Розділ 14

18 9 14
                                    

Новий день — новий забій.

Ось таким був мій вирок протягом останніх двох тижнів.

Мало того, що в силу лежачого стилю життя, котрим я аж надто щасливо жила до цього, спочатку кожний м'яз палав вогнем після тренувань, то на додаток, моїми постійними напарниками стали синці та мазь від них. Часом здавалося, що мене тренували бути охоронцем в нічний клуб, а не Вартовим миру.

День сьогодні починався загалом непогано, якби не надсильний землетрус, що збив мене з ніг, дощ, що змочив до нитки, та о-оо... вогняна куля, що летіла прямо в мій бік. Хтось з хлопців крикнув, щоб я тікала. Коли ніздрі вловили запах горілого, настільки близько був вогонь, на мене налетіло чиєсь тіло.

— Можеш не дякувати, — усміхнувся Сенер, скидаючи моє волосся з свого обличчя.

Весь удар від падіння прийшовся на його бідну спину. Я без жодних ушкоджень приземлилася на друга. Це було вже не вперше, коли Сенер рятував мене від чергового катаклізму. Слава Богу, мій зад і зараз не постраждав, дякуючи його реакції.

Мій білий тренувальний костюм набув зеленуватого відтінку від частих зустрічей з травою, а шкіру ніг і рук вкрив тонкий шар землі. Я була схожа на невдало замаскованого шпигуна. В голові гуділо, ніби я знову не спала цілу ніч. Але я спала.

Я злізла з Сенера і допомогла йому піднятися на ноги. Обтріпала іскри з рукава, все ж таки подякувала і оглянула інших злісним поглядом.

— Чому всі удари мої? Я не гарматне м'ясо! Мерліне!

Хлопці винувато опустили погляди. Всі, окрім Пітера. Він склав руки на грудях і посміхнувся. Вражий син! Мерлін безпорадно відкрив рота і слабо усміхнувся у відповідь на мої обурення.

Припустимо, Кай і Адріан все ще освоювали свої стихії — їм можна було пробачити. Але Пітер добре, навіть чудово, керуючий водою, все ж вирішив не втрачати можливості насолити мені. Я зі всіх сил старалася тримати обличчя перед Мерліном після того, як він відчитав нас за минулу сутичку, але Пітер цілеспрямовано випробовував моє терпіння.

Бажання придушити його іноді майже заглушало здоровий глузд. Здоровий глузд в обличчі Мерліна, коли він казав, що я не заручниця свого гніву. Я володарка. Хоча я відчувала себе ким завгодно: обраною, підкидьком, загубленим Вартовим, але точно не володаркою навіть свого власного життя.

Дорогоцінні Емоції. ВосьмаWhere stories live. Discover now