Навіть за дві тисячі років не забуду вираз обличчя Мерліна в момент, коли Сенер змусив мене показати нові можливості. Бідний наставник ще не встиг зжитися з фактом, що я можу керувати всіма емоціями, а тут таке. Каю довелося посадити його на землю: Мерлін почав щось бубоніти під ніс і виглядав зовсім розгублено.
Приблизно так само кожен з нас ще довго буде пам'ятати, як у Пітера засіпалося око, коли я здійняла стовп піску у повітря. Хлопець виглядав так, ніби я наклала купу йому у ліжко. Приблизно так само виглядала й Рейвен, а ось Адріан відреагував... ніяк. Це якраз єдине, що зовсім не здивувало.
Слід зазначити, що прохолодна повітряна енергія піддавалася мені охочіше, ніж невгамовний вогняний жар.
Час стріл та зірочок, на жаль, добіг кінця. З сьогоднішнього дня починалися спарингові тренування, що не на жарт лякало.
Подібні розмірковування призводили до того, що сорок п'ять хвилин медитації минали, як день ходьби голими ногами по гострих голках. В животі повзали ті ж черви, що не давали спокою два тижні тому, у день перших тренувань. Навіть не вірилося, що минуло два тижні!
Грегорі, як завжди, чекав на нас в невизначеному настрої. Його багряні очі, немов ліхтарі з головної вулиці пекла, небезпечно іскрилися за скельцями окулярів. Часом мені видавалося, що він ненавидить свою роботу.
Дізнавшись про те, що я до всього ще й повелитель повітря, чоловік привітав мене додатковим уроком стрільби. Ніби не така вже й новина, що один Вартовий може керувати двома стихіями. В той день Грегорі був у піднесеному настрої.
- Нумо вперед, Стоун, як можна наказувати повітрю, але не відчувати стрілу?!
Кожен їдкий коментар вбивав бажання керувати всіма стихіями разом і взагалі бути Вартовим Емоцій. Перед очима пливло від безперервних спроб зосередитися.
- Можливо, варто підпалити її, га, підкидьку? - зі сміхом кепкував Пітер в очікуванні своєї черги.
На жаль, навіть коли уявляла його обличчя в центрі мішені - стріла летіла куди завгодно, але тільки не в неї. Хоча сам Пітер також не блистав у стрільбі з лука. Як зараз пам'ятаю мовчазну зловтіху, на секунду оволодівшу обличчям Грегорі, коли він віддав наступний наказ.
- Марлі, ти зібрала пістолет?! Скільки можна панькатися?
Подруга мовчки віддала зброю на перевірку. Грегорі задоволено пирхнув.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дорогоцінні Емоції. Восьма
FantasyВісімнадцятирічна Тесса Стоун провела все життя в дорозі, навіть не здогадуючись, що насправді стало причиною. Дівчина вже давно змирилася з самотністю і, швидше, існувала, ніж жила. Однак, з появою на порозі загадкового незнайомця, виявляється, що...