ⅩⅩⅣ.

639 25 0
                                    


Auróra
——————


Megöltem.

Megöltem.

Megöltem.

Megöltem.

Ez az egy szó ismétlődik fejemben és akárhogyan is próbálom kiűzni nem sikerül.

-Mióta van ilyen állapotban?-hallottam egy idegen hangot a távolból.

-Mióta kijött a kórházból ami két hete volt-válaszolta az ismeretlennek Petra. Áruló-Kettesben hagyom magával hátha önnek megnyílik. Ha kérne valamit nyugodtan szóljon.

-Egyenlőre semmit, köszönöm.

Magam elé bámulva merengtem a távolba a környezet körülöttem elmosódott és csak egy pont volt éles.

-Auróra-szólított meg az idegen hang amit pár perccel ezelőtt hallottam-A nevem Milla. Egyébként nagyon szép neved van, illik rád szép kedves és érzékeny, mosolygós lány lehetsz.

-Nem ismer akkor minek feltételez ilyeneket rólam-szúrtam oda neki.

-Ilyen kisugárzásod van.

-Nem-néztem rá szúrós szemekkel-Ne olvasson belőlem semmit, ne elemezgessen-kezdtem el egyre hangosabban beszélni-Tűnjön innen. Menjen ki. Tűnés-ordítottam rá de a nő meg sem mozdult a helyéről.

-Megértem a dühödet.

-Dehogy érti-illetten meg gyilkoló tekintetemmel-Nem ismer.

-Akkor nyílj meg nekem-mondata egyik fülemen bement a másikon meg távozott.

Napok és hetek úgy teltek, hogy észre sem vettem. Sem a barátaim sem a szerelmem sem a szüleim nem láttak azóta a nap óta se mosolyogni se boldognak lenni. Átlagos és szürke ezek jellemzőek a napjaim. Andrissal is alig-alig beszéltünk videóhívásba inkább üzenetben de akkor is elintéztem egy-egy szavas válaszokkal.

Éppen müzlimet eszem miközben sorozatomat nézem magam köré takarva egy meleg takaróval. Már azt se tudtam, hogy következnek egymás után a szálak a sorozatban így kikapcsoltam. Magam elé bámulva fejeztem be a tál müzlimet és újra feljött egy gondolat amiben egyre biztosabb vagyok.

...

-Rara eljössz velem..-rontott be nagy mosollyal a száján Petra, bár sajnos le kell lomboznom őt.

-Nem-feleltem.

-Azt se tudod mit szerettem volna mondani-hervadt lassan le a mosolya arcán-Bár nagyon nem érdekel, hogy nemet mondasz mert elfoglak rángatni magammal vásárolni-kapta el a karomat és felrángatott-Levedled ezt a nyanyás szettedet és öltözz fel normálisan, nőiesen és szexisen. 

-Rendben-bólintottam egy aprót.

-Drágám most az...mi?-pillantott rám-Nem hallucinálok és te komolyan elsőnek beleegyeztél valamibe.

-Nem hallucinálsz és nem álmodsz-mosolyodtam el.

-Te most elmosolyodtál?

-Lehetséges-vontam vállat.

Miután Petra távozott szobámból átmentem a gardróbszobába és válogatni kezdtem már-már poros ruháimat hiszen a minden napi szettem egy bő pulcsi volt vagy egy fekete farmerrel vagy egy tapadós nadrággal. Kiválasztottam egy fehér trikót és egy szakadt farmernadrágot hozzá pedig barátom egyik pulcsiját amit még régen becsórtam. Mélyen beleszívtam a puha anyagba és még mindig érzem barátom mámoros illatát. Gyorsan belebújtam és olyan érzés volt mintha itt lenné mellettem.

Veszélyes ismerős || schäfer a. |✓|Where stories live. Discover now