu mult mai uşor să completăm un cec, decît să transportăm o mulţime de oi pentru a ne plăti facturile.
Cum puteţi scăpa de lipsuri pentru totdeauna?
Să deveniţi conştienţi de puterile latente din subconştient, acesta este cel mai sigur mijloc de a vă apropia de orice fel de bogăţie: materială, mentală sau spirituală. Cel care studiază cu atenţie legile mentalului se convinge pentru totdeauna că, indiferent de problemele economice ale societăţii: fluctuaţii ale valorii monedei, greve, războaie etc, el se va bucura mereu de abundenţa care va lua cele mai neaşteptate forme. Secretul constă în a impregna cu putere subconştientul de idea prosperităţii. Dacă veţi înţelege modul cum banii circulă liber în întreaga societate, veţi constata surprinşi că mereu veţi beneficia de un surplus material, ce vă va asigura o anumită autonomie. Chiar dacă mîine, să zicem, se va produce un dezastru financiar, în urma căruia toate averile vor deveni fără valoare, cum a fost cazul mărcii germane după primul război mondial, dacă nu veţi înceta să folosiţi legile mentalului, pentru a vă atrage bogăţia, atunci veţi avea parte mereu de abundenţă, indiferent ce formă nouă va lua ea.
De ce vă lipsesc banii?
Citind acest capitol, vă veţi spune poate: "Merit un salariu mai mare decît cel pe care-l primesc acum". Părerea mea este că cei mai mulţi oameni nu sunt retribuiţi deloc în mod satisfăcător. Dar una din cauzele ascunse ale acestei situaţii este faptul ca ei desconsideră banii, fie că-şi dau seama, fie că nu. Aceşti oameni au senzaţia că banii sunt murdari şi că "a dori să fii bogat constituie sursa tuturor relelor". Un alt motiv îl reprezintă ipocrizia lor, atunci cînd susţin că sărăcia este o virtute. Aceste idei, implantate adînc în subconştient, pot fi rodul educaţiei, al ignoranţei sau chiar a unei interpretări greşite a Scripturilor.