Розділ 8

24 9 18
                                    

Мерлін мовчки зачекав, поки обрані не зникли за будиночком. Кожен нерв всередині, здавалося, натягнувся, немов струна.

— Я не затримаю тебе надовго. Хочу поговорити про вчорашній вечір. Пройдемося?

Я невпевнено кивнула, і ми попрямували туди, куди пішли інші. Від спогадів про Спустошувача бік відгукнувся ниючим болем.

— Як ти себе почуваєш?

Я зітхнула.

— Якщо Ви про фізичне здоров'я, то краще, ніж могло б бути. А якщо про ментальне, то, гадаю, самі все бачили.

Мерлін розуміюче кивав, склавши руки за спиною. Цікаво, чи мали Вартові особистого психотерапевта?

— Це цілком нормально. Радий, що Марлі змогла допомогти. Головне, ти ні в якому разі не маєш замикатися в собі. Якщо тобі захочеться поговорити про це, отримати пораду чи просто помовчати — я завжди готовий допомогти. Тільки попроси.

Я вимучено усміхнулася. Отже, Мерлін і був тим самим психотерапевтом.

— Втім, я хотів розповісти тобі ще дещо. — Мерлін ледь помітно хитав головою, немовби не був певен, як почати. — Як ти, напевно, чула, я назвав Спустошувача Салазаром.

Я кивнула. Мерлін опустив погляд на прим'яту траву.

— Підозрюю, що ти в будь-якому разі будеш проводити багато часу в бібліотеці. Салазар — перейшовший Вартовий Злості шістнадцятого покоління, і за сумісництвом він був... дідом Адріана.

Був. Одне маленьке слово знерухомило, вибивши весь запас повітря з легень. Він був дідом Адріана, а я його вбила. Спалила живцем. Знешкодила. Навіть те, що зробила це в повному невіданні, анітрохи не пом'якшувало провини. Якщо інших померлих я не знала, то цей був родичем людини, з котрою з волі долі я могла провести наступні двісті років. О Господи! Я ніколи не навчуся заводити друзів.

— Тессо, послухай. — Мерлін зупинився переді мною, перегороджуючи шлях. — Салазар став Спустошувачем на наступний день після народження Лаури — матері Адріана. Його ціль — стерти Вартових з обличчя землі, не змінилася навіть тоді, коли власна дочка стала однією з нас. Вісімнадцять років тому, через два місяці після народження Адріана, Лаура також перейшла. Хлопчика виховав батько. Думаю, Лаура сподівається, що колись перейде і Адріан.

Дорогоцінні Емоції. ВосьмаWhere stories live. Discover now