MANIFESTAREA PUTERII SUBCONŞTIENTULUI ÎN REZOLVAREA
PROBLEMELOR DE CUPLU
Cauza tuturor conflictelor ce apar în interiorul unui cuplu, o constituie nerecunoaşterea modului de acţiune a forţelor ascunse în subconştient. Orice problemă dintre soţ şi soţie se poate rezolva dacă cei doi folosesc în mod constructiv problemele mentalului. Rugîndu-se împreună, cei doi iubiţi se vor armoniza la toate nivelele fiinţei lor şi vor rămîne mereu împreună. Orientarea către idealuri sublime, studiul legilor misterioase ale vieţii, faptul că cei doi au acelaşi drum în viaţă şi îşi respectă reciproc libertatea personală, toate acestea reprezintă cheile unei căsătorii armonioase şi fericite, în care soţii formează o singură fiinţă.
Un divorţ sau o despărţire dureroasă poate fi evitată cel mai uşor, chiar dinaintea căsătoriei. Desigur, cînd situaţia devine insuportabilă, cel mai bine este să ieşi din ea. Dar de ce să nu eviţi o situaţie neplăcută? Nu ar fi mai bine să te concentrezi asupra adevăratei cauze a problemelor cu care te confrunţi, adică să tai răul de la rădăcină?
Asemenea celorlalte probleme cu care omul se poate confrunta, divorţul, împreună cu supărările inerente, sunt roadele unui comporta-ment, în care legile subconştientului sunt ignorate complet.
Adevărata semnificaţie a căsătoriei
Pentru a fi cu adevărat o uniune între două fiinţe, căsătoria trebuie să aibă în primul rînd o bază spirituală, să fie însufleţită de iubire reciprocă. Dragostea poate fi exprimată sub forma toleranţei, a sincerităţii, a onestităţii şi a bunăvoinţei. De aceea, fiecare dintre cei doi iubiţi trebuie să fie foarte sinceri unul faţă de celălalt. O căsătorie armonioasă nu poate fi niciodată realizată, avînd la bază motive ca vanitatea, lipsa de bani sau dorinţa de a parveni, deoarece acestea indică lipsa sinceritaţii şi a iubirii. O asemenea căsătorie nu reprezintă decît o penibilă minciună şi o mascaradă grotească.
O femeie care gîndeşte: "Sunt epuizată de muncă. Mă voi mărita ca să renunţ la serviciu şi să mă ocrotească soţul", porneşte de la premise false şi nu aplică într-un mod corect legile subconştientului.
Numai cunoaşterea şi folosirea benefică a acestor legi îi pot oferi siguranţă şi confort. Dacă ea ar aplica tehnicile descrise în capitolele anterioare, nu s-ar putea plînge niciodată, în realitate, de soţ, de tată sau de altcineva, ci este capabilă să obţină prin propriile forţe fericirea, prosperitatea, pacea lăuntrică, iubirea nesfîrşită, bucuria de a trăi, confortul, siguranţa şi orice şi-ar putea dori vreodată. Fiecare om poate fi propriul său constructor, modelîndu-şi destinul aşa după cum doreşte.
Cum să atragem către noi soţul sau soţia ideală
Dacă aţi lecturat cu atenţie capitolele anterioare, desigur că deja sunteţi familiarizaţi cu modul în care acţionează subconştientul şi ştiţi că tot ce se imprimă acolo se va exprima într-o formă sau alta în universul vostru lăuntric, cît şi în cel exterior. Dacă sunteţi femeie şi doriţi să vă apropiaţi de un bărbat, dar nu l-aţi găsit încă, sugeraţi subconştientului calităţile pe care doriţi să le aibă el. Iată o tehnică deosebit de utilă: seara, aşezaţi-vă în fotoliul cel mai comod, închideţi ochii şi relaxaţi-vă, urmăriţi să creaţi o stare de pace profundă şi de receptivitate. Adresaţi-vă apoi subconştientului, spunîndu-i: "Prin gîndurile mele atrag către mine un om onest, sincer, loial, iubitor, fidel, cu sufletul fericit şi liniştit. Aceste calităţi penetrează acum în subconştient; prin meditaţii asupra lor, vor prinde viaţă şi se vor manifesta atunci cînd voi fi pregătită. Mă bazez pe acea lege care face să am exact ceea ce mantalizez cu forţă. Doresc să dăruiesc fericire şi armonie unui om. Îi voi respecta şi iubi idealurile, iar el va face la fel în ceea ce mă priveşte. Nu voi căuta să-l transform într-un mod absurd, pentru a-mi satisface vreo dorinţă egoistă, iar el va respecta, la rîndul lui, personalitatea şi dorinţele mele. Mereu ne va uni dragostea, înţelegerea şi toleranţa."